Huono itsetunto pituuden taka oon 166cm
Oon nainen ja saan aina kuulla yheltä kaverilta joka on mua nuorempi et oon lyhyt ja nuoren näköinen sen takia. Painan 54kg ja oon 22v
Kommentit (63)
Joku viikko sitten täälllä linkitettiin Britti-galluppi, jossa unelmanaisen mitat olivat 165cm ja... en muista painoa. Enkä kuppikokoa tai hiusväriä, nekin siinä mainittiin. Onpa muistini mennyt huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku viikko sitten täälllä linkitettiin Britti-galluppi, jossa unelmanaisen mitat olivat 165cm ja... en muista painoa. Enkä kuppikokoa tai hiusväriä, nekin siinä mainittiin. Onpa muistini mennyt huonoksi.
tais olla 58kg ja c-kuppi
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288671838003.html?pos=mo…
Vierailija kirjoitti:
H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just hyvät mitat! muutama kilo pois niin oisit just hyvä
Eli tarkoitat hyvillä mitoilla 166cm ja 22v? Näiden lisäksi kun ei mainittu muuta kun tuo paino joka oli sinusta liikaa. Menehän nyt siitä urpo etsimään sen mallin seuraa muualta.
Tässä naisen näkökulma: kiloja on makuuni liikaa.
Sopiva 166 on 45kg
Toteapa kaverille, että mieluummin näytät ikäistäsi nuoremmalle kuin ikäistäsi vanhemmalle. Olisihan ikävää näyttää alle 30-vuotiaana vaikkapa lähes 40-vuotiaalta.
Itse olen 166,5 cm eikä mua oo koskaan sanottu lyhyeks. Keskipituinen mielestäni olen.
Vierailija kirjoitti:
34 En usko hänen kasvavan enää. Täytti kesällä 14, mutta kuukautiset alkoivat jo yli 2 vuotta sitten ja vaikuttaa siltä, ettei ole kasvanut enää lainkaan. (Missä iässä sulla alkoi?) Suree kovasti, että on vain 162.
Mä olin 9. luokan terveystarkastuksessa 162,5 cm, menkat oli alkaneet seiskaluokalla. Jatkoin kasvamista, sillä ajokorttia hakiessani olinkin jo 166cm. Että kyllä se tyttäresi voi vielä kasvaa, vaikkakin myös 162 on oikein passeli pituus :)
T. Se ekan sivun 34v bööna
Vierailija kirjoitti:
mun mies on 160cm
Minun tutulla on myös tuonmittainen mies. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Toteapa kaverille, että mieluummin näytät ikäistäsi nuoremmalle kuin ikäistäsi vanhemmalle. Olisihan ikävää näyttää alle 30-vuotiaana vaikkapa lähes 40-vuotiaalta.
Näin :)
Kaktus kirjoitti:
Meni kyllä ilta osittain pilalle
Ap älkää tulko haukkumaan en itekkään tajua miten joku sanominen voi noin paljon vaikuttaa :(
Sähän oot tosi nätti kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minä olen 166cm ja 58kg, ikää 34vee, ja olen koko aikuisikäni saanut kuulla olevani ikäistäni nuoremman näköinen. Ja se on mahtavaa! :D Lyhyeksi ei ole sanonut kukaan, ja eiköhän se "babyface"kin johdu lähinnä kasvonpiirteistä, ei pituudesta. Häntä pystyyn tyttö hyvä :)
Hyvä vastaus. Olen 166 cm ja 59 kg ja ikää on 66v. Olen myös tosi paljon ikäistäni nuoremman näköinen( en meinannut saada vanhusten ilmaista influenssarokotettakaan:))). Aina miehet ovat pörränneet ympärilläni ja kukaan ei ole koostani huomautellut. Unohda sellaiset kaverit.
t.mummeli
Jaa. Mä olen 161 cm enkä ole koskaan kokenut itseäni lyhyeksi. Ihan tavalliseksi vaan kokoni puolesta. Kaikkea ihmiset miettivätkin.
Suloisuus kieltämättä ihastuttaa - enchanté.