Huono itsetunto pituuden taka oon 166cm

Vierailija

Oon nainen ja saan aina kuulla yheltä kaverilta joka on mua nuorempi et oon lyhyt ja nuoren näköinen sen takia. Painan 54kg ja oon 22v

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Oot täysin keskipituinen, taitaa kaverillasi itsellään olla huono itsetunto, jos pitää toisia mollata. Pää pystyyn ja unohda tollaset merkityksettömät puheet. Voit tietysti myös sanoa asiasta kaverillesi...

Vierailija

Oot just hyvänpitunen. Mää monesti oon aatellut että oon jotenki liian pitkä 170senttisenä,mutta oikeastaan oon ihan tyytyväinen koska ei pituudelle voi mitään. Kaverisi on outo!

Vierailija

Olen 157 cm pitkä! ja veikkaa paljon olen saanut kuulla asiasta työssäni lasten ja nuorten parissa, kun jo ala-asteen tytöt huitelee ohi :D Ja pidän kommentteja ihan yhtä hauskoina kun niiden esittäjätkin pitävät, eli ei mitään maailman väliä. Ja ikää minulla on jo pitkälti reilut 30. Kyllä se ihmisen todellinen ikä tulee esiin ihan jostain muusta kun pituudesta. Asennetta peliin.
Mutta ei tuo varmaan ollut oikea syysi miksi tänne kirjoitit? Keskipituinen, hoikka nuori nainen?

Vierailija

Jaa. No minä olen 166cm ja 58kg, ikää 34vee, ja olen koko aikuisikäni saanut kuulla olevani ikäistäni nuoremman näköinen. Ja se on mahtavaa! :D Lyhyeksi ei ole sanonut kukaan, ja eiköhän se "babyface"kin johdu lähinnä kasvonpiirteistä, ei pituudesta. Häntä pystyyn tyttö hyvä :)

Vierailija

Kun luin otsikon niin luulin että oot mies, ja yllätyin suuresti kun olitkin nainen. Sähän oot ihan täydellisen pituinen naiseksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun luin otsikon niin luulin että oot mies, ja yllätyin suuresti kun olitkin nainen. Sähän oot ihan täydellisen pituinen naiseksi!

Samaa määki aattelin. Se 157

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
just hyvät mitat! muutama kilo pois niin oisit just hyvä

Eli tarkoitat hyvillä mitoilla 166cm ja 22v? Näiden lisäksi kun ei mainittu muuta kun tuo paino joka oli sinusta liikaa. Menehän nyt siitä urpo etsimään sen mallin seuraa muualta.

Vierailija

[quote=Vierailija]Kun luin otsikon niin luulin että oot mies, ja yllätyin suuresti kun olitkin nainen. Sähän oot ihan täydellisen pituinen naiseksi![/quo

Nin mäkin oon aatellut ja ei kukaan mies ole valittanut.

Vierailija

H

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just hyvät mitat! muutama kilo pois niin oisit just hyvä

Eli tarkoitat hyvillä mitoilla 166cm ja 22v? Näiden lisäksi kun ei mainittu muuta kun tuo paino joka oli sinusta liikaa. Menehän nyt siitä urpo etsimään sen mallin seuraa muualta.

Tässä naisen näkökulma: kiloja on makuuni liikaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat