Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.

Vierailija
15.11.2015 |

Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...

Kommentit (306)

Vierailija
121/306 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö osaisiko sun miehes edes painaa hanuriin? Pitää muistaa liukkari ja lämmitellä ja sitten alkuun hyvin varovasti...

Sattuu ja tuntuu ikävälle jos suorilta survoo sisään ja heti alkaa hullu jyystö.

Oppimalla ihmiset alkavat tykkäämään Naga morrisistakin. Kukaan ei tykkää syntyessään tulisesta ruoasta.

Sama se on tavallinen seksikin, siitä pitää oppia nauttimaan.

Samalla tavoin myös anaaliseksi. Nykyajan naiset ovat vaan niin ennakkoluuloa täynnä olevia p*skiaisia, ettei kenenkään tule mieleen edes sallia itsensä harjoitella nauttimaan anaaliseksin nauttimisesta.

Vierailija
122/306 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen sitä mieltä, että pitkässä suhteessa, missä luotto on kunnossa jne kannattaa kokeilla kaikenlaista, vaikkei ajatus omasta mielestä huippua olisikaan.. Mutta inttäjille, jotka jo suhteen alussa ovat "vaatimassa" jotain, ei todellakaan kannata yrittää olla mieliksi yhtään oman mukavuusalueen ulkopuolella.

Mun mielestä ei kannata siinä pitkässä suhteessakaan sen enempää " kokeilla kaikenlaista". Kyllä jokainen saa rajansa ihan itse asettaa eikä tarvitse mihinkään vastenmieliseen suostua.

Anoppilaan meno on aina vastenmielistä, ja silti minä suostun siihen yleisen sovun nimissä.

Anoppilaan meno on kyllä vähän eri asia kuin ruumiinaukkoon tunkeutuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/306 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse. Kysy mieheltä, saatko ensin työntää dildon hänen pyllyynsä.

En ole muuten koskaan ymmärtänyt, millä logiikalla moni mies taas vastaa tähän, että ei tietenkään. Että hänen persukseensa ei laiteta yhtään mitään. Ööh, no mites hän sit voi olettaa, että nainen haluaisi jotain muuta?

Koska todella harva nainen nauttii siitä, niin kuin mies nauttii naisesta. Tässä ketjussa sanotte ainoastaan riidelläksenne. 

Itelleni kyllä sopii, vaikka se tuntuu ainoastaan epämukavalta, tai kivuliaalta. Exä halusi muutaman kerran. Jos se on hinta että itse saan laittaa häntä, niin mikäs siinä. Tosin minä laitan ensin, koska naisiin ei voi luottaa näissä asioissa.

Vierailija
124/306 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tyhmä vertaa anoppilan reissua ja peppuseksiä? PIKKASEN eri juttu. Jos pitää oma keho ja intiimialueet antaa toisen käyttöön vastentahtoisesti niin kyseessä on hyväksikäyttö tai jopa raiskaus. Anoppilareissua ei voi ihan verrata.

Älkää hyvät ihmiset antako kehoanne kenenkään käyttöön tai tunkea itseenne yhtään mitään minnekään, mitä ette halua! Sillä rikkoo itseään niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Psyykkiset vauriot ei niin vaan parane. Itseään pitää sen verran edes rakastaa ettei anna kohdella kaltoin.

Tämä. Aina hyväksikäyttö kun painostetaan. Rikos.

Vierailija
125/306 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen sitä mieltä, että pitkässä suhteessa, missä luotto on kunnossa jne kannattaa kokeilla kaikenlaista, vaikkei ajatus omasta mielestä huippua olisikaan.. Mutta inttäjille, jotka jo suhteen alussa ovat "vaatimassa" jotain, ei todellakaan kannata yrittää olla mieliksi yhtään oman mukavuusalueen ulkopuolella.

Mun mielestä ei kannata siinä pitkässä suhteessakaan sen enempää " kokeilla kaikenlaista". Kyllä jokainen saa rajansa ihan itse asettaa eikä tarvitse mihinkään vastenmieliseen suostua.

Anoppilaan meno on aina vastenmielistä, ja silti minä suostun siihen yleisen sovun nimissä.

Eipä ole. Lähtökohtaisesti vertaus on hyvin sopiva. Se olisi sitä, ettei puoliso uskaltaisi koskaan mennä anoppilaan, koska "anopit ovat kauheita". Näin, koska lukenut palstoilta eikä ole uskaltanut tunnistaa oma-alotteisuuden puutteen.

Vierailija
126/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappiksen henkistä väkivaltaa, jätä todellakin. Tiuollaista äitikomplemksia ei paranna mikään. Kuvottava äijä.

Vierailija
127/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ruho sinnekkin on raahattava ja kylet ja nilkat mustelmilla jos koittaa ees mielen laskea sieltä pakoon. Milloinkohan anoppilasta on selvinnyt minuuteissa..?

Vierailija
128/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa laittaa rajat. Tottakai. Minusta vaan kannattaa asioita kokeilla.

Olen samaa mieltä. Jos suhde on hyvä, luottamus ja kunnioitus kohdillaan jne, sitä yleensä haluaa edes kokeilla asioita, joita kumppani pyytää. Jos ei kokeilunkaan jälkeen pidä jostain, sitten ei pidä suostua sen enempää. Itse olen ollut melko estoinen mieheni tavatessani, mutta pikku hiljaa opetellut hänen kanssaan nauttimaan seksistä todella monipuolisesti. Jotkut asiat ovat harvinaisia, kuten anaaliseksi, koska se on enemmän vain miehen mieliksi satunnaista hupia, jotkut jääneet vakituiseen seksielämään pysyvästi.

Vierailija
129/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Anoppilakidutus kestää vähintään tuntikausia ja perseseksi vain joitain minuutteja

Vierailija
130/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Jos suhde on hyvä, luottamus ja kunnioitus kohdillaan jne, sitä yleensä haluaa edes kokeilla asioita, joita kumppani pyytää. Jos ei kokeilunkaan jälkeen pidä jostain, sitten ei pidä suostua sen enempää. Itse olen ollut melko estoinen mieheni tavatessani, mutta pikku hiljaa opetellut hänen kanssaan nauttimaan seksistä todella monipuolisesti. Jotkut asiat ovat harvinaisia, kuten anaaliseksi, koska se on enemmän vain miehen mieliksi satunnaista hupia, jotkut jääneet vakituiseen seksielämään pysyvästi.

Mitä ihmeen kaikkea pitää kokeilla-apostoleja täällä oikein on? Ei tarvitse kokeilla kertaakaan. Mikä siinä on ettei mene jakeluun? Jokainen saa päättää ihan itse , haluaako vai eikö halua kokeilla. Todella sairas asenne täällä monella.

Vierailija
131/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Anoppilakidutus kestää vähintään tuntikausia ja perseseksi vain joitain minuutteja

Paitsi, että persseksistä saa perseen kipeäksi. Tuntuu viikon, että on halko perseessa ja paskattaa koko ajan. Anoppilan käynnistä ei ole jälkivaikutuksia. Kun se on ohi ,se on ohi.

Vierailija
132/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kaikkea pitää kokeilla-apostoleja täällä oikein on? Ei tarvitse kokeilla kertaakaan. Mikä siinä on ettei mene jakeluun? Jokainen saa päättää ihan itse , haluaako vai eikö halua kokeilla. Todella sairas asenne täällä monella.

Kukaan ei sanonut, että mitään on pakko kokeilla. Vaan että yleisesti kannattaa antaa asioille mahdollisuus, jos kumppani kovasti toivoo. Olettaen, että on hyvä suhde, ei aloituksen kaltainen inttäjä. Ei se, että tiedostaa rajansa tarkoita, etteikö joskus voisi mennä mukavuusalueelta uloskin.

Mutta toki jokainen tavallaan, en itsekään mitään eritejuttuja kokeilisi, että sikäli ymmärrän kyllä, että jokainen johonkin sen rajan vetää.

Vierailija
133/306 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että persseksistä saa perseen kipeäksi. Tuntuu viikon, että on halko perseessa ja paskattaa koko ajan. Anoppilan käynnistä ei ole jälkivaikutuksia. Kun se on ohi ,se on ohi.

Onkohan anuksessasi jotain vikaa? Ei minulla ole koskaan ollut tuommoisia oireita. ei edes ensimmäisen kerran jälkeen. Onnistuuko sinulta normaali ulostaminenkaan vai onko sinulla avannepussi?

Vierailija
134/306 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sama rutina noiden akkojen kanssa, ex vaimo ei halunnut niellä mälliä mutta pomolta työpäivän jälkeen tien poskessa mällin imeminen päivän haudutettua kusista munaa sissijuusto kera...kyllä maistui.

miksi?

GF 1 ei antanut persreikää vaika oli edellisissä liitoissa  sinne itseään hoonauttanut.

kerran taisin saada livautettua hanuriin sitä

miksi?

GF2 ei ollut koskaan sitä avioliitossa kokeillut joten koulutin b-rappu hommiin, pienen harjoittelutuokion jälkeen ei ollut ongelmaa sen saanissa.

GF3 Oli pitkä suhde joka perustui pelkästään b rapun kairamiseen, ei valittanut koskaan, tykkäsi paljon siitä eri asennoissa eri variaatioilla. en minäkään valittanut pillun puutosta.

GF4 Oli harrastanut sitä exänsä kanssa joten oli kokenut asiassa ja oli tiukka.

GF5 Ei imenyt, ei b rappua, suhde jäi lyhyeksi, kuka jaksaa pumpata pillua koko ajan?

GF6 naimisissa ei seksiä 6 vuoteen, auttelin limoitteleen itseään, imi hyvin mutta b puoli oli levyssä vielä soittamatta. jäi siinä kiireessä kairaamatta.

GF7 Ei osannut imeä kasseja tyhjäksi yökkäämättä, ei b rappua,karkasi alta aina, tiedäthän naistyypin.

GF8 oli tehnyt kaikkea exän kanssa joten sama kuin meni kelkkamäkeen johon joku oli jo ladun tehnyt. eesy hole

Vierailija
135/306 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trew344 kirjoitti:

aina sama rutina noiden akkojen kanssa, ex vaimo ei halunnut niellä mälliä mutta pomolta työpäivän jälkeen tien poskessa mällin imeminen päivän haudutettua kusista munaa sissijuusto kera...kyllä maistui.

miksi?

GF 1 ei antanut persreikää vaika oli edellisissä liitoissa  sinne itseään hoonauttanut.

kerran taisin saada livautettua hanuriin sitä

miksi?

GF2 ei ollut koskaan sitä avioliitossa kokeillut joten koulutin b-rappu hommiin, pienen harjoittelutuokion jälkeen ei ollut ongelmaa sen saanissa.

GF3 Oli pitkä suhde joka perustui pelkästään b rapun kairamiseen, ei valittanut koskaan, tykkäsi paljon siitä eri asennoissa eri variaatioilla. en minäkään valittanut pillun puutosta.

GF4 Oli harrastanut sitä exänsä kanssa joten oli kokenut asiassa ja oli tiukka.

GF5 Ei imenyt, ei b rappua, suhde jäi lyhyeksi, kuka jaksaa pumpata pillua koko ajan?

GF6 naimisissa ei seksiä 6 vuoteen, auttelin limoitteleen itseään, imi hyvin mutta b puoli oli levyssä vielä soittamatta. jäi siinä kiireessä kairaamatta.

GF7 Ei osannut imeä kasseja tyhjäksi yökkäämättä, ei b rappua,karkasi alta aina, tiedäthän naistyypin.

GF8 oli tehnyt kaikkea exän kanssa joten sama kuin meni kelkkamäkeen johon joku oli jo ladun tehnyt. eesy hole

Noinkin homoisan miehen kannattaisi hankkia miesystävä. Mitä ihmettä yrität selittää senkin pervo.

Vierailija
136/306 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan anuksessasi jotain vikaa? Ei minulla ole koskaan ollut tuommoisia oireita. ei edes ensimmäisen kerran jälkeen. Onnistuuko sinulta normaali ulostaminenkaan vai onko sinulla avannepussi?

Sinuna olisin kyllä huolissani omasta aukostani. Ei taida sulkijalihakset enää olla kunnossa. Pidätyskyvyttömyys on seuraava vaihe.

Vierailija
137/306 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Käske pyytämään naapurin Pekalta.

Vierailija
138/306 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että aika harva mies, joka on hiukankaan seksissä kokeneempi niin kelpuuttaa vakinaiseen suhteeseen naista jolta ei saa ns. koko pakettia eli pillua, päätä ja pyllyä.

Kuten joku täällä jo kirjoittikin että miksi tyytyä huonompaan kun mitä on joskus jo tottunut saamaan? Itsehän en ainakaan tyydy, että se on naisen valinta; jos jotain ylitsepääsemättömiä estoja löytyy niin sitten on turha toivoa kovin pitkää suhdettakaan. Kyllä meressä kalaa piisaa!

Vierailija
139/306 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KeithNut kirjoitti:

Kyllä se niin on että aika harva mies, joka on hiukankaan seksissä kokeneempi niin kelpuuttaa vakinaiseen suhteeseen naista jolta ei saa ns. koko pakettia eli pillua, päätä ja pyllyä.

Kuten joku täällä jo kirjoittikin että miksi tyytyä huonompaan kun mitä on joskus jo tottunut saamaan? Itsehän en ainakaan tyydy, että se on naisen valinta; jos jotain ylitsepääsemättömiä estoja löytyy niin sitten on turha toivoa kovin pitkää suhdettakaan. Kyllä meressä kalaa piisaa!

Aika lailla samoilla linjoilla.

Jos miettii juuri seksielämää ja pitkää vuosien kestävää parisuhdetta niin minkälainen menetys se on jos vuosikausia saa vain pelkkää pimperoa verrattuna siihen että esim viikottain saisi peppua ja suuta..

Naistenkin kannattaisi asia huomioida kilpailuvalttina, itse ainakin otan mielummin vähän vaatimattomamman näköisen naisen monipuolisemmalla seksillä kuin kauniimman naisen tylsällä seksillä..

Vierailija
140/306 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis nyt sisarilla, jotka ovat oppineet nauttimaan anaalista, opettamisen paikka..miten oopia nauttimaan siitä?

Oma vaimoni ei siitä podä, joten olen ilokseni löytänyt naisia - sinkkuja tai varattuja - jotka siitä pitävät.

Sama suohinoton kanssa..en mitenkään halua suihinotto anaiselta, joka siitä ei pidä..teennäistä sontaa,kyllä sen huomaa, kun nainen oikein haluaa imeä ja lopuksi vielä kaiken nuolla ja niellä.

Esim työpaikkani arkistonhoitaja haluaa alistua täydellisesti..kesken työpäivän, työpaikalla. Perussettinä, suihinotto pepun herkullisella nuolinesella, peppupano ja lopuksi ATM. Ei mitään vaginaalista. Molemmille upea nautinto.

Naapurinrouva imee ja haluaa, että samalla piiskaan.

Elämä on nauttimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi