Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kehtaako ison raskausmahan kanssa käydä salilla?

Vierailija

Tuntuu että pienellä salilla, jossa myös jumppia minua tuijotetaan paljon raskausmahan vuoksi, joka on jo aika melkoinen. Muuten kyllä olen hoikan ja hyväkuntoisen näköinen mutta maha on piukea ja suurehko. Mitä ajattelette isomahaisesta odottajasta? Kehtaanko käydä?

Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä mä käyn. Viikon 38 mahani kanssa. Emmä tiiä tuijottaako ihmiset kun keskityn omaan treeniin. Kyllä ne varmaan tuijottaa kun tuolla muuallakin raskausvatsa on sellanen "turistikohde" vaikkei mikään megaiso olekkaan. Kyllä mäki huomaan tuijottavani raskausvatsoja, vahingossa.

Vierailija

tunnustan tuijotan. mutta kyllä siinä katsessa on kunnioitusta isomahaista mammaa kohtaan. meidän salilla ryhmäliikunnassa kävi nainen ison mahan kanssa, (nyt vauva jo syntynyt) ja oli se kuulkaa aika mimmi. ei olis minusta ollut ison mahan kanssa moiseen suoritukseen. mutta kysymykseen kehtaako... kyllä kehtaa :)

Vierailija

Minä ainakin kävin ihan raskauden loppuun salilla, 4-5krt viikossa. Ja treenasin ihan niinkuin ennenkin raskautta, tosin joitakin liikkeitä kuten jalkaprässi jäi pois. Olihan se monen mielestä jotenkin luonnotonta mutta itse koin oman vointini olleen niin hyvä etten nähnyt asiassa sen suurempaa ongelmaa. Neuvolastakin sanottiin että on ihan ok. Mutta se mikä oli aika hauskaa, niin muistan raskauden alussa jonkun mulle sanoneen että riski ennenaikaiseen synnytykseen on suurempi jos treenaan kovaa. Niimpä niin, yliaikaseks meni eikä synnytystä tosiaan käynnistänyt yksikään kyykkäys-sessio vaikka niin toivoinkin siinä loppuvaiheessa :D

Vierailija

Kehtaan käydä salissa ja jumpassa ja uimahallissa ja missä haluankin. Katsovat jos katsovat. Itsekin katson muita raskaana olevia, kauniita mahoja ja aktiivisia naisia, jotka huolehtivat omasta ja vauvansa terveydestä.

Vierailija

Meidän salilla käy raskaana oleva nainen joka on viimeisillään, mutta pukeutuu alushousujen kokoisiin mikroshortseihin ja todella tiukkaan miltei napapaitaan. Lisäksi patsastelee pukuhuoneessa tarpeettoman pitkiä aikoja täysin alasti haarat levällään, puolikin tuntia alasti puhelimeen puhuen. Eli jos et käyttäydy noin, niin varmaan kehtaat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat