Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tietää käärmefobiastani, laittoi sänkyymme tekokäärmeen

Vierailija
17.11.2015 |

Hyvin aidon näköisen sellaisen. Kun heräsin niin käärme oli päälläni peitolla. Hyvä ettei sydän pysähtynyt, hyppäsin pystyyn ja kiljuin. Tärisin varmaan tunnin sen jälkeen.

Mies nauroi vieressä ja sanoi että ilmeeni olisi pitänyt saada ikuistettua.
Teki mieli lyödä häntä jollain jakkaralla päähän mutten sitten kuitenkaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. hauska. Eihän tuossa ollut mitään vaarallista ja tilanne nopeasti ohi. Vähän eri asia jos korkeanpaikan kammoisen veis silmät sidottuna johonkin jyrkänteen reunaan tai jättäis pimeänpelkoisen yksin synkkään metsään. Lelut on ihan hyvää siedätystä käärme- ja hämähäkkikammoisille tms.

No kun ei ole. Minulla on todella paha hämähäkkikammo ja jos mies laittaisi sänkyyni leluhämähäkinkin, puhumattakaan oikeasta, niin voin vannoa että mies joutuisi ostamaan uuden sängyn. Ja sen jälkeen joutuisi vähintään puoleksi vuodeksi ulkoruokintaan. Onneksi hän on ajatteleva ihminen, eikä kiusaa minua fobiastani. Nämä pilat ovat sairaita ja sadistisia, eivätkä paranna fobiaa millään lailla.

Miten pystyt edes liikkumaan ulkona? Hämähäkkejä on kaikkialla, varmasti on  ollut myös kodissasi vaikka et itse olisi nähnytkään.

Vierailija
22/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin vetäisin turpaan tuollaisen jälkeen. Pelkään, vihaan, inhoon käärmeitä, hämähäkkejä ja amppareita. Jos selviäisin hengissä tuosta jekusta, niin todellakin pamauttaisin päin näköä, ja antaisin potkun persuksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jopa satuttanut itseni törmäilemällä paniikissa, kun olen "törmännyt" hämähäkkiin.

Jos ketään ei ole kotona mun lisäksi, yleensä imuroin keskuspölynimurilla hämähäkin. Sen jälkeen tosin jatkan imuroimista ja lopuksi vielä imuroin leikkuulautaa, eteisestä hiekkaa ja kiviä jne.

Jos pysyt suhteessa miehesi kanssa, niin oikeasti alat kiljumaan öisin ja sanot että se käärme tulee sun uniinkin. Ja teet sitä ainakin pari viikkoa.

Vierailija
24/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. hauska. Eihän tuossa ollut mitään vaarallista ja tilanne nopeasti ohi. Vähän eri asia jos korkeanpaikan kammoisen veis silmät sidottuna johonkin jyrkänteen reunaan tai jättäis pimeänpelkoisen yksin synkkään metsään. Lelut on ihan hyvää siedätystä käärme- ja hämähäkkikammoisille tms.

No kun ei ole. Minulla on todella paha hämähäkkikammo ja jos mies laittaisi sänkyyni leluhämähäkinkin, puhumattakaan oikeasta, niin voin vannoa että mies joutuisi ostamaan uuden sängyn. Ja sen jälkeen joutuisi vähintään puoleksi vuodeksi ulkoruokintaan. Onneksi hän on ajatteleva ihminen, eikä kiusaa minua fobiastani. Nämä pilat ovat sairaita ja sadistisia, eivätkä paranna fobiaa millään lailla.

Hyvä ihminen, tee asialle sitten jotain. Miten voit hankkia edes lapsia jos menet pienestä ötökästä toimintakyvyttömäksi? Mitä tees jos vauvan päällä kävelee hämähäkki? Juokset kirkuen pakoon?

Vierailija
25/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naiset ja teidän "fobianne".. Tahtoo näin miehenä vähän naurattaa teidän reaktiot hauskaan pilaan=)

Vierailija
26/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärmeitä ei kotona luikertele, mutta hämähäkkejä nyt näkee usein. Eli aiheuttaako seinällä oleva hämähäkki paniikin vai miten reagoit?

Kyllä. Sydän tykyttää hulluna ja ensi reaktioni on juosta karkuun. Jos olen yksin kotona haen hyönteismyrkkyä ja tapan sen sillä.

Vierailija
27/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyt edes liikkumaan ulkona? Hämähäkkejä on kaikkialla, varmasti on  ollut myös kodissasi vaikka et itse olisi nähnytkään.

Minua ei häiritse ne hämähäkit, joita en näe. Kyllä kotonani on ollut hämähäkkejä, kts. edellinen vastaus.

Vierailija
28/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset ja teidän "fobianne".. Tahtoo näin miehenä vähän naurattaa teidän reaktiot hauskaan pilaan=)

Miten niin naiset? Käärme- ja hämähäkkifobiat on ihan yhtä yleisiä miehillä. Toki leimautumisen pelossa oppivat salaamaan fobiansa paremmin.

Vierailija
29/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei varmaan haittaa jos tuun yöllä sun kotiin ja heitän kyykäärmeen (oikean sellaisen) sänkyys. Sehän kun ei varsinaisesti ole vaarallinen ihmiselle. Ja tiedoksi olen mies.

Vierailija
30/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihminen, tee asialle sitten jotain. Miten voit hankkia edes lapsia jos menet pienestä ötökästä toimintakyvyttömäksi? Mitä tees jos vauvan päällä kävelee hämähäkki? Juokset kirkuen pakoon?

Olisiko ehdotuksia? Olen kyllä jonkin sortin terapiasta kuullut, mutta jos niissä altistetaan hämähäkeille, niin en pysty. Lapset on kyllä jo hankittu.

Vierailija
31/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on myös jo isoja ja ihan terveitä mun hämähäkkipelosta huolimatta.

Vierailija
32/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin naiset? Käärme- ja hämähäkkifobiat on ihan yhtä yleisiä miehillä. Toki leimautumisen pelossa oppivat salaamaan fobiansa paremmin.

Monet fobiat on yhtä yleisiä, mutta tämä on yleisempi naisilla. 

Yleisimmän fobian tittelin haltijasta kiistellään. Hämähäkkikammo lienee hyvin lähellä kärkeä, ja se saattaa jopa olla yleisin. Jopa 50 prosenttia naisista ja 10 prosenttia miehistä kärsii jonkinasteisesta hämähäkkikammosta. 

Vierailija
33/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei varmaan haittaa jos tuun yöllä sun kotiin ja heitän kyykäärmeen (oikean sellaisen) sänkyys. Sehän kun ei varsinaisesti ole vaarallinen ihmiselle. Ja tiedoksi olen mies.

Väität olevasi mies, mutta logiikkasi toimii ihan kuten naisilla.. Hmm..

Vierailija
34/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olisko yhtä hauska pila läimäistä kakkavaippa tai käytetty kuukautisside sun päähän? Täällä on kerrottu tällaisista hauskoista naisten tekemistä piloista ja muistaakseni miesten reaktiot ovat olleet kovin tuohtuneita :D Käviskö vaikka miesten pahin fobia eli naarmun vetäminen auton kylkeen?

Vierailija
35/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käviskö vaikka miesten pahin fobia eli naarmun vetäminen auton kylkeen?

Se vastaa elävän käärmeen viemistä sänkyyn. Jollakin meikkaustussilla tehty feikkinaarmu olisi vastaava kun kumikäärme. Toki siitäkin ottaisin ihan helvetilliset pultit.

-mies-

Vierailija
36/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ehdotuksia? Olen kyllä jonkin sortin terapiasta kuullut, mutta jos niissä altistetaan hämähäkeille, niin en pysty. Lapset on kyllä jo hankittu.

Olen käynyt altistusterapian läpi. Kokonaan en ole fobiastani päässyt, mutta enää ei tule parin minuutin muistikatkoa kun aivot flippaa pois päältä. Terapia alkaa suunnilleen siitä että sanot ääneen fobiasi kohteen, katsotaan piirroskuvaa siitä, siirrytään oikeisiin kuviin, pidetään leluhämähäkkiä kädessä ja lopulta kohdataan se oikea. Siedätys ei tosiaan ole sitä että heitetään nukkuvan päälle niitä hämähäkkejä tai käärmeitä vaan lähdetään todella pienin askelin kohtaamaan sitä fobian aiheuttajaa. Jo se, että pystyy katsomaan niitä piirroskuvia, on iso edistys. Riippuen tietysti fobiasta, miten sitä käydään läpi, mutta esim. hämähäkkien kanssa toimitaan jotakuinkin kuten selitin.

Jos sinulla jää muistijälki siitä mitä tapahtuu kohdatessasi hämähäkin, olet paljon paremmalla pohjalla terapiaan kuin minä jolla ei jäänyt muistijälkeä. Toisaalta, sinä olet saanut siedätystä pitkin elämääsi, oma fobiani tuli vasta aikuisena vastaan kun ensimmäisen kerran päädyin asian kanssa tekemisiin. Olisin voinut valita elämän, jossa en enää kohtaa tuota fobian aiheuttajaa, mutta valitsin terapian. Onneksi, sillä ne polut jotka olen valinnut, on tuonut tuota useasti eteeni.

Vierailija
37/37 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö miekalla päät poikki. Ensin munanpää ja sitten mulkunpää.