Ronda Roysey vs. Holly Holm
Jotenkin perverssillä tavalla nautin, kun tuollainen todella ylimielinen ja suurisuinen biyaatch, eli Roysey sai kunnolla selkäänsä
Vaikkakin onhan se kyllä jopa hieman sairasta, kun naiset pieksevät toisistaan tuollalailla tajun kankaalle.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat naiset katsoa matsin ja ymmärtää kuinka kovaa nainen voi lyödä ennen kuin puolustellaan naisia jotka hakkaavat miehiään
En ole koskaan kuullut kenenkään naisen puolustavan naisen tekemää parisuhdeväkivaltaa.
Niin ei selkokielellä, nauravat vain uhrille jos uhri on mies. Useimmat miehetkin nauravat.
Esimerkkinä vaikkapa ManKind Initiative:n tekemä demonstraatio aiheesta
.
Vierailija kirjoitti:
Johan on todellisuudesta tuo nainen vieraantunut, sai naiseltakin niin pahasti selkään, että olisin tästä lähtien ihan hissukseen.
Jos vastaan tuli joku raskaansarjan UFC vapaaottelija, niin eihän se matsi oikeasti voisi edes kestää 10 sekuntia kauempaa?
Vaikka isopää Big(head)foot Silva... http://s3.amazonaws.com/frsports-bucket-0001/wp-content/uploads/sites/7/2014/12/31040904/Mark-Hunt-vs-Antonio-Bigfoot-Silva.png kuvassa vasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on todellisuudesta tuo nainen vieraantunut, sai naiseltakin niin pahasti selkään, että olisin tästä lähtien ihan hissukseen.
Jos vastaan tuli joku raskaansarjan UFC vapaaottelija, niin eihän se matsi oikeasti voisi edes kestää 10 sekuntia kauempaa?
Vaikka isopää Big(head)foot Silva... http://s3.amazonaws.com/frsports-bucket-0001/wp-content/uploads/sites/7/2014/12/31040904/Mark-Hunt-vs-Antonio-Bigfoot-Silva.png kuvassa vasemalla.
Voimaerot on sitä luokkaa, että hän kuolisi, niin tossa kävisi ja sentakia tuollaista ottelua ei ikinä järjestetä. Jokainen tämän tietää, mutta toki lajille tuollainen Rondan höpinä on hyvää julkisuutta, todellisuuden kanssa noilla höpinöillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt loppui se uho Rondalta, että voisi miehiäkin piestä. Ja muutenkin julkisuudessa kaiken maailman uhoaminen.
Olikohan se vitsi vai onko tuolla Rondalla niin kova itseluottamus, että oikeasti luuli pärjäävänsä Floyd Mayweatherille? Ronda nukkuisi vieläkin jos Mayweather olisi tyrmännyt sen lauantaina.
Monen vakavasti otettavan henkilön mielestä Ronda olisi voinut pärjätä Mayweatherille, mutta tämä odottamaton tappio sotii hieman sitä teoriaa vastaan. Täystyrmäys sille teorialle se ei kuitenkaan ole, koska Mayweather on puhdas nyrkkeilijä eikä potkunyrkkeilijä.
-Mies 29v + 1v-
Juu ja samojen "vakavasti otettavien" henkilöiden mukaan Venuksen siskot olisivat voineet pärjätä Karsten Braaschille (ranking 203.) 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaerot on sitä luokkaa, että hän kuolisi, niin tossa kävisi ja sentakia tuollaista ottelua ei ikinä järjestetä. Jokainen tämän tietää, mutta toki lajille tuollainen Rondan höpinä on hyvää julkisuutta, todellisuuden kanssa noilla höpinöillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.
Ei tuollaisessa se mies kuitenkaan satuttaa haluaisi. Eli ei löisi tai potkisi, vaan veisi mattoon ja lukko.
Vierailija kirjoitti:
Tää on Holm on oikea urheilija, eikä mikään suunsoittaja..
http://m.iltalehti.fi/kamppailulajit/2015111520671464_bw.shtml
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisessa se mies kuitenkaan satuttaa haluaisi. Eli ei löisi tai potkisi, vaan veisi mattoon ja lukko.
Oli miten oli jokainen vähänkin kamppailulajeista ymmärtävä tietää, että sille on syy miksi on painoluokat ja miesten sekä naisten sarjat erikseen.
Jokainen myös tietää, että lajiin kuuluu uho ja show-elementit, promoaminen osa lajia. Viihdettähän tuo on ja niitä kuuluisia sirkushuveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on Holm on oikea urheilija, eikä mikään suunsoittaja..
http://m.iltalehti.fi/kamppailulajit/2015111520671464_bw.shtml
Arvostan, hienolta tyypiltä vaikuttaa. Rääväsuiset uhoavat pellet jaksaa aikansa viihdyttää niinkuin Ronda kunnes siitä tulee vain rasittavaa.
Ronda on vaan tolkuttoman sexy....
Hyvä ottelu viihdearvoltaan ja Roysey sai ansaitusti turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ottelu viihdearvoltaan ja Roysey sai ansaitusti turpaansa.
En olisi noin pahaa turpakeikkaa arvannut, ei mitään jakoa Rondalla.
Viihde- ja kiihottavuusarvoltaan Ronda on maailman ykkönen. Todella hyvän näköinen nainen. Seksipeto !
Pärjäisinköhän minä jommalle kummalle noista? Olen 24v mies enkä ole koskaan harrastanut mitään kamppailulajia. Olen kuitenkin urheilullinen ja mitat 184/78 eli pituutta/ulottuvuutta ja lihasmassaa huomattavasti enemmän kuin kummallakaan heistä.
Itse veikkaan, että jos treenaisin MMA:ta viikon jonkun ammattilaisen kanssa, pieksisin molemmat noista ensimmäisessä erässä.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisinköhän minä jommalle kummalle noista? Olen 24v mies enkä ole koskaan harrastanut mitään kamppailulajia. Olen kuitenkin urheilullinen ja mitat 184/78 eli pituutta/ulottuvuutta ja lihasmassaa huomattavasti enemmän kuin kummallakaan heistä.
Itse veikkaan, että jos treenaisin MMA:ta viikon jonkun ammattilaisen kanssa, pieksisin molemmat noista ensimmäisessä erässä.
Minä taas veikkaan että sinä olisit tajuttomana ensimmäisen minuutin sisällä.
Ronda saisi mieluusti ottaa pääni reisiensä väliin puristukseen....
Rondan ainut valtti on ollut judosta tutut lukot. Nyt vaan osui vastustajaksi mimmi joka oli tarpeeksi vahva päästäkseen irti.
Kun ei Rondalla muuta kikkaa ole kun vääntää vastustaja mattoon niin näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Aika ruikulahan sinä olet.
Rondan varjonykkeilytaidot ovat suorastaan mykistävällä tasolla. Ei hän itsekään oikeasti usko pärjäävänsä miehiä vastaan kehässä. Kyllä hän on sen verran niiden kanssa harjoitellut. Mutta lajiin kuuluu tietty uho, jonka Ronda on vain vienyt paria pykälää tavanomaista pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Rondan ainut valtti on ollut judosta tutut lukot. Nyt vaan osui vastustajaksi mimmi joka oli tarpeeksi vahva päästäkseen irti.
Kun ei Rondalla muuta kikkaa ole kun vääntää vastustaja mattoon niin näin kävi.
Toi oli myös ensimmäinen kerta kun joku osasi lyödä, koko matsi meni siinä vaiheessa kun sai ekan kunnon iskun päähän, loppumatsi pää pyörryksissä pelkkää selviytymistä ja vain ajan kysymys kunnes taju lähtee. Aikaisemmat vastukset ei todellakaan samaa kaliiberia, jo pelkkä Holmin kokemus isoista otteluista aivan omaa luokkaa.