LV:n antiperspirantti... Auttakaa jooko!

Vierailija

Aiemmin käytössä on ollut pitkään Garnier mineral ja oon ollut siihen tyytyväinen. Kainalot ovat pysyneet suht kuivina.
Se haju kuitenkin on omaan makuuni aivan liian pistävä, ja välillä ärsyttää kainaloiden ihoa, joten ensinäkemältä ihastuin tuohon LV:n versioon. Oli kovasti kehuttukin.
Viikon kokemuksesta voin nyt antaa hajusteettomuudesta plussaa, ja tuote pitää hien hajun kyllä loitolla, MUTTA kainalot ovat kokoajan aivan kosteat. Ihan järjetöntä. :/
Kaipailisin siis hyvää MIETOA antiperspiranttia, joka sopii myös herkemmälle iholle eikä haise kovin voimakkaasti.

Kommentit (4)

Vierailija

Miksi et osta apteekista Absolut Torria, pitää kainalot täysin kuivina useita viikkoja yhdellä käsittelyllä. Itse luovuin kaikista antiperspiranteista jo vuosia sitten.

Vierailija

Mites hajusteeton Triple Dry? Onko jollain kokemuksia?
Tuosta Absolut Torrista oon lueskellut, mutta vaikuttaa melko "tujulta"? Mietin, miten sopii herkkäihoiselle. Voin olla väärässäkin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mites hajusteeton Triple Dry? Onko jollain kokemuksia?
Tuosta Absolut Torrista oon lueskellut, mutta vaikuttaa melko "tujulta"? Mietin, miten sopii herkkäihoiselle. Voin olla väärässäkin. :)

Itse käytän sitä juuri siksi, että sain kaikista deodoranteista, myös allergiatestatuista, aina ihottumaa, enkä voinut käyttää niitä. On totta, että AbsolutTorr voi ensimmäisellä ja ehkä vielä toisellakin kerralla pistellä hiukan, mutta minulta se meni äkkiä ohi ja nyt voin käyttää ilman mitään kutinaa tai pistelyä. Tätä ei tosiaankaan tarvitse käyttää usein, kesäkuumalla ehkä 3 tai 4 viikon välein, talvella vielä harvemmin ja tämä on ehdottomasti paras tuote, johon olen törmännyt ja olen siis erittäin allergiaherkkä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat