Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmä ja sähköinen kassakuitti sekä paperiton asiointi

Vierailija
29.03.2023 |

Katselin s-ryhmän nettisivuilta miten nämä otetaan käyttöön, siihen asti kaikki selvää, mutta sitten viimeinen vaihe käyttöön otossa on minulle vähän epäselvä:

"Jos otat käyttöön paperittoman asioinnin, niin päivitä tieto paperikuitittomuudesta S-Etukorttiisi toimipaikan itsepalvelupisteessä: laita kortti sirulukijaan ja paina F1-näppäintä."

Osaako joku kertoa minulle mitä tuolla itsepalvelupisteellä tarkoitetaan? Onko esim. se itsepalvelukassa tuollainen itsepalvelupiste... niin korttihan laitetaan sirunlukijaan - meikäläisen kohdalla vain bonusten lukua varten - maksan toisella kortilla...
Mikä tuo itsepalvelupiste on?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infopisteiden läheisyydessä sijaitsee tälläinen maksupäätteen näköinen lukulaite, johon asetat korttisi ja maksamisen sijaan vaihtoehtoina on vain Päivitä.

Henkilökunta auttaa varmasti löytämään,

Itselläni kuititon käytössä jo muutaman vuoden.

Vierailija
2/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä erilainen "ohje". Kerää ostokset ja maksa käteisellä kassalle. Käytä kassaa missä työskentelee ihminen ja käytä maksamiseen paperirahaa. Vältä myös bonuskorttien käyttämistä.

Näin tuet pienipalkkaisia kassatyöntekijöitä kun luot työtä. Käteisen käyttö myös estää sitä ettei käteinen poistu yhteiskunnasta. Ilman käteistä kaikki rahaliikenne tulee valvovan silmän alle, nettiin. Bonuskorttien käyttö puolestaan on kyttäämistä "mitä nuokin ostaa".

Bonus ei ole rahaa ihmisille, se vaan on ylihintaisten tuotteiden takaisin maksua asiakkaille. Olisikin mielenkiintoinen kysymys minne se ss-ryhmän voitto oikein menee. K sentään jakaa sen osakkeiden omistajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se sähköinen kuitti menee? Minulle on sattunut parin viikon aikana kolme kertaa, että hinta kassalla korkeampi kuin hyllyssä. Pitääkö selata sähköpostia?

Vierailija
4/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä erilainen "ohje". Kerää ostokset ja maksa käteisellä kassalle. Käytä kassaa missä työskentelee ihminen ja käytä maksamiseen paperirahaa. Vältä myös bonuskorttien käyttämistä.

Näin tuet pienipalkkaisia kassatyöntekijöitä kun luot työtä. Käteisen käyttö myös estää sitä ettei käteinen poistu yhteiskunnasta. Ilman käteistä kaikki rahaliikenne tulee valvovan silmän alle, nettiin. Bonuskorttien käyttö puolestaan on kyttäämistä "mitä nuokin ostaa".

Bonus ei ole rahaa ihmisille, se vaan on ylihintaisten tuotteiden takaisin maksua asiakkaille. Olisikin mielenkiintoinen kysymys minne se ss-ryhmän voitto oikein menee. K sentään jakaa sen osakkeiden omistajille.

S-ryhmän osuuskaupat jakavat voiton omistajilleen, eli vihreän kortin haltijoille.

Vierailija
5/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se sähköinen kuitti menee? Minulle on sattunut parin viikon aikana kolme kertaa, että hinta kassalla korkeampi kuin hyllyssä. Pitääkö selata sähköpostia?

Se menee etukorttikäyttäjän asiakastietoihin netissä. Sieltä ne kuitit löytyvät. Säilytetään viisi vuotta nettiin arkistoituina.

No, mulla ei varsinaisissa s-ryhmän kaupoissa ole käynyt mitään hintasotkuja, mutta yhteistyökumppanina olevan apteekin tuotteessa oli pientä hintaeroa nettimainokseen verrattuna.... mutta se ero selvitettiin kassatoimihenkilön kanssa.

Vierailija
7/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jatkaa samaa linjaa, foliopää.

Et varmaan uskaltaisi ostaa banaania ja liukkaria samaan aikaan kun niin häpeät.

Heikko itsetunto ja harhaiset kuvitelmat että ketään kiinnostaa sinun ostoksesi.

Vierailija
8/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on S-mobiili puhelimessa,sieltä näkee kuitit ym.

Vierailija
9/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infopisteiden läheisyydessä sijaitsee tälläinen maksupäätteen näköinen lukulaite, johon asetat korttisi ja maksamisen sijaan vaihtoehtoina on vain Päivitä.

Ai senkö takia minulle tulee paperikuitti vaikka olen valinnut sähköisen jo vuosia sitten. Meillä ei ole mitään infopistettä S marketissa. Onko siellä joku laite jossain vai pakkoko sitä on isolle kirkolle lähteä asian takia?

Vierailija
10/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköisestä kuitista ollut ihan konkreettista hyötyä, kun takuukuitit tallentuvat myös sähköisesti. Vikaantunutta laitetta palauttaessa on kuitit löytyneet helposti s-mobiilista.

Vierailija
11/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka alkaa  kyttäämään  kuitteja  jossain  netissä.Muutenkin  tulee paljon  vääriä  hintoja,haluan  kuitin  heti.Sovelluksia on  turha tyrkyttää ,kaikki  eivät  halua.

Vierailija
12/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka alkaa  kyttäämään  kuitteja  jossain  netissä.Muutenkin  tulee paljon  vääriä  hintoja,haluan  kuitin  heti.Sovelluksia on  turha tyrkyttää ,kaikki  eivät  halua.

No sitten pidät paperikuitit, ei tässä kukaan ole sinua pakottamassa niistä luopumaan.

Vierailija
13/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai senkö takia minulle tulee paperikuitti vaikka olen valinnut sähköisen jo vuosia sitten. Meillä ei ole mitään infopistettä S marketissa. Onko siellä joku laite jossain vai pakkoko sitä on isolle kirkolle lähteä asian takia?

Meidän Ässässä on vaan pieni pöytä sisäänkäynnin lähellä ja siinä se laite.

Vierailija
14/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisessa kaupassa varmasti se korttipääte vähintään pitäisi löytyä. Ainakin itse päivitin korttini juuri S-Marketissa, jossa ei ole infopistettä erikseen.

Vierailija
15/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sähköinen kuitti ja silti tulee paperikuitti kassalla. Hyvä systeemi. Voi tarkistaa heti siinä paperikuitista eikä tartte kaivaa kännyä esille.

Vierailija
16/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle pamahtaa se sähköinen kuitti S-Mobiiliin heti maksamisen jälkeen.

Vierailija
17/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei ymmärrä miten tärkeää käteisen käyttö on! Aina käteistä ja boikottiin liikkeet missä käteinen ei käy!

Vierailija
18/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei ymmärrä miten tärkeää käteisen käyttö on! Aina käteistä ja boikottiin liikkeet missä käteinen ei käy!

No senkun käytät ja boikotoit, minä en.

Vierailija
19/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyttään kun on muisti huono. Selvitän välillä ostoksiani ja mitä olen tehnyt minäkin päivänä katsomalla kuitit

Vierailija
20/35 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö!!!

Se sähköinen kuitti löytyy s-mobiilin kuitit osiosta