lapsi painaa välillä posken olkapäätään vasten, voiko kieliä korvatulehduksesta?

Vierailija

taaperoikäinen lapsi ollut flunssassa muutaman päivän. nenä vuotaa ja etenkin makuuasennossa iskee yskäpuuskia. on hyväntuulinen, joskin vähän normaalia väsyneemmän oloinen. ruoka maistuu ihan ok. viime yönä heräili itkeskelemään välillä, mutta tyyntyi nopeasti. nyt päivällä muutamia kertoja leikin lomassa tms painanut poskensa/korvansa kiinni olkapäähänsä hetkeksi, molemminpuolisesti. ei revi/koskettele korviaan muuten.

Kommentit (4)

Vierailija

Voi olla että hakee läheisyyttä, kun on vain huono olo.

Itse jos epäilen korvatulehdusta, varaan ajan terveyskeskuksesta tms. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla että hakee läheisyyttä, kun on vain huono olo.

Itse jos epäilen korvatulehdusta, varaan ajan terveyskeskuksesta tms. 

Hups! Luin/ymmärsin tekstisi väärin, mutta käy tarkastuttamassa lapsen korvat, niin asia selviää sillä. 

Vierailija

juu aionkin kyllä mennä, en vaan pidä tätä lähellekään päivystysasiana niin siksi en tänään mennyt lääkärille. lapsi kuitenkin siis iloinen ja leikkinyt koko päivän normaalisti.

ja tosiaan painaa poskea/korvaa omaa olkapäätään vasten, saattoi siis kävellä vaikka niin että pää oli ihan kallellaan, toinen poski olkapäätä vasten. vrt. kun itse puhut puhelimessa ja tarvitset kädet vapaaksi ja painat puhelinta olkapäätä vasten :D

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat