Naiset puolustavat muita naisia vain jos muut naiset ovat rumia ja lihavia

Vierailija

Vähänkään kauniimpien kimppuun taas hyökätään. Alkaa vähättely, virheiden etsiminen suurennuslasilla ja kaikenlainen muu inhottava toiminta.
Miksi?

Kommentit (8)

Vierailija

Kauniit naiset koetaan uhkana. Minusta oli mielenkiintoinen se yksi tutkimus jossa huomattiin kuinka kauniita naisia syrjittiin työhönotossa, sama hakemus rumemmalla naisella pääsi haastatteluun, kauniimpi ei. Syykin selvisi hakemusten lukijat olivat naisia. Kaunis nainen koetaan siis uhkaksi omalle työpaikalle esimerkiksi. Luin jutun Talouselämän sivuilta joskus aikoinaan.

Ehkä _tietyissä_ piireissä, mi...

Puolustan ihmistä (sukupuoleen katsomatta) jos koen siihen tarvetta, Internetin ulkopuolella siis, netissä kun ei oikein koskaan voi tietää asioiden kaikkia puolia.

En hauku, kritisoi tai edes seuraa näitä somejulkkiksia joita joka palstalla aina arvostellaan.

Että juu. Ei kaikki sitä tee, eikä se haukkuminen ole (kenenkään taholta) usein kovin järkeenperustuvaa..

Terv. N

Vierailija

Ei se noin ole kuin ap sanoo, vaan päinvastoin, yksittäistapauksia voi olla. Voittopuolisesti uskon, että kaunis nainen (jos on siis laajemminkinottaen näyttävä) työllistetään aina.
Tai saavat hyvin varakkaan miehen, mutta silloinkin saisivat työpaikan jos haluaisivat.

Rumat naiset puolustelevat kauniita naisia ihan yleisesti. Ovat esimerkiksi huolissaan siitä jos heillä on liian epämuodikkaat poikaystävät tms. Itse olen saanut rumat naiset kimppuuni useita kertoja, kun olen kommunikoinut nätin naisen kanssa.

Vierailija

Monet naiset ovat äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Vertailevat jatkuvasti itseään toisiin tai toisia naisia keskenään. Sitten vielä syyllistetään miehiä esineellistämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monet naiset ovat äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Vertailevat jatkuvasti itseään toisiin tai toisia naisia keskenään. Sitten vielä syyllistetään miehiä esineellistämisestä.
Totta, miehet toki harrastaa ulkonäön haukkumista yleensä keskenkasvuiset pikkupojat, mutta naisilla ei arvostelu lopu edes iän myötä samassa määrin. Aika paljon kuulee tosi ilkeitä juttuja jopa vanhemmilta naisilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se noin ole kuin ap sanoo, vaan päinvastoin, yksittäistapauksia voi olla. Voittopuolisesti uskon, että kaunis nainen (jos on siis laajemminkinottaen näyttävä) työllistetään aina.
Tai saavat hyvin varakkaan miehen, mutta silloinkin saisivat työpaikan jos haluaisivat.

Rumat naiset puolustelevat kauniita naisia ihan yleisesti. Ovat esimerkiksi huolissaan siitä jos heillä on liian epämuodikkaat poikaystävät tms. Itse olen saanut rumat naiset kimppuuni useita kertoja, kun olen kommunikoinut nätin naisen kanssa.

Oikein kommunikoinut. :D Käytitkö viittomakieltä vai pelkkää kieltä? :D

Yleensä keskustellaan, jutellaan, puhutaan, jaaritellaan, juorutaan tai vaihdetaan ajatuksia, mutta sinä se vain kommunikoit. M i e l e n k i i n t o i s t a... :D

Vierailija

Tämä on tyypillinen stereotyyppinen asettelu ja silkkaa yleistystä. miksikö sanon näin? -koska olen todistanut toisin. Onhan niitäkin ns. "kusiaisia" jotka noin juuri toimivat, mutta yhä enemmissä määrin työpaikoilla, arjessa, harrastuksissa jne. huomaan onnekseni tämän yleistyksen useinkin kumoutuvan.

On hyvin paljon yhteisöllisiä naisia, jotka eivät ole susia toisille. Valitettavasti on edelleenkin niitä joiden tulisi muiden naisten lyttäyksen (ulkonäön, varakkuuden, tai minkään muunkaan ulkoisen asian vuoksi) sijaan keskittyä siihen itseluottamuksensa parantamiseen. On totta että on kyllä runsaasti näitä jotka ei omassa huonossa itseluottamuksessaan pääse yli itsensä vertaamisesta muihin ja täten jatkuvasta katkeruuden ja kateellisuuden kierteestä. Tämä on hyvin surullinen ihmistyyppi, joka laiskuuttaan tai saamattomuuttaan jää tuohon negatiiviseen katkeruuden kierteeseen sen sijaan että lähtisi itseään kehittämään.

Kaikkien tulisi miettiä ajatuksiaan kanssaihmisiä kohtaan. Miksi juuri sinulta on pois että joku on kauniimpi, hoikempi, rikkaampi, onnellisempi, pitkähiouksisempi, seksikkäämpi ja vaikka mitä? Tällainen ajatus vain myrkyttää sisältä. Se että jollain on jotain mitä sinulla ei juuri ole, ei tee sinusta huonompaa. Vain nuo ajatukset tekevät. Toivon että jokainen jollakin tapaa kateellinen ja negatiivinen ihminen lukisi tämän tekstin. On aina olemassa kauniimpia naisia, on aina olemassa älykkäämpiä naisia, mutta miksi sitä pitää pitää minkäänlaisena uhkana, sinäkin voit olla juuri sitä, juuri nyt jos ei negatiivinen mielesi jakaisi tuota jatkuvaa negatiivisuuden kierrettä ulkopuolelleenkin.

Olen tsempannut näillä ajatuksilla jatkuvasti mm. kaveriani joka on auttamattoman kateellinen ja katkera hänen miesystävänsä kauniille ystävättärelle. Minun näkemykseni mukaan oikein mukava ja älykäs nainen on hänen sanoin silkka tyrkkylortto, vain koska sattuu olemaan sekä hyvännäköinen, että hänen miehensä pitkäaikeinen ystävä, ja nimenomaan YSTÄVÄ ja varattu sellainen itsekin (sinänsä hassua ajatelle, sillä tämä minun kaverini on oikein hyvännäköinen ja seksikäs itsekin...).  Pitemmän päälle on raskasta suhteelle tuo jatkuva syynäily tuota miehen ystävää kohtaan eikä siinä voi sitten kuin itseään katsoa peiliin.  

lopulta on hyvin yksinkertaisesta asiasta kyse, ihan omasta päästä ja omista ajatuksista joihin kyllä pystyy vaikuttamaan! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikein kommunikoinut. :D Käytitkö viittomakieltä vai pelkkää kieltä? :D

Yleensä keskustellaan, jutellaan, puhutaan, jaaritellaan, juorutaan tai vaihdetaan ajatuksia, mutta sinä se vain kommunikoit. M i e l e n k i i n t o i s t a... :D

Keskustellut ihan. Ja muuta. En kerro mitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat