Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen kuumotus on pilannut elämäni

Vierailija
15.11.2015 |

Pakko päästä avautumaan tästä, koska olen oikeasti täydellisen lähellä elämäni pois riistämistä, ja jollain tavalla kai toivon, että joku voisi tarjota viimeistä oljenkortta.

Minulla on ollut nyt vuodesta 2012 kasvojen kuumotusta, se alkoi ihan yhtäkkiä ja ilmeni joka ilta. Nykyään sitä voi olla ihan mihin aikaan päivästä tahansa. Olen vaikeasti masentunut ja lääkityksellä, ja minulla on hormonaalinen akne PCOS:in tuliaisina.

En pidä enää yhteyttä perheeseeni, enkä ystäviini. En voi tehdä mitään asioita, mitä ihmiset normaalisti tekevät, koska en ikinä tiedä, koska tämä helvetti alkaa, enkä tunne oloani enää itsevarmaksi ja rentoutuneeksi ihmisten ilmoilla. Joudun miettimään ruokaa jatkuvasti, lähinnä mitä en saa syödä. Tarpeetonta varmaankaan sanoa, että minulla ei ole kovasti iloja elämässä. Elämäni on vankila. Olen nyt yrittänyt aika kauan jatkaa, vaikka olen jo aikaisemmin ollut sitä mieltä, että mitä turhaan. Taistelen lähinnä puolisoni takia. En kyllä pysty oikein puhumaan itseäni enää ympäri, koska aina kun luulen, että nyt menee paremmin, matto vedetään taas jalkojen alta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö vaivaan ikinä ratkaisua? Minulla on suunnilleen täysin sama ongelma..

Vierailija
42/44 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin kuumotti kasvoja aina kun olin ulkotöissä muutamia kuukausia, helpotti kun työ vaihtui... mutta se saattoi johtua myös siitä kun käytin kosmetiikkaa jolle olin yliherkkä. Kokeilemalla löysin tuotteita jotka eivät alkaneet punastuttaa ja niitä on todella vähän, rahaa on mennyt hukkaan satoja euroja. Nyt on käytössä lumenen ja erioilin kosteusemulsiot, niin vähän on taas vaihtoehtoja, mutta aina löytyy kokeilemalla sopivia jos jonkin valmistus lopetetaan tai koostumusta muutetaan.

Pcos, kokeile ceylonin kanelia muutaman viikon ajan, voisiko olla hyötyä.

Ei johdu mistään pinnallisesta kuten kosmetiikasta. Pääkin on kipeä ja puristaa ja kuumottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku Propral auttaa kun on jotain erityistä, Selvästi hormoniperäistä ja pohjimmiltaan testosteronin aiheuttama ongelma. Tällä tavoin se tekee ihon läpäiseväksi jolloin se ärtyy paljon herkemmin.

https://www.alpecin.com/en-de/research/studies/caffeine-neutralises-the…

En muista saako Suomesta Alpecinia mutta Plantur 39 on vastaava. Se saattaa ajan kanssa lievittää ongelmaasi myös kasvoissa.

Vierailija
44/44 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta laitanpa tänne kuitenkin jos joku muukin kamppailee saman ongelman kanssa. Mielialalääkkeet voivat aiheuttaa tuollaista kasvojen kivuliasta kuumotusta. Kun mainitsit olevasi masennuslääkityksellä. Minulle kävi näin ja ihon kuumotus ja polttelu alkoi ihan yhtäkkiä, vaikka olin lääkettä käyttänyt jo pari vuotta. Kun lääkitys purettiin ihon polttelu lähti pois. Eli tätäkin vaihtoehtoa kannattaa pohtia, olisko mahdollista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän