Voi kuukautiset..

Vierailija

Onko kellään muulla ollut vastaavaa? Mulla alkoi 10 päivä ihan normaalit kuukautiskivut. Yleensä ne kestävät vain päivän, mutta nyt niitä on jatkunut tähän päivään asti ja kipu tuntuu vain silloin tällöin. Enempi heräilen nukkuessa kovaan hetkelliseen kipuun. Mutta yks pikku juttu. Vuotoa minulla ei ole ollut laisinkaan paitsi silloin 10 päivä tuli ihan pisaran verran vuotoa ihan perus ei mitenkään ilmaista jne. Mut se tyssäsi siihen. Yleensä tosiaan mun kuukautisoireet kestävät vain sen ensimmäisen päivän. Mun kk oireita ovat kivut, rinnat turpoavat ja ovat arat ja ilmavaivat. Näitä oireita on kestänyt nyt sen 5 päivää.. rintojen turpoaminen kestää yleensä sen 3 päivää. En mielestäni ole ollut stressaantunutkaan. Onko se pakko lähteä ensviikolla gynelle...

Kommentit (8)

Vierailija

Suunilleen vuosi sitte mulla oli jatkuneet suunilleen kaikki nuo kuvailemasi kuukautisoireet ainakin reilun viikon ilman vuodon alkamista, kunnes tajusin tehdä raskaustestin. No sehän näytti heti vahvaa plussaa ja oli kyllä silloin etenkin miehelle pikkuinen shokki. Eli kannattaisko sunkin nyt ensin tehdä nyt se r-testi, niin saat ainakin yhden mahdollisuuden suljettua pois.

Vierailija

Mulla on tällä hetkellä samat oireet ollut vajaan viikon. Olen kylläkin täysin varma, että en ole raskaana, koska mies on steriloitu ja itsellänikin jo ikää yli 40. En ole gynelle menossa, koska pidän tätä normaalina vaihteluna. Pms-oireita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä samat oireet ollut vajaan viikon. Olen kylläkin täysin varma, että en ole raskaana, koska mies on steriloitu ja itsellänikin jo ikää yli 40. En ole gynelle menossa, koska pidän tätä normaalina vaihteluna. Pms-oireita.

Tiesitkö että on todella harvinaista, että ajan kuluessa steriloitu mies voi saada myös lapsia. Ne jotenkin kasvavat takaisin yhteen. Se on todella harvinaista mutta myös mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että on todella harvinaista, että ajan kuluessa steriloitu mies voi saada myös lapsia. Ne jotenkin kasvavat takaisin yhteen. Se on todella harvinaista mutta myös mahdollista.

Joo toki, mutta sterilaatio on tehty tänä vuonna, sperma testattu ja leikkaustavan ansiosta putkien päät ovat ns. eri kerroksissa. Eli on mahdotonta, että olisin raskaana.

Vierailija

Suosittelen raskaustestiä ;) Itsellä oli kuukausi sitten sama kaava. Plussahan sieltä pompsahti
Toki voi olla ihan normaaliakin, joskus kuukautiset jäävät välistä. Mutta kannattaa testi tehdä niin saat sen sit suljettua pois, sitä ne lääkärissäkin kuitenkin ekana kysyy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat