Lauantai! Mitä teet nyt/myöhemmin illalla?

Vierailija

En ole sen perjantaiketjun perustaja, mutta ajattelin, että sitä oli kiva lukee niin perustin lauantaiketjun!

Mä en itse tiedä oikein, tuntuu väsyneeltä. Paikat kipeänä stressistä.
Ehkä sytytän kynttilän ja istun sen valossa.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyn pojan kanssa saunassa ja lähden venäjälle tankkaamaan autoa.
Joku voisi lauantain kunniaksi postata tissikuvia?

Katotteko niitä yhdessä jos postataan?

Vierailija

Makoilen sohvalla, katson nauhalta hyviä sarjoja kynttilöiden valossa. Syön karkkia ja sipsiä. :) Illan päätteeksi käyn saunassa ja sitten nukkumaan.

Vierailija

Kirjotan päiväkirjaa ja välillä luen Suosikkia. Kuuntelen No Doubtia tässä samalla ja oottelen että ukko menee nukkumaan. Sitten pääsen olkkariin ja katon Beavis ja Butt-head joulunpelastajat, jos vaan videot toimii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Makoilen sohvalla, katson nauhalta hyviä sarjoja kynttilöiden valossa. Syön karkkia ja sipsiä. :) Illan päätteeksi käyn saunassa ja sitten nukkumaan.

Missäs alko?

ihatesex

Vedän käteen ja juon viskiä. Tai siis join pienen paukun ja masturboin koska oli niin ikävä vaimoa. Ja jos nyt paljastan sen nolon jutun niin roikun vieläpä Fesessä ja Twitterissä ja uutena perversiona täällä. Tosin kohta kuskaamaan lapsia harrastuksista kotiin.

Vierailija

Ensin istun tuntikausia tässä koneella, selaan palstaa ja satoja käsityöohjeita niin että maltan hädin tuskin hengittää. Myöhemmin sitten yritän neuloa, mulla on vain 22 tässä kuussa aloitettua ja keskenjäänyttä projektia eikä mitään kontrollia asian suhteen.

(ei elämää)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat