Miten toimit, jos varattuna ihmisenä huomaat

Vierailija

jonkun olevan tykästynyt sinuun?

Kommentit (11)

Vierailija

No olisin kuten ennenkin? Ei kai sille mitään pidä tehdä? Sama koskee kyllä näin sinkkunakin, ihan sama mulle jos huomaisin kenties jonkun katselevan sillä silmällä.

Vierailija

Jos hän ei ole vielä tunnustanut tunteitaan, niin välttelen antamasta vääriä signaaleja tai päästämästä liian intiimisti lähelle. En kuitenkaan ignooraa.

Jos hän tunnustaa rakkauttaan, niin sitten vain sanon miten asia on. Olen varattu (nyt voit sanoa hyvästit tai palata juttelemaan myöhemmin jos koit välillämme olevan muutakin kuin potentiaalista romantiikkaa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen edelleenkin ystävällinen ja kohtelias, mutta en anna aihetta enempään.

Näin just. Ja sit jos ihan suoraa vihjausta tulee tai pyytää vaikka ja kahville, niin sanon että seurustelen, mutta kavereita voidaan olla. Ja sit huolehdin että se todellakin sellaisena pysyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos pidän tykästyjää puoleensa vetävänä, olen imarreltu, mutta ahdistun myös. Jos taas en pidä, kiusaannun.

Niin, ja pyrkisin toimimaan kuten ennenkin, mutten tiedä miten hyvin noita tunteita pystyn kätkemään.

Vierailija

Kyllähän se kivalta tuntuu kun joku on ihastunut...mutta saakeli kun olen häneen itsekin ihastunut...pakko viestitellä töissä ja käydä kahvilla töissä kun on niin viihtyisää naisseuraa.
Kesällä meinasin sanoa hänelle suoraan että meillä on selkeästi kemiaa mutta se nyt ei vaan voi edetä mihinkään koska olen varattu...
Mutta jänistin..jos nainen ei ole sittenkään olis tykästynyt..
M48

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat