Mieheni kaunis työkaveri
Näin ensimmäistä kertaa mieheni työkaverin, joka on todella kaunis nainen :( Nyt tuntuu kauhealta ajatella, et mieheni on on koko ajan tuon naisen lähellä. En ole aiemmin ollut mustasukkainen, mut nyt olen varma että rakastelevat työpaikalla ja ties mitä. Miten pääsen eroon tästä ahdistuksesta?
Kommentit (32)
Ei sun miehesi sille kaunottarelle kelpaisi.
Minunkin mieheni työkaverinainen on kaunis. Lisäksi tiedän, että hän pettää omaa miestään lähes kaikkien vastaantulevien kanssa On myös lähettänyt miehelleni tekstareita, että haluaa pussata tätä (stalkkasin kännykän, tunnustan).
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni työkaverinainen on kaunis. Lisäksi tiedän, että hän pettää omaa miestään lähes kaikkien vastaantulevien kanssa On myös lähettänyt miehelleni tekstareita, että haluaa pussata tätä (stalkkasin kännykän, tunnustan).
Olen nyt vähän stalknnut, ja tämä nainen on eronnut ja vapaa. Olen varma et vie mun mieheni :(
Ap
Öö, koska hän on vapaa, haluaa hän kaikista maailman miehistä sinun miehesi?
Onko ongelma nyt oikeasti se, että miehesi on ihastunut tähän naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt vähän stalknnut, ja tämä nainen on eronnut ja vapaa. Olen varma et vie mun mieheni :(
Ap
Ja kohta tulee pikkujoulutkin :) Siellä sitten paneskellaan kopiokoneen päällä...
Estin miestä menemästä pikkujouluihin.
Välttämättä miehet eivät itse ryhtyisi noita iskemään, mutta jos ko nainen on määrätietoinen ja aktiivisesti hänelle tarjoutuu ja kännissä ollaan työkavereidenkin pettäessä omia vaimojaan, niin ei se mahdotonta ole hairahtua.
Tosin paljon riippuu siitä, että onko ap:lla jotain muutakin syytä epäillä miestä. Ehkä olet alitajuisesti huomannut jotain? naisen vaisto on usein oikeassa.
23
Vierailija kirjoitti:
Estin miestä menemästä pikkujouluihin.
Hieno homma, kriisi estetty! Pettää ei voi muualla kuin pikkujouluissa.
Voisin olla tuo työkaverinainen. Riippuen kenen miespuolisista työkavereistani vaimo olisit, sinulla joko on/tai ei ole syytä huoleen. Vain yhden heistä haluan. Mieskin sen kyllä tietää, mutta näyttää haluavan yrittää jatkaa vaimonsa kanssa, vaikkei todellakaan ole minua kohtaan välinpitämätön. Eikä kyse ole pelkästä ulkoisesta viehtymyksestä.
Neuvoisin keskittymään oman parisuhteesi hoitamiseen, ettei mies halua lähteä. Mustasukkaisella stalkkaamisella et pysty ketään pitämään.
Missä olet ap tämän kauniin naisen nähnyt? Miehesi työpaikalla? Kuinka mies suhtautui teidän tapaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kohta tulee pikkujoulutkin :) Siellä sitten paneskellaan kopiokoneen päällä...
Ei nykyään kukaan enää paneskele kopiokoneen päällä. Porukka on jo oppinut, että siitä jää ähes aina kiinni, kun kesken touhun käsi tai jalka osuu kopioi painikkeeseen ja kopio jää koneeseen.
Ennen näitä saattoi sattua myös Faxeilla, mutta nyt uuudet äärimmäisen tarkat ja nopeat värikopiokoneet ovat kaikkenin pahinpia, kun niiissä on vielä se sähköpostiin skannaustoimintokin. Onpa sattunut myös niin, että otos on lähtenyt saman tien laajalla jakelula eteenpäin.
Nykyään on suosittua muka tipauttaa jotain päydän alle ja lähteä etsimään sitä. Parhaimmillaan on saattanut olla kolmekin paria etismässä kadonnutta korvakorua. Hieman tämäkin harrastus on hiipunut, sillä nykyiset kännykät on niin vaikeita käyttää, että toisinaan taskusta ottaessa niiden kamera räpsähtää itsekseen, ennenkuin kameraa on saanut kunnolla pöydälle.
Toista on taas ne solidaariset työkaverit, jotka ovat ajattelevat myös vartiomiestä, ja ihan tarkoituksella etsiytyvät turvakameran kuvaan, niin että saa vartiomies jotain iloa öiseen vartiovuoroonsa (monikin vartija on ihmetellyt mitä kaikkea kameran edesssä on sitten harrastettu)
oma vika se on jos oot ruma :D
T. kaunis nainen
Repesin :D