Miten nopeasti muutit yhteen kumppanisi kanssa? Entä miten nopeasti olisit halunnut muuttaa?
Siinäpä se otsikossa tulikin!
Itse olen tavannut nykyiseni vasta pari kuukautta sitten mutta voisin hyvin kuvitella asuvani miehen kanssa yhdessä. Mutta en silti halua hätiköidä ja luulenkin että tässä sellaiset pari vuotta voi hyvinkin mennä omissa osoitteissa. Ennen ihmettelin nopeasti yhteen muuttavia, mutta nyt oli ns. rakkautta ensisilmäyksellä ja kaipaan miehen viereen koko ajan :) Silti olen sen verran järkevä ihminen etten kuvittelekaan vielä tuntevani miestä niin hyvin, että olisi fiksua tehdä hätiköityjä päätöksiä. Alkuhuumaa kyllä, mutta tunne siitä, että haluaisin jakaa arjenkin miehen kanssa, on hyvin voimakas.
Kertokaas av-laiset kokemuksianne! Ikä ja kumppanin ikä mukaan myös :) Itse olen 25, mies 30.
Kommentit (24)
Ensin oli pari vuotta sähköpostilla yhteydenpitoa, koska asuimme eri maissa, sitten vuosi tapailua kun mies oli intissä Suomessa, sitten puoli vuotta viikonlopputapaamisia kun opiskelimme eri paikkakunnilla. Sitten muutimme samaan kaupunkiin ja yhteen. Eli 3,5 vuotta. En ole koskaan ajatellut tätä näin. Olin ajatellut että muutimme yhteen hirveällä kiireellä, mutta todellisuudessa siis 3,5 vuotta! :D Muutimme yhteen heti kun se oli mahdollista, mutta se kesti hiton kauan nyt kun ajattelee.
2kk jälkeen, mutta oltiin tunnettu ennen tätä 12v ja oltiin toisillamme ennen suhdettakin koko ajan joten mitään ylläreitä arjen suhteen ei tullut
Edellisessä suhteessa tuntui kamalan pitkältä ajalta odottaa kun mies halusi hidastella. Muutimme 1.5 vuoden jälkeen yhteen. Mies 26, minä 25. Ihan hyvin olisi nopeamminkin voinut muuttaa, en usko että ero olisi yhtään sen epätodennäköisemmin tullut.
Me laitettiin asuntohakemus tasan kaksi kuukautta ensitreffeistä ja seuraavana päivänä tarjottiin asuntoa, joka valmistui kolmen kuukauden päästä ja sitten muutimme. Olemme olleet yli vuoden yhdessä, olemme kihloissa, meille on vauva tulossa ja loppua ei näy :)
Entisen kanssa olimme pari vuotta yhdessä ennen kuin muutimme yhteen ja suhde kesti vielä vuoden yhdessä asumista.
Moni ihmetteli kun etenemme näinkin nopeasti mutta aika ei ole se joka määrittää suhteen laatua. Eikä sitä tiedä ennen kuin kokeilee :)
N25 M23