Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin ekaa kertaa anaaliseksiä.

Vierailija

Olen tapaillut muutamaa vuotta vanhempaa miestä ja kokeilimme ekaa kertaa anaaliseksiä. Olin sitä ennen sanonut aina etten halua sitä edes kokeilla koska koko juttu tuntui vastenmieliseltä.
No eilen sitten uteliaisuuttani annoin periksi ja sanoin että haluaisin kokeilla peppuun ja mieshän siitä ilahtuikin. Hän oli tosi hellävarainen ja sai minut rentoutumaan. Ja pakko sanoa, se tuntui hyvältä. En ehkä joka kerta seksiä harrastaessa sitä haluaisi mutta silloin tällöin. En oikeastaan ymmärrä miksi siitä vouhotetaan täälläkin niin paljon, se on vaan peppu!
En tiiä miksi kerroin tästä täällä, kaikkia varmaan kiinnostaa tosi paljon :D Mutta haluan vain sanoa että kokeilkaa uusia asioita, ette välttämättä tiedä mistä jäätte paitsi ;)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Onnittelut sinulle kun uskalsit kokeilla näistä vastustuksista huolimatta. Vastustajat taitaa olla niitä jotka haluisivat mutta eivät uskalla tai ole mahdollisuutta

Vierailija

Missä teitte sen, suihkussa vai muualla?

Haisiko tai näkyikö kakkaa jossain?

Jos ei, niin tyhjensitkö suolesi ennen aktia vai mitä teit?

Ja jos kyllä, niin mitä kävi?

Vierailija

Kohta tänne tulee porukkaa sanomaan, että miehesi on homo ja kukaan ei voi oikeasti nauttia anaaliseksistä. Lisäksi koko touhu on vaarallista.

Kiva, että löysit nautinnollisen asian elämääsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohta tänne tulee porukkaa sanomaan, että miehesi on homo ja kukaan ei voi oikeasti nauttia anaaliseksistä. Lisäksi koko touhu on vaarallista.

No eihän siihen anaaliseksiin kuole, mutta kyllä se peräaukkoa löysyttää ja paskat alkaa valumaan pienissä erissä housuun, jos sitä aktiivisesti vuosikausia harrastaa viikoittain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No eihän siihen anaaliseksiin kuole, mutta kyllä se peräaukkoa löysyttää ja paskat alkaa valumaan pienissä erissä housuun, jos sitä aktiivisesti vuosikausia harrastaa viikoittain.

Ja siitä lähtee...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja siitä lähtee...

...juttu   menemään ja luistamaan  siihen suuntaan kuin tuo kolmonen jo tuossa vähän  ennakoikin .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tuollasta tapahtunut ,vaikka anaaliseksiä on tullut aina aika ajoin harrastettua eli olen antanut ukon panna minua  sinnekin (siististi pesun ja tyhjennyksen jälkeen vasta toki ) ja ikääkin on jo yli 40 mittarissa. Eli siis varsinaista p...apuhetta kaikki tuo  tuollainen ja vain  niiltä jotka eivät ole koskaan uskaltaneet sitä itse  edes kokeilla .

Max Pp
Seuraa 
Liittynyt2.10.2014

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on palstalla kovin usein toisteltu vakiovale eli ei, anaaliseksi ei aiheuta ulosteinkontinenssia. Jos aiheuttaisi niin asiasta tietenkin varoiteltaisiin anaaliseksiä käsittelevissä artikkeleissa myös suomalaisilla lääkärisivuilla. Vaan ei varoitella kun ei aiheuta.

http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=5277014

Asiasta olen kirjoitellut muutamaankin kertaan eli ei varmaan tarvitse kopioida tähän keskusteluun kuin linkit.

http://www.vauva.fi/comment/14924278#comment-14924278

http://www.vauva.fi/keskustelu/1148755/ketju/anaaliseksin_riskit?page=34

Tämä kannattaa käydä vilkaisemassa jos taitaa englantia:

https://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-t...

t. ilonpilaaja

Vierailija

Olen saanut 15-vuotiaasta saakka munaa pepaan eikä totisesti ole löystynyt yhtään. Peräpukamia on, mut ne on tullu sen takia, kun mulla on sellainen ominaisuus, että niitä tulee helposti.

Nyt olen tosiaan 35-vuotias, joten kyllä persettä on käytetty runsaasti jo tähän päivään mennessä. Mies kehuu, että perse aina vain paranee. Meillä tosiaan harrastetaan lähes yksinomaan peppua, vaikka en siitä ikinä ole hullunlailla tykännytkää. Miehen vain saa sillä tavalla pysymään uskollisempana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oih onnittelut ap, että sinäkin olet nyt trendikäs! Ehkäpä juuri siksi et malttanut pitää asiaa omanasi :)

Kyllä ehdottomasti pitää olla keskustelematta seksistä, kun ollaan seksikeskustelualueella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oih onnittelut ap, että sinäkin olet nyt trendikäs! Ehkäpä juuri siksi et malttanut pitää asiaa omanasi :)

Miten niin trendikäs? Täälläkö ei siis saa jakaa omia seksikokemuksiaan? :)
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä teitte sen, suihkussa vai muualla?

Haisiko tai näkyikö kakkaa jossain?

Jos ei, niin tyhjensitkö suolesi ennen aktia vai mitä teit?

Ja jos kyllä, niin mitä kävi?

Sängyssä oltiin. Olin käynyt kakalla ja suihkussa aikaisemmin joten ei haissut eikä näkynyt mitään ylimääräistä :D
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat