Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyrialaiset naiset ovat naisellisempia kuin suomalaiset.

Vierailija
15.11.2015 |

Ulkonäöltään siis.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija
2/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes joka maalaiset on naisellisempia. Suomalaiset naiset on todella äijämäisiä, niin pukeutumiseltaan kun käytökseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa

Vierailija
4/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se pilkottava huuliparta!

Vierailija
5/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sen nyt pitäisi meikäläisiä liikuttaa?

Vierailija
6/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo ja miehet on miehekkäämpiä ja lapset lapsellisempia. Syyrialaiset koiratkin on jotenkin koiramaisempia kuin meillä täällä Suomessa.

Vierailija
7/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmasti joudu elättämään miehiänsä ja perheitänsä siellä. On aikaa olla naisellinen ja kasvattaa vaikka viikset jos huvittaa 😊

Vierailija
8/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä syyrialaiset turvapaikan hakijat ovat kyllä komeita miehiä. Ja niin kohteliaita. Tulevat heti tarttumaan polkupyörän tankoon ja auttamaan minua, jos poljen yksin pyörällä. Kaupan pihalla nämä komeat miehet viheltelevät minulle, mitä suomimies ei tee minulle koskaan.

En yhtään ihmettele, jos suomalaiset naiset ottavat mieluummin tällaisen komean ja kohteliaan pikisilmän itselleen, kuin juntin suomimiehen. Miehetkin siis ovat komeampia kuin suomimiehet.

Vierailija
9/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan pihalla nämä komeat miehet viheltelevät minulle, mitä suomimies ei tee minulle koskaan.

Sinä siis tykkäät, että miehet viheltelevät sinulle? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko, miksi asian pitäisi kiinnostaa meitä?

Vierailija
11/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyrianhamsterit ovat syyrialaisempia kuin Suomessa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten johtuu, että suomalaiset naiset on miesmäisiä? Onko se vain pukeutuminen?

Vierailija
13/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nää viiksekkäät möhkäleet vai? No, jos se on sinun käsitys naisellisuudesta niin siinä vaan vapaasti.

Vierailija
14/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä syyrialaiset turvapaikan hakijat ovat kyllä komeita miehiä. Ja niin kohteliaita. Tulevat heti tarttumaan polkupyörän tankoon ja auttamaan minua, jos poljen yksin pyörällä. Kaupan pihalla nämä komeat miehet viheltelevät minulle, mitä suomimies ei tee minulle koskaan.

En yhtään ihmettele, jos suomalaiset naiset ottavat mieluummin tällaisen komean ja kohteliaan pikisilmän itselleen, kuin juntin suomimiehen. Miehetkin siis ovat komeampia kuin suomimiehet.

Minua taas naisena yököttää tuollainen käytös. Perään viheltäminen on toisen alistamista.

Vierailija
15/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nää viiksekkäät möhkäleet vai? No, jos se on sinun käsitys naisellisuudesta niin siinä vaan vapaasti.

Möhkäleet? Sinulla ei taida olla käsitystä, että suomessa on USA:n jälkeen eniten möhkäleitä.

Vierailija
16/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten johtuu, että suomalaiset naiset on miesmäisiä? Onko se vain pukeutuminen?

On varmaan. Farkut ja paita on niin kovin miesmäistä. Nätti kaapu saa naisen näyttämään niin naiselliselta

Vierailija
17/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syyrialaisilla naisilla ole viiksiä. 

Vierailija
18/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lähes joka maalaiset on naisellisempia. Suomalaiset naiset on todella äijämäisiä, niin pukeutumiseltaan kun käytökseltään.

Suomessa on sellainen kulttuuri, että on katsottu, että naisen ero mieheen on hyvä olla hyvin pieni. Olemme tavallaan kahden miehen kulttuuri, emme niinkään miehen ja naisen erillisinä.

Vierailija
19/25 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan. Farkut ja paita on niin kovin miesmäistä. Nätti kaapu saa naisen näyttämään niin naiselliselta

Huomattavasti enemmän kyllä kun farkut. Aikanaan naiset ei käyttäneet farkkuja laisinkaan vaan ne oli vain miesten housuja, mutta kun tasa-arvoa pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi