Huono itsetunto pituuden taka oon 166cm
Oon nainen ja saan aina kuulla yheltä kaverilta joka on mua nuorempi et oon lyhyt ja nuoren näköinen sen takia. Painan 54kg ja oon 22v
Kommentit (63)
154 cm. Huomasin olevani lyhyt armeijassa. Minusta on ihanaa olla tämän pituinen. Koskaan ei ole ollut ongelmaa löytää tarpeeksi pitkää miestä ja korkoja voin käyttää niin paljon kuin sielu sietää! Ainoa mikä ärsyttää on yleinen luulo, että kaikki alle keskipituiset toivoisivat olevansa pitempiä. As if! Sitten naistenlehdet keskittyvät toitottamaan tyyliin " näin näytät pidemmältä" tms. Hohhoijaa. AI niin, on yksi käytännön ongelma: lentokoneessa jalat puutuvat kun eivät yletä lattiaan hehee😁 mitäpä siitäkään!
Oon 155, eikä koskaan ole ollut itsetunnon kanssa ongelmia. Muutenkin ulkonäöstä huomauttaminen on sivistymätöntä. Ei tulisi koskaan mieleenkään taivastella esim. sitä, että joku on kauhean pitkä tai lihava. Kertoo enemmän taivastelijan omasta sydämen sivistyksestä tuollainen, joten toisesta korvasta ulos tai sitten vaan luu kurkkuun sanomalla jotain napakkaa takaisin. Jokainen on omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Kun luin otsikon niin luulin että oot mies, ja yllätyin suuresti kun olitkin nainen. Sähän oot ihan täydellisen pituinen naiseksi!
Ilmeisesti kaikki eivät sinun mielestäsi ole?
Vierailija kirjoitti:
Tää kaveri äsken oikeen. Sano pöydäs että" oot niin lyhyt ja mua varmaan nuoremman näkönen ja niiiiin lyhyt. Tää kaveri väittää olevansa 171 vaikka on ainakin sen 175
No jos kaveris valehtelee pituutensa, niin haluais ihan selvästi olla lyhyempi ja on siis kateellinen sulle. Ja tietysti myöskin naiset on usein kateellisia jos joku itseä vanhempi näyttää itseä nuoremmalta, koska sehän tarkoittaa sitä että on itse ikäistään vanhemman näköinen
Yli 170-senttinen nainen alkaa olemaan jo liian pitkä. Pitkistä naisista pitävät miehet ovat erikoisuuksia, vähän kuin sairaalloisesti ylipainoisista pitävtä miehet.
Roadwalker kirjoitti:
Yli 170-senttinen nainen alkaa olemaan jo liian pitkä. Pitkistä naisista pitävät miehet ovat erikoisuuksia, vähän kuin sairaalloisesti ylipainoisista pitävtä miehet.
Älä viitsi. Laiha ja pitkä nainen on näyttävä, mieti vaikka malleja. Ei voi verrata läskeihin.
Vierailija kirjoitti:
H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just hyvät mitat! muutama kilo pois niin oisit just hyvä
Eli tarkoitat hyvillä mitoilla 166cm ja 22v? Näiden lisäksi kun ei mainittu muuta kun tuo paino joka oli sinusta liikaa. Menehän nyt siitä urpo etsimään sen mallin seuraa muualta.
Tässä naisen näkökulma: kiloja on makuuni liikaa.
No makunsa kullakin. On minullakin anorektinen mieli, mutta en siitä huutelisi huonolla itsetunnolla varustetulle nuorelle naiselle..
Mitä ihmettä? Mielestäni olet keskimittainen. Itse olen 158cm, eikä kukaan ole huomautellut siitä negatiiviseen sävyyn. Olen tyytyväinen pituuteni, enkä ole koskaan kokenut sitä ongelmana. Minusta on kiva olla pikkunen! N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just hyvät mitat! muutama kilo pois niin oisit just hyvä
Eli tarkoitat hyvillä mitoilla 166cm ja 22v? Näiden lisäksi kun ei mainittu muuta kun tuo paino joka oli sinusta liikaa. Menehän nyt siitä urpo etsimään sen mallin seuraa muualta.
Tässä naisen näkökulma: kiloja on makuuni liikaa.
No makunsa kullakin. On minullakin anorektinen mieli, mutta en siitä huutelisi huonolla itsetunnolla varustetulle nuorelle naiselle..
Nyt oli kyse mitoista, ei alottajasta. Eikä tähän anorektista mieltä tarvita.
Onko tämä ilkeä provo?
Tyttäreni on vain 162 cm ja häntäkin harmittaa. Olispa edes sinun pituisesi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ilkeä provo?
Tyttäreni on vain 162 cm ja häntäkin harmittaa. Olispa edes sinun pituisesi.
Kuinka vanha hän on? ITE kasvoin 18- vuotiaana vielä
Minä tykkään lyhyistä naisista, joku suojeluvietti yms. siinä kai herää, en osaa sanoa. Jotenkin nämä "taskuunmahtuvat" ovat niin suloisia :3
-mies 187cm
Vierailija kirjoitti:
Oot täysin keskipituinen, taitaa kaverillasi itsellään olla huono itsetunto, jos pitää toisia mollata. Pää pystyyn ja unohda tollaset merkityksettömät puheet. Voit tietysti myös sanoa asiasta kaverillesi...
Miten siitä voi mainita jos se ei oo tarkoitettu pahalla? Itselläni vaan on surkea itsetunto
34 En usko hänen kasvavan enää. Täytti kesällä 14, mutta kuukautiset alkoivat jo yli 2 vuotta sitten ja vaikuttaa siltä, ettei ole kasvanut enää lainkaan. (Missä iässä sulla alkoi?) Suree kovasti, että on vain 162.
Suurin osa naisista on ap sun pituisia parin sentin heitolla suuntaan ja toiseen. Miten siis voisit tuntea itseäsi lyhyeksi jos oot keskimittaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään lyhyistä naisista, joku suojeluvietti yms. siinä kai herää, en osaa sanoa. Jotenkin nämä "taskuunmahtuvat" ovat niin suloisia :3
-mies 187cm
Sama täällä. Liian voimakas nainen ei enää tarvitse - tai edes herätä mussa - ritarillista käytöstä. Pidän vahvaa naista muutenkin jotenkin moukkamaisena olentona.
Korkkarit jalkaan ja menoksi.