Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut melkein 30-v miehet pukeutuu näin???

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1447651938689.html

http://is11.snstatic.fi/img/978/1447651933293.jpg

28v?? Räppicäppi päässä ja ulkoinen olemus kuin yläasteen pahispojalla.

Eikä oo todellakaan ainut lähes kolmekymppinen jannu jonka olen nähnyt pukeutuvan näin....... Tulee jotenkin sellainen vaikutelma että henkilö on jämähtänyt ikuiseen teini-ikään.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri niin! Vain naisilla on oikeus pukeutua miten haluavat.

Eihän täällä kukaan ole mitään kieltänyt.

Kyllä sitä naistenkin pukeutumista (ja varsinkin meikkaamista ja laittautumista ylipäätään) kritisoidaan aika rankasti ihan pelkästään täällä palstallakin.

Vierailija

Minä tykkään kyllä eikä ole todellakaan liian vanha pukeutumaan noin.

Minua taas jotenkin inhottaa liian sliipatut tai liian aikaisin ukkoutuvat miehet.

Vierailija

ruskee liian iso mokkanahkatakki ja perseestä roikkuvat alennuslaarifarkut vaan päälle kaikille miehille niin kyllä sit kelpaa :))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin! Vain naisilla on oikeus pukeutua miten haluavat.

Eihän täällä kukaan ole mitään kieltänyt.

Kyllä sitä naistenkin pukeutumista (ja varsinkin meikkaamista ja laittautumista ylipäätään) kritisoidaan aika rankasti ihan pelkästään täällä palstallakin.

Ei kukaan ole kieltänyt, mutta jos pukeudut miehenä kuten haluat, sinua pidetään matalasti koulutettuna ja teini-ikään jämähtäneenä. Jos mies  tekee naisesta vastaavia johtopäätöksiä vain tämän pukeutumisen perusteella, hänet leimataan naisvihaajaksi. En edes jaksa enää näitä kaksoistandardeja ja palstalaisten sokeutta niille.

Vierailija

Minun 40-vuotias veljeni pukeutuu värikkäisiin t-paitoihin, huppareihin, ruutupaitoihin ja tennareihin. En ole koskaan kyseenalaistanut tätä. Eikä kyllä todellakaan mikään wt-elämänkoululainen.

Tätä lehtijuttua kyllä ihmettelen. En kyllä ajatellut, että Martta olisi tuon tyyppistä miestä etsinyt.

Vierailija

:) nauratti kun näin tuon Martan täydellisen miehen. Ja Martan mukaan komeakin, vaikka näyttää ihan Esa Pekarisen ja Halla-ahon parhailta puolilta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat