Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailetko Minttu Virtasta

Vierailija
17.11.2015 |

vai oletko vain kateellinen?

Olisi oikeasti kiva tietää mistä tämä kateus kumpuaa. Omat vähäisemmät mahdollisuudet, vaikka Mintun työura ei ole mitenkään upea.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousukas. Joku Anne Berner, noin niinkus monimiljonääri, vois ihan yhtä hyvin jumpata ja esitellä bisneksiään ja ostoksiaan netissä. Miksiköhän ei tee niin? Siis kun se on kai sitten tosi  fiksua, kun joku Minttukin...

Olen itse samaa ikäluokkaa Bernerin kanssa ja ymmärrän hyvin, että hän ei päivitä noita.  Nuoremmalle polvelle nämä asiat vaikuttavat tärkeämmiltä, meitä ei todellakaan edes kiinnosta.

Olen sangen huvittuneena seurannut näitä "Minttu-keskusteluja". En voi käsittää, miksi yksi ihminen nostattaa muissa, hänen elämäänsä mitenkään liittymättömissä ihmisissä erittäin voimakkaita tunteita.

Oletko onnistunut välttämään kaiken sen, mitä hänestä on julkisuudessa - ja mistä valtaosan hän on itse valinnut sinne tuoda.

Vierailija
62/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PäteväPirkko kirjoitti:

En ihaile enkä ole kateellinen. Enkä ymmärrä. En ymmärrä, että 29-vuotiaan elämäntehtävä näyttäisi olevan uusien merkkiostosten esittely. En ymmärtäisi, vaikka olisi hänen omilla tienesteillä hankittu. Eikö tuo kuulu sinne teini-ikään?

Tekisi tuokin eukko jotain hyödyllistä...

Olisiko hevosilla ratsastaminen hyödillistä?

Mies 

Ei ole sekään hyödyllistä, vaan harrastus. Mutta siitähän ei tässä nyt ollut kysymys vaan Virtasen tavasta elää ja pyrkiä, pyrkiä & pyrkiä julkisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on huono. Jos ei ihaile toista, niin ei se tarkoita sitä, että on automaattisesti kateellinen. Itse en ihaile, enkä ole kateellinen.

Palstalla on ollut paljon vihaa Minttu Virtasta kohtaan, joten kyllä se yleensä jotain kertoo.

"Viha" lienee turhan järeä sana. "Ärtymys" voi olla lähempänä.

Vierailija
64/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousukas. Joku Anne Berner, noin niinkus monimiljonääri, vois ihan yhtä hyvin jumpata ja esitellä bisneksiään ja ostoksiaan netissä. Miksiköhän ei tee niin? Siis kun se on kai sitten tosi  fiksua, kun joku Minttukin...

Olen itse samaa ikäluokkaa Bernerin kanssa ja ymmärrän hyvin, että hän ei päivitä noita.  Nuoremmalle polvelle nämä asiat vaikuttavat tärkeämmiltä, meitä ei todellakaan edes kiinnosta.

Olen sangen huvittuneena seurannut näitä "Minttu-keskusteluja". En voi käsittää, miksi yksi ihminen nostattaa muissa, hänen elämäänsä mitenkään liittymättömissä ihmisissä erittäin voimakkaita tunteita.

Oletko onnistunut välttämään kaiken sen, mitä hänestä on julkisuudessa - ja mistä valtaosan hän on itse valinnut sinne tuoda.

En koskaan lue edes iltapäivälehtien viihdesivuja. Minulle ei ole elämäni aikana tullut enkä ole ostanut ainoatakaan naistenlehteä. Itse asiassa ärsyttää nuo iltapäivälehtien nettiversiot, koska vaikka kuinka painan uutiset-nappia, sivu on täynnä viihdeuutisia. Skippaan ne sujuvasti. Kun ei sitten vähääkään kiinnosta.

Vierailija
65/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile,en ole myöskään kateellinen. Mulle on ihan sama mitä muut tekevät. Ihmettelen ihmisiä jotka ottavat kierroksia toisten tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Keskittyisivät omaan elämäänsä.

Vierailija
66/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikin synonyymi ei ole kateus. 

Vierailija
67/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte vain olla kateellisia. Luin ketjua ja siltä vaikuttaa ..

(ohis)

Vierailija
68/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(ohis)

Aivan! Hällä on ikuisesti elintaso turvattu tuon penskan tekemisen jälkeen, kadehtittavaa toimintaa. Oikeasti, jos Kimi olisi perus-kimi, ei mintuntasoinen nainen siihen vilkaisisi kahta kertaa...

Vierailija
69/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajennetaan tämä keskustelu koskemaan ihmisiä yleensä. Onhan noita ei niin tunnettuja naisiakin, jotka jatkuvasti esittelevät ostoksiaan ja hehkuttavat elämän ihanuutta. Kaikki on niin helppoa ja sujuvaa, elämä on kiitämistä tapahtumasta ja matkakohteesta  toiseen, ulkona syödään joka ilta jne. Kauhean flunssan kourissakin jaksetaan nappailla itsestä edustavia kuvia instaan tai blogiin. Niinpä. Eihän tuollaista ota todesta kuin elämää kokemattomat teinitytöt :)

Ylenpalttinen (kalliiden) tavaroiden ostelu on usein tyhjyyden täyttämistä. Siinä saa kivasti aikaa kulumaan eikä tarvitse ajatella sitä elämän tyhjyyttä. Aina parempi, jos sitä saa tehdä toisen rahoilla.

Ostosten ja "upean" elämäntyylin esittely saattaa olla tietoista kuittailua kouluajan kiusaajille, entisille poikaystäville tms. Lapsellista, mutta toisaalta ymmärrettävää.

En seuraa kyseisen neiti Virtasen blogia enkä instaa eikä minulle ole mielipidettä hänestä itsestään, koska en tunne häntä. Noita yllä mainittuja mietteitä vain heräsi tästä keskustelusta.

Mietin itse aikalailla samaa. Mitähän sitten nämä seuraajat saavat? Seuraavat virheitä (kateellisuus) vai onko kyse sitten elämäntavan ihannoinnista.

Vierailija
70/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe hänessä mitään ihailemisen arvoista. Hän on onnenonkija puhtaimmillaan.

Kateellinen ilmoittautui rehellisimmillään.

Vierailija
71/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateushan se on.

Vierailija
72/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan lue edes iltapäivälehtien viihdesivuja. Minulle ei ole elämäni aikana tullut enkä ole ostanut ainoatakaan naistenlehteä. Itse asiassa ärsyttää nuo iltapäivälehtien nettiversiot, koska vaikka kuinka painan uutiset-nappia, sivu on täynnä viihdeuutisia. Skippaan ne sujuvasti. Kun ei sitten vähääkään kiinnosta.

Uskon varauksella, koska olet täälläkin keskustelussa. hmm ..

Vierailija
73/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(ohis)

Aivan! Hällä on ikuisesti elintaso turvattu tuon penskan tekemisen jälkeen, kadehtittavaa toimintaa. Oikeasti, jos Kimi olisi perus-kimi, ei mintuntasoinen nainen siihen vilkaisisi kahta kertaa...

Olen ´hieman´ eri mieltä tuosta tasosta. 

Hyvät jatkot kuitenkin. Mies

Vierailija
74/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe hänessä mitään ihailemisen arvoista. Hän on onnenonkija puhtaimmillaan.

Kateellinen ilmoittautui rehellisimmillään.

Otapa Minttu toinenkin lusikallinen synttärikakkua ja sitten kahvakuulareeni päälle, lastenhoitaja kuvaa.

Vierailija
75/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on ja mistä mun pitäis se tietää? Minttu on kyl ihan kiva nimi.

Vierailija
76/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihaile,en ole myöskään kateellinen. Mulle on ihan sama mitä muut tekevät. Ihmettelen ihmisiä jotka ottavat kierroksia toisten tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Keskittyisivät omaan elämäänsä.

Samaa mieltä. Sellaista ei ole tehty, että muiden pitäisi siihen puuttua.

Vierailija
77/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon varauksella, koska olet täälläkin keskustelussa. hmm ..

Ei tämä mikään uskonkappale olekaan, sinun käsitykselläsi ei ole minulle mitään merkitystä, koska olet minulle vieras ihminen. Panostan mieluummin lähipiiriini.

Nämä tämän tyyppiset ketjut ovat hyvin mielenkiintoisia valottaessaan ihmismielen toimintaa...

Vierailija
78/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju vähän katkesi tähän palsta katkoon.

Vierailija
79/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pidä tämän palstan sävystä arvostella toisia. Itse olen Minttu Virtasen lapsuuden ystävä, enkä halua asiasta sen enempää valottaa.

Vierailija
80/90 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia joita ihailen on mm. Leena Palotie tai Marie Curie. Saatan pitää jotain naista kauniina, kauneus ei ole peruste ihailla ketään.

Tavallisessa ihmisessä arvostan älyä, hyvää huumorintajua, sosiaalisia taitoja, kykyä jakaa omas osaamistaan, empatiakykyä, halua auttaa muita, kykyä löytää ratkaisuja.

Minttua en tunne, joten en voi sanoa arvostavani tai ihailevani häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän