Onko kellään muulla viestiketjut valmiiksi peukutettuja?
Mulla käy useamman ketjun kanssa näin. Eli kun avaan ketjun, osa viesteistä on jo peukutettu joko ylös tai alas, eli peukku näkyy tummempana enkä voi enää peukuttaa sitä uudestaan. Ketju on uusi, joten kyse ei voi olla mistään aiemmin peukuttamastani. Asun myös yksin, eli kukaan ei ole voinut päästä tabletilleni.
Tietääkö kukaan, mistä tässä voisi olla kysymys?
Kommentit (18)
Oli samaa mulla tässä viimeaikoina juu. Outoa
Mulla sama. Joskus myös pystyy peukuttamaan useita kertoja samaa, kun näyttää että en olis aiemmin peukuttanut.
Tää foorumisofta on kyllä niin buginen, että liekö jokun tet-harjoittelijan rakentama.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Joskus myös pystyy peukuttamaan useita kertoja samaa, kun näyttää että en olis aiemmin peukuttanut.
Tää foorumisofta on kyllä niin buginen, että liekö jokun tet-harjoittelijan rakentama.
No olen huomannut tuon, mutta en jaksanut antaa nörtille huomioo.
Noi hakkerit aina haluaa jonkun kiitoksen tai huomion. Epäilin hakkerintempuksi.
Ok, hyvä kuulla, että muillakin on samaa ongelmaa. Tai siis ei hyvä tietenkään, mutta alkoi jo huolestuttaa onko joku murtautunut koneelleni 🙄 Softa on kyllä surkea.
Ap
Mulla oli ainakin eilen illalla ja tänä aamuna valmiiksi peukutettuja useita sivuja täällä. Kovin myös ihmettelin.
Tämä saattaisi liittyä jotenkin dynaamiseen ip-osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ainakin eilen illalla ja tänä aamuna valmiiksi peukutettuja useita sivuja täällä. Kovin myös ihmettelin.
Mode antoi takaisin. " Kun minä olen töissä, peukutetaan näitä, ei näitä... vaan näitä."
Ei jaksa kiinnostaa, alapeukkua annan jopa itselle.
kynsien ihailija kirjoitti:
Tai staattinen firman netti.
Mikä on dynaaminen ip-osoite?
Vierailija kirjoitti:
Tää on niitä että jos tarvii kysyä niin ei tartte tietää -juttuja.
Ei liity siihen.
Yksi vaihtoehto on, että käytät VPN:ää tai Tor-selainta ja joku muu käyttää myös. Teille on siten sattunut osumaan sama IP-osoite.
Vierailija kirjoitti:
Tai staattinen firman netti.
Tuo on mahdollista, mutta dynaamiseen ip-osoitteeseen tämä ei liity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niitä että jos tarvii kysyä niin ei tartte tietää -juttuja.
No kerro nyt silti.
Olen joskus törmännyt ihan samaan. Foorumin softa on kyllä avuttomin tekele johon olen koskaan törmännyt