Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapsettomien päätös tuhoaa myös toisten ihmisten haaveita

Vierailija
16.11.2015 |

Se, että jokin ihminen päättää olla hankkimatta lapsia, ei vaikuta pelkästään ihmiseen itseensä, vaan myös toisiin ihmisiinkin. Jonkin ihmisen vapaaehtoinen lapsettomuus saattaa johtaa joissain tapauksessa siihenkin, että velan vanhemmista ei tule koskaan isovanhempia tai velan sisaruksista ei tule koskaan setiä, enoja tai tätejä. Kaikista pahimmassa tapauksessa sisarusten lapset voivat tämän itsekkään velan vuoksi jäädä kokonaan ilman serkkuja, eli ovat sitten sukunsa ainoita lapsia.

Ymmärtävätkö velat ollenkaan, että se päätös olla vela, ei vaikuta pelkästään heidän omaan napaansa vaan myös toisiin ihmisiin? Ymmärtävätkö velat ollenkaan, kuinka julmaa on tuhota toisten ihmisten haaveet esimerkiksi isovanhemmuudesta ja vielä julmempaa on se, että mahdolliset pienet lapset jäävät kokonaan ilman serkkuja? Miltä siitä lapsesta/niistä lapsista tuntuu istua esimerkiksi sukulaisvierailulla ainoina lapsina aikuisten joukossa? Millä oikeudella veloilla on oikeus päättää myös toisten ihmisten puolesta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti katkera siskolleni koska hänen itsekkyytensä takia joudun olemaan täti. Koskaan en tätä pyytänyt mutta niin se perkele vaan lapsen meni tekemään selkäni takana! Vankilaan joutaisi.

Vierailija
22/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi lapsi, todennäköisesti tappaisin sen sairaimmalla tavalla mitä keksisin. Onneksi olen vela, niin ei tarvi alkaa repimään pikkuvauvan suolia pihalle.

Teenkö siis väärin kun en halua lisääntyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi lapsi, todennäköisesti tappaisin sen sairaimmalla tavalla mitä keksisin. Onneksi olen vela, niin ei tarvi alkaa repimään pikkuvauvan suolia pihalle.

Teet. Olet itsekäs. Ajattelisit kaikkia niitä sossun tätejä, jotka jäävät työttömiksi kun itsekkyyttäsi et moniongelmaista perhettä perusta. Häpeä!

Vierailija
24/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaan paranna elmänlaatua, ettei tarvitse rampata sukujuhlissa. Löytyisikin sellainen vaimo, joka olisi suvun ainoa lapsi. Olisin ihan hyvät perinnöt luvassa ja tosiaan vähemmän niitä juhlia.

Vierailija
25/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä niiden syntymättömien lasten oikeudet? Velathan ovat tavallaan murhaajia kun riistävät lapsiltaan elämän ja oikeudet sukulaisiin!

Vierailija
26/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet. Olet itsekäs. Ajattelisit kaikkia niitä sossun tätejä, jotka jäävät työttömiksi kun itsekkyyttäsi et moniongelmaista perhettä perusta. Häpeä!

Puhumattakaan oikeuslaitoksesta ja vankiloista. Mihin veronmaksajat rahansa sitten käyttäisivät. Senkin itsekäs pikku possu!

Vierailija
27/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä niiden syntymättömien lasten oikeudet? Velathan ovat tavallaan murhaajia kun riistävät lapsiltaan elämän ja oikeudet sukulaisiin!

Hirveä määrä suloisia siittiöitä kuolee ja  miten turhaan!!!!!!!

Vierailija
28/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin halunnut vielä viisi sisarusta ja kahdeksan serkkua lisää. Mutta empäs saanut kun äitini ja tätini sellaisia itsekkäitä veloja. Olisin myös halunnu isältäni omakotitalon, uuden auton ja miljoonan rahaa mutta empäs niitäkään saanut. Itsekäs paska kun on niin ei niitä hankkinut minulle.

Vierailija
29/29 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä määrä suloisia siittiöitä kuolee ja  miten turhaan!!!!!!!

Niinpä. :´(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän