Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyrialaiset naiset ovat naisellisempia kuin suomalaiset.

Vierailija

Ulkonäöltään siis.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Eiköhän lähes joka maalaiset on naisellisempia. Suomalaiset naiset on todella äijämäisiä, niin pukeutumiseltaan kun käytökseltään.

Vierailija

Joo joo ja miehet on miehekkäämpiä ja lapset lapsellisempia. Syyrialaiset koiratkin on jotenkin koiramaisempia kuin meillä täällä Suomessa.

Vierailija

Eivät varmasti joudu elättämään miehiänsä ja perheitänsä siellä. On aikaa olla naisellinen ja kasvattaa vaikka viikset jos huvittaa 😊

Vierailija

Nämä syyrialaiset turvapaikan hakijat ovat kyllä komeita miehiä. Ja niin kohteliaita. Tulevat heti tarttumaan polkupyörän tankoon ja auttamaan minua, jos poljen yksin pyörällä. Kaupan pihalla nämä komeat miehet viheltelevät minulle, mitä suomimies ei tee minulle koskaan.

En yhtään ihmettele, jos suomalaiset naiset ottavat mieluummin tällaisen komean ja kohteliaan pikisilmän itselleen, kuin juntin suomimiehen. Miehetkin siis ovat komeampia kuin suomimiehet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaupan pihalla nämä komeat miehet viheltelevät minulle, mitä suomimies ei tee minulle koskaan.

Sinä siis tykkäät, että miehet viheltelevät sinulle? Minkä ikäinen olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nämä syyrialaiset turvapaikan hakijat ovat kyllä komeita miehiä. Ja niin kohteliaita. Tulevat heti tarttumaan polkupyörän tankoon ja auttamaan minua, jos poljen yksin pyörällä. Kaupan pihalla nämä komeat miehet viheltelevät minulle, mitä suomimies ei tee minulle koskaan.

En yhtään ihmettele, jos suomalaiset naiset ottavat mieluummin tällaisen komean ja kohteliaan pikisilmän itselleen, kuin juntin suomimiehen. Miehetkin siis ovat komeampia kuin suomimiehet.

Minua taas naisena yököttää tuollainen käytös. Perään viheltäminen on toisen alistamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai nää viiksekkäät möhkäleet vai? No, jos se on sinun käsitys naisellisuudesta niin siinä vaan vapaasti.

Möhkäleet? Sinulla ei taida olla käsitystä, että suomessa on USA:n jälkeen eniten möhkäleitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat