Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.
Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vähän saman suuntasta keskustelua. Itse olen muutaman kerran vihjannut omalle naiselleni anaaliseksistä, ei ole antanut ja tuskin antaakaan. Nainen on ensin oma aloitteisesti kertonut harrastaneensa anaali seksiä entisten kumppaniensa kanssa mutta meikäläisen kanssa ei suostu, sama asia on suuseksin kanssa. Minua häiritsee ainakin tämä asia suuresti, en ilmeisesti ole sen arvoinen. Muutenkin meidän seksi on tylsää rynkytykstä harvakseen. Lisäksi olen pitkäaikaisin kumppani hänelle ja meillä on lapsiakin.
Vanha ja väsynyt provo. Vaimo on jaellut entisille poikaystävilleen edestä ja takaa, mutta ei suostu miehelleen, jonka kanssa on naimisissa ja lapsia hankittu.
Aika yleistä nykyaikana. Vaikka tuo todennäköisesti onkin provo.
Joskus parisuhteessa pitää tehdä asioita, joista itse ei pidä mutta joista toinen nauttii. Sitä parisuhde on. Myötävuoroista kompromisointia.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hauska kaksoisstandardi.
Naisen on aivan hyväksyttävää todeta esim. peppuseksistä, että olen kokeillut jo eksän kanssa enkä tykännyt --> lämmittää nyksää ihan vi*usti. Kai sitä voi vaikka pari kertaa antaa kokeilla ja todeta sitten ettei tunnu hyvälle.
Jos taas mies sanoisi, että on kokeillut jo eksän kanssa pillun nuolemista ja se maistui ja haisi pahalle ja oli oksettavaa, niin pimppirage repeisi valtoimilleen ja mies hakuttaisiin alimpaan maan rakoon mitä löytyy.
Hieman eri asia.
Antamalla paras kirjoitti:
On parasta suostua ja antaa peräaukkoa koska muuten saatat jäädä ikuisiksi ajoiksi ilman miestä ja kuinkas sitten suu pannaan? Eihän se ikuisuuksia kestä se persepanokaan, kyllä muutaman minuutin kestää jos tietää että tällä toiminnalla tekee hyvän työn. Vähän niinkuin synnytys, eihän sekään niin hauskaa ole ja usein on kovasti kivuliasta mutta silti naiset siihen suostuu uudestaan ja uudestaan. Ryhdistäydy!
Ite kans joutunu kinuu tyttöystäviltä fasukkaa kyl ne sit pienes jurris suostuu vihdoin.toiset suotuu uudestaan mut harvoin.hei mut kannattaa kokeilla kerran sit tietää diggaa tai ei..mutta muista rasvata ensi
Vierailija kirjoitti:
Joskus parisuhteessa pitää tehdä asioita, joista itse ei pidä mutta joista toinen nauttii. Sitä parisuhde on. Myötävuoroista kompromisointia.
Olet ehkä nyt käsittänyt kontekstin hieman väärin tämän kliseen kanssa. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimenomaan! Itsehän sanon miehenä, joka on saanut elämässään nauttia paljon laadukasta seksiä että jos vielä joskus vakiintumaan alan ja vakavissani parisuhteeseen ryhdyn niin kyllä sieltä on naiselta tultava ihan kaikkea, poskea ja pyllyä myös välillä tai sitten ei tule suhdettakaan! Itse vastavuoroisesti tottakai pidän huolen naisestani kaikin tavoin.
Ja pitäkää vaan sikana tai mitä tahansa, aivan sama mutta miksi tyytyisin enää vähempään ja huonompaan kun mitä olen joskus aikaisemmin jo useasti saanut kokea? Ööö, enpä keksi syytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sitä mieltä, että pitkässä suhteessa, missä luotto on kunnossa jne kannattaa kokeilla kaikenlaista, vaikkei ajatus omasta mielestä huippua olisikaan.. Mutta inttäjille, jotka jo suhteen alussa ovat "vaatimassa" jotain, ei todellakaan kannata yrittää olla mieliksi yhtään oman mukavuusalueen ulkopuolella.
Mun mielestä ei kannata siinä pitkässä suhteessakaan sen enempää " kokeilla kaikenlaista". Kyllä jokainen saa rajansa ihan itse asettaa eikä tarvitse mihinkään vastenmieliseen suostua.
Anoppilaan meno on aina vastenmielistä, ja silti minä suostun siihen yleisen sovun nimissä.
En kyllä suostuisi tuolla asenteella.
TimperJackiMakupala kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nimenomaan! Itsehän sanon miehenä, joka on saanut elämässään nauttia paljon laadukasta seksiä että jos vielä joskus vakiintumaan alan ja vakavissani parisuhteeseen ryhdyn niin kyllä sieltä on naiselta tultava ihan kaikkea, poskea ja pyllyä myös välillä tai sitten ei tule suhdettakaan! Itse vastavuoroisesti tottakai pidän huolen naisestani kaikin tavoin.
Ja pitäkää vaan sikana tai mitä tahansa, aivan sama mutta miksi tyytyisin enää vähempään ja huonompaan kun mitä olen joskus aikaisemmin jo useasti saanut kokea? Ööö, enpä keksi syytä!
Hyi mikä äijä - kauhuskenaario
😂😂😂
Jos miehesi ei saa persettä kotona niin ennemmin tai myöhemmin se pettää sinua jonkun miehen kanssa.
Siinä vaiheessa on turha enää selitellä ettei peppuseksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sitä mieltä, että pitkässä suhteessa, missä luotto on kunnossa jne kannattaa kokeilla kaikenlaista, vaikkei ajatus omasta mielestä huippua olisikaan.. Mutta inttäjille, jotka jo suhteen alussa ovat "vaatimassa" jotain, ei todellakaan kannata yrittää olla mieliksi yhtään oman mukavuusalueen ulkopuolella.
Mun mielestä ei kannata siinä pitkässä suhteessakaan sen enempää " kokeilla kaikenlaista". Kyllä jokainen saa rajansa ihan itse asettaa eikä tarvitse mihinkään vastenmieliseen suostua.
Saa laittaa rajat. Tottakai. Minusta vaan kannattaa asioita kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hauska kaksoisstandardi.
Naisen on aivan hyväksyttävää todeta esim. peppuseksistä, että olen kokeillut jo eksän kanssa enkä tykännyt --> lämmittää nyksää ihan vi*usti. Kai sitä voi vaikka pari kertaa antaa kokeilla ja todeta sitten ettei tunnu hyvälle.
Jos taas mies sanoisi, että on kokeillut jo eksän kanssa pillun nuolemista ja se maistui ja haisi pahalle ja oli oksettavaa, niin pimppirage repeisi valtoimilleen ja mies hakuttaisiin alimpaan maan rakoon mitä löytyy.
Höpö höpö, tietenkään miestenkään ei pidä tehdä mitään mistä ei tykkää.
Suostu jos saat ensin painaa miestä dildolla :). Joko loppuu jankutus tai mies osaa olla hyvin hellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saatat saada kohta ylläripeppuhyökkäyksen jos jatkat ton miehen kanssa...
On saatu jo. Työnsi tosin kaksi sormea peppuun yllättäen munan sijaan samalla kun hoiteli takaapäin. Ei meinannut ensin uskoa kun käskin lopettaa. Sanoi vaan että "eikös tunnu hyvältä." Olen ehdottanut että laitetaanpa jotain hänen peppuunsa ja katsotaan tykkääkö. Kuulemma ei miehen peppuun kuulu mitään työntää.
Ap
kyllä nyt on mieheltä biologian perusasiar hukassa. Sellaista elollist olentoa ei olekaan, jonka peräaukkoon nimenomaan kuuluisi jotain työntää. Ei naisen, ei miehen, ei kenenkään joka sitä itse ei nimenomaan toivo. Äkkiä nyt vaan kiertoon tuollainen mies, ei kenenkään tarvitse tuollaista jankkaamista sietää eikä varsinkaan suostua mihinkään, mistä itse ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on miehen puhetta. Lähtisin sun matkaan.
Öh, ei ole pakko suostua.
Saat ihan itse päättää mitä kehollasi teet.
Jos mies ei lopeta painostamista, voit erota ja sitten voitte molemmat etsiä uudet sopivammat kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäkää vaan sikana tai mitä tahansa, aivan sama mutta miksi tyytyisin enää vähempään ja huonompaan kun mitä olen joskus aikaisemmin jo useasti saanut kokea? Ööö, enpä keksi syytä!Siinä on miehen puhetta. Lähtisin sun matkaan.
Toivoo Pena
Tiedätkö osaisiko sun miehes edes painaa hanuriin? Pitää muistaa liukkari ja lämmitellä ja sitten alkuun hyvin varovasti...
Sattuu ja tuntuu ikävälle jos suorilta survoo sisään ja heti alkaa hullu jyystö.
Kuka tyhmä vertaa anoppilan reissua ja peppuseksiä? PIKKASEN eri juttu. Jos pitää oma keho ja intiimialueet antaa toisen käyttöön vastentahtoisesti niin kyseessä on hyväksikäyttö tai jopa raiskaus. Anoppilareissua ei voi ihan verrata.
Älkää hyvät ihmiset antako kehoanne kenenkään käyttöön tai tunkea itseenne yhtään mitään minnekään, mitä ette halua! Sillä rikkoo itseään niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Psyykkiset vauriot ei niin vaan parane. Itseään pitää sen verran edes rakastaa ettei anna kohdella kaltoin.
Ulostettahan sieltä halutaankin, hajuna ja ihan ihteensä - b-rapun pojat.