Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko suostua anaaliseksiin miehen mieliksi vaikka ei halua? Mies ei jätä rauhaan.

Vierailija
15.11.2015 |

Jankuttaa jatkuvasti miten minun pitää suostua, suostuisin jos tykkäisin hänestä jne. Olen edellisessä suhteessa kokeillut useasti enkä pidä siitä, tuntuu vastenmieliseltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö toisen takia suostua johonkin mitä inhoaa jos se on hänelle niin tärkeää? Ärsyttää perseestä jankuttaminen...

Kommentit (306)

Vierailija
261/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvanaisten taso on jo laskenut sille tasolle, että ei ymmärretä piuhtaamista? Sitähän te koko ajan teette. Kaikki on hyi yök. Ei se anaaliseksi ketään tapa. Sen tiedän, että joitain se sattuu ja sattua ei saa. Tony Halmeilu ideologisesti vaan on ihan pirun typerää. Vauvanaisista se on upeaa. Tony Halme faneja juoksen karkuun.

Vauvamiehet ei tajua, että naisilla on itsemääräämisoikeus ja oikeus päättää siitä haluaako anaaliseksiä vai ei. Jos ei halua, niin siihen ei tarvitse suostua eikä siihen saa painostaa ja pakottaa. Se, että ei halua anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että pihtaa seksiä muuten.

Ei, en ole pihtari vaan erittäin mielelläni panen vakipanon kanssa. Otan suihin, hyväilen kädellä, mies nuolee mua ja sormettaa. Myös anaaliseksiä on välillä. En vain hyväksy sitä, että joidenkin miesten mielestä

Ai mikä koskee?

Vierailija
262/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit naapurin gay-Penan pienen jekun jossa gay-Pena piiloituu makkuriinne. Illan pimeydessä, kun tunteet käyvät kuumina lupaat viimein ryppyisintä pyhintäsi kunhan miehesi silmät peitetään. Sitten gay-Pena kontilleen ja otat koko touhun nauhalle nauraen hulvattomasti. Kun miehesi on lauennut räppäät valot päälle ja vedät silmäsiteen pois...😁 🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä joku jankkaa vaniljaseksistä kuten jankkasi eilen jollekin toiselle. Sekään ei ole hyvä vaikka harrastaa anaaliseksiä koska kun tämän jankkaaja niin päättää niin toisten seksi on vaniljaa. :D Huvittava tapaus. Tämä jolle jankkasit eilen ei kertonut tarkemmin minkälaista seksiä heillä on enkä kyllä kerro minäkään koska ei siitä ole mitään hyötyä sun kohdalla. Mä kerroin vain osan jutuista mitä teemme ja se saa riittää sulle. 

Anaaliseksi esim. ei ole vaniljaa, mutta sekään ei nyt kelvannut sulle. Eilen sä tai joku muu huusi siitä, että ei varmaan suihinkaa ota. No mä kerroin ottavani suihin, mutta sekään ei kelvannut. 

Taidat väittää kaikkien sellaisten seksiä vaniljaseksiksi jotka perään kuuluttavat naisten itsemääräämisoikeutta seksin suhteen. Lisäksi mainitsin sellaisen tosiasian, että ei kaikkia vain kiinnosta anaaliseksi ja sekin on täysin hyväksyttävää. Ei kenelläkään ole oikeutt

Taisi mennä tunteisiin.

Tosiasiassa minä saan seksiä useammin kuin sinä. Eikä puolisoni tarvitse voivotella, että saisimpa useammin. Ja kaiken lisäksi puolisoni saa orkun jokaisella seksikerralla ihan vaikka panemalla. Sinä et saa ja sekös on muodostunut jo ihan ongelmaksi. Vaikka kohta taas lässytät, että ei se ole mikään ongelma. On se, jos sitä haluaa mutta ei saa.

Itse asiassa mua ei kiinnosta paskan vertaa, mitä sun ja vakipanosi seksi pitää sisällään. 

ps. eilen sä sanoit, että sun puolesta asia on loppuun käsitelty. Mutta mitens kävikään...

Vierailija
264/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvanaisten taso on jo laskenut sille tasolle, että ei ymmärretä piuhtaamista? Sitähän te koko ajan teette. Kaikki on hyi yök. Ei se anaaliseksi ketään tapa. Sen tiedän, että joitain se sattuu ja sattua ei saa. Tony Halmeilu ideologisesti vaan on ihan pirun typerää. Vauvanaisista se on upeaa. Tony Halme faneja juoksen karkuun.

Vauvamiehet ei tajua, että naisilla on itsemääräämisoikeus ja oikeus päättää siitä haluaako anaaliseksiä vai ei. Jos ei halua, niin siihen ei tarvitse suostua eikä siihen saa painostaa ja pakottaa. Se, että ei halua anaaliseksiä ei tarkoita sitä, että pihtaa seksiä muuten.

Ei, en ole pihtari vaan erittäin mielelläni panen vakipanon kanssa. Otan suihin, hyväilen kädellä, mies nuolee mua ja sormettaa. Myös anaaliseksiä on välillä. En vain hyväksy sitä, että joidenkin miesten mielestä

Sama koskee myös pillun nuolemista. Vai koskeeko sittenkään?

Pillun nuoleminen vastaa kulllin suuhun ottamista, joten eivät todellakaan ole verrattavissa toisiinsa. Toisilla nyt vain on niin tiukat anukset ja vielä jännittävät, ettei sinne kalu mahdu sattumatta. Eikä varsinkaan tavallista paksumpi kalu. 

Vierailija
265/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä joku jankkaa vaniljaseksistä kuten jankkasi eilen jollekin toiselle. Sekään ei ole hyvä vaikka harrastaa anaaliseksiä koska kun tämän jankkaaja niin päättää niin toisten seksi on vaniljaa. :D Huvittava tapaus. Tämä jolle jankkasit eilen ei kertonut tarkemmin minkälaista seksiä heillä on enkä kyllä kerro minäkään koska ei siitä ole mitään hyötyä sun kohdalla. Mä kerroin vain osan jutuista mitä teemme ja se saa riittää sulle. 

Anaaliseksi esim. ei ole vaniljaa, mutta sekään ei nyt kelvannut sulle. Eilen sä tai joku muu huusi siitä, että ei varmaan suihinkaa ota. No mä kerroin ottavani suihin, mutta sekään ei kelvannut. 

Taidat väittää kaikkien sellaisten seksiä vaniljaseksiksi jotka perään kuuluttavat naisten itsemääräämisoikeutta seksin suhteen. Lisäksi mainitsin sellaisen tosiasian, että ei kaikkia vain kiinnosta anaaliseksi ja sekin on täy

Siis missä mä orgamista muka kirjoitin? Kyllä mä orgasmeja saan. En myöskään kirjoittanut kuinka usein mulla on seksiä. En myöskään kirjoittanut eilen tähän ketjuun mitään kun seurasin tätä lapsellista väittelyä mitä täällä nytkin on.  En nyt kyllä tiedä mitä sä oikein sekoilet. 

Sulla tässä nyt meni tunteisiin se kun muistutin, että naisilla on itsemääräämisoikeus. Jos et tuota tajua, niin olet kuvottava tapaus. 

Vierailija
266/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat väittää kaikkien sellaisten seksiä vaniljaseksiksi jotka perään kuuluttavat naisten itsemääräämisoikeutta seksin suhteen. Lisäksi mainitsin sellaisen tosiasian, että ei kaikkia vain kiinnosta anaaliseksi ja sekin on täy

Taisi mennä tunteisiin.

Tosiasiassa minä saan seksiä useammin kuin sinä. Eikä puolisoni tarvitse voivotella, että saisimpa useammin. Ja kaiken lisäksi puolisoni saa orkun jokaisella seksikerralla ihan vaikka panemalla. Sinä et saa ja sekös on muodostunut jo ihan ongelmaksi. Vaikka kohta taas lässytät, että ei se ole mikään ongelma. On se, jos sitä haluaa mutta ei saa.

Itse asiassa mua ei kiinnosta paskan vertaa, mitä sun ja vakipanosi seksi pitää sisällään. 

ps. eilen sä sanoit, että sun puolesta asia on loppuun käsitelty. Mutta mitens kävikään...

On tainnu krpä kasvaa otsaasi kun taas pitää urpoilla. Taidat kimmastua aina kun joku tulee sotkemaan sun hiekkalaatikkoa.

Vierailija
267/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni piliset yleensä vonkaa kakkosnelosta. Tai sitten ne on poken kyllästämiä ja aivot ovat jääneet johonkin fantasiaan kiinni. 

Vierailija
268/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaaliseksi ei ole mitenkään erikoista normaaleilla ihmisillä. Vaniljaa on juuri tämän naisen, joka uhoaa, että ottaa jopa suihin, jutut. Nieleköhän hän edes? Sinänsä ei kiinnosta, mutta tuo että hän kategorisoi kapeakatseisesti muiden seksielämää, ei ole kovin kivaa luettavaa. Hän on yhtä hyvä ihminen kuin minä. Vaniljaseksin harrastaminen on vaniljaseksin harrastamista.

Siis mikä sua vaivaa? Mähän kerroin, että on anaaliseksiä. En pidä suihin ottamista mitenkään erikoisena vaan kunhan nyt kerroin. Eikä anaaliseksi kyllä kaikilla normaaleilla kuulu seksielämään. Tiedän itse, että kyse ei ole vaniljaseksistä joten lopeta jo tuo lapsellinen jankkaaminen.  Kertoo sun omasta kapeakatseisuudesta kun et hyväksy muuta kuin samalla tavalla toimivat vaikka et edes tiedä toisten seksielämästä.

Itse sä tässä yrität väkisin laittaa toisten seksielämää kategorioihin vaikka et edes tiedä minkälaista seksiä toisilla on. Tuollainen ei ole mitenkään kivaa luettavaa. Sä vain nyt haluat teilata kaikki jotka muistuttavat naisten itsemääräämisoikeudesta ja siitä, että kaikkia ei vain kiinnosta anaaliseksi. Ei edes kaikkia miehiä. 

Olet oikeasti melkoisen säälittävä tapaus.

Vierailija
269/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä lukemasi. Minä sallin kaikille sellaisen seksielämän, jossa he ovat tyytyväisiä. Siitä ei ole kyse. Se, että harrastat mielestäni vaniljaa, niin on ok. Minä en vaan nouse ratsaille valkoisena ritarina tai ritarittarena puolustamaan. En harrasta vaniljaa. Sinulla se menee ihon alle. Itse asiassa olit loukkaavampi viestissäsi kuin mitä itse kirjoitin. Et sitä tajua, eikä minulta mene yöunet. Ole rauhassa katkera.

Vierailija
270/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali-Anterolla meni taas tunteisiin kun ei saa keneltäkään kakkosta eikä kukaan suostu höyläämään hänen kakkostaan. 

Vierailija
271/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä lukemasi. Minä sallin kaikille sellaisen seksielämän, jossa he ovat tyytyväisiä. Siitä ei ole kyse. Se, että harrastat mielestäni vaniljaa, niin on ok. Minä en vaan nouse ratsaille valkoisena ritarina tai ritarittarena puolustamaan. En harrasta vaniljaa. Sinulla se menee ihon alle. Itse asiassa olit loukkaavampi viestissäsi kuin mitä itse kirjoitin. Et sitä tajua, eikä minulta mene yöunet. Ole rauhassa katkera.

Ei hyvää päivää sun yksinkertaisuutta. Moneenko kertaan ihmisten pitää sulle kertoa, että sä et sitä päätä onko toisten seksi vaniljaa vai ei. :D Annat kyllä itsestäsi todella yksinkertaisen ihmisen kuvan. En ole katkera eikä mikään mennyt ihon alle. Mua lähinnä huvittaa tuollainen harhainen jankkaaja. Susta loistaa kilometrien päähän, että et sä mitään seksiä keneltäkään saa. Ihan omalla kitkerän katkeralla jankkauksella sen paljasta. Anna meidän muiden nauttia seksistä ja keskustella siitä aikuisten kesken. Kiitos ja hei.

P.S. Ainoa jolla tässä on mennyt tunteisiin olet sä kun ihmiset kehtaa muistuttaa naisten itsemääräämisoikeudesta. 

Vierailija
272/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole pihtari vaan erittäin mielelläni panen vakipanon kanssa. Otan suihin, hyväilen kädellä, mies nuolee mua ja sormettaa. Myös anaaliseksiä on välillä. En va

Se on täysin sama asia, jos vaan sanoo että en halua eikä mun ole pakko suostua. Ei mua kukaan voi pakottaa tekemään sellasta, mistä en pidä tai itse halua.

Vierailija
273/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaaliseksi ei ole mitenkään erikoista normaaleilla ihmisillä. Vaniljaa on juuri tämän naisen, joka uhoaa, että ottaa jopa suihin, jutut. Nieleköhän hän edes? Sinänsä ei kiinnosta, mutta tuo että hän kategorisoi kapeakatseisesti muiden seksielämää, ei ole kovin kivaa luettavaa. Hän on yhtä hyvä ihminen kuin minä. Vaniljaseksin harrastaminen on vaniljaseksin harrastamista.

Bingo.

Kyseessä vaan taas hahmo, joka on aina oikeassa ja muut tekee väärin.

Mutta sallitaan se hänelle, niin ei ala liikaa pipoa kiristämään.

Vierailija
274/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi palstahullu... "kaikki paitsi anaali on vaniljaa" -hullu. 

Vierailija
275/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali-Anteroa rassaa se kun kukaan ei suostu rassaamaan hänen anaaliaan.

Vierailija
276/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bingo.

Kyseessä vaan taas hahmo, joka on aina oikeassa ja muut tekee väärin.

Mutta sallitaan se hänelle, niin ei ala liikaa pipoa kiristämään.

Sä olet yhtä lukutaidoton ja yksinkertainen kuin tuo anaalijankkaaja. Teillä tässä pipoa kiristää kun ette hyväksy naisten itsemääräämisoikeutta.

Vierailija
277/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko. Case closed.

Vierailija
278/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutti Kake

No ei tosiaankaan ole pakko suostua. Homma on sairasta.

Ei se lärspepi ole mikään sukupuolielin, vaan ruuansulatuskanavan vihoviimeinen päätepysäkki. Sen tarkoituksena on päästää ulos skeidaa. Ei ole terve se sellainen mies joka siihen tuntee sukupuolista kiihotusta.

Heivaa mies ja etsi tilalle terve.

Vierailija
279/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä tunteisiin.

Ei jessus mikä älykääpiö täällä uhoaa 🤣🤣 Mikä meedio oikein luulet olevasi, kun muka tiedät kaikkien seksikerrat ja orgasmit, vaikkei niistä ole sulle mitään kerrottu.  

Vierailija
280/306 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä tunteisiin.

Ei jessus mikä älykääpiö täällä uhoaa 🤣🤣 Mikä meedio oikein luulet olevasi, kun muka tiedät kaikkien seksikerrat ja orgasmit, vaikkei niistä ole sulle mitään kerrottu.  

Kyllä Anaali-Antero tietää! Nih!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme