Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantai! Mitä teet nyt/myöhemmin illalla?

Vierailija
14.11.2015 |

En ole sen perjantaiketjun perustaja, mutta ajattelin, että sitä oli kiva lukee niin perustin lauantaiketjun!

Mä en itse tiedä oikein, tuntuu väsyneeltä. Paikat kipeänä stressistä.
Ehkä sytytän kynttilän ja istun sen valossa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mykkäkoulua miehelle joka pilasi yhteisen perheillan huutamalla ja kiukuttelemalla kuin pikkulapsi.

Kohta menen lapsen kanssa saunaan ja syödään iltapalaa.

Masentavinta on se että mies on systemaattisesti samalla tavalla pilannut viimeiset 3 lauantaita.

Vierailija
42/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että mies lämmittää paljun terassilla, sen jälkeen juon shamppanjaa kynttilän valossa paljussa. Syön myös suklaata ja nautin elosta ja olosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän mykkäkoulua miehelle joka pilasi yhteisen perheillan huutamalla ja kiukuttelemalla kuin pikkulapsi.

Kohta menen lapsen kanssa saunaan ja syödään iltapalaa.

Masentavinta on se että mies on systemaattisesti samalla tavalla pilannut viimeiset 3 lauantaita.

Ihana että mulla kohtalotovereita, mutta siis ihan kamala, ei tätä kellekään toivois.. Harmi kun en enää voi itse mennä lapsen kanssa saunaan, mutta mukavaa iltaa teille :) 40

Vierailija
44/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan että mies lämmittää paljun terassilla, sen jälkeen juon shamppanjaa kynttilän valossa paljussa. Syön myös suklaata ja nautin elosta ja olosta.

Taidat olla mun mieheni "ystävänainen"..

Vierailija
45/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässäni kiertää perjantain kurjat tapahtumat. Käyttäydyin todella typerästi. Pitäisi jotenkin unohtaa. Roikun täällä vauvalla.

Vierailija
46/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiuduttiin eilen synnäriltä. Ollaan kaikki tässä kulmasohvalla, mies toisessa päässä torkkuu, minä istun toisessa päässä ja vauva nukkuu tuossa kulmassa. Tämä uusi arki on vähän semmosta pelon ja onnen sekasta odottelua. Odotan innolla että vauva herää, mutta pelottaa että en saa häntä enää rauhoittumaan. Pitäisi itsekin malttaa syödä ja käydä suihkussa. Ja nukkua.

Kuulostaa ihanalta. Onnea!

Vierailija
47/47 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päivän töissä. Kuudelta kotiuduin, mies oli tehnyt ruuan ja sauna oli jo lämpiämässä. Käytiin saunassa ja ulkoporealtaassa. Nyt katsotaan yleleaks, mies ottaa konjakkia ja suklaata, hieroo samalla mun jalkoja. Maataan sohvalla. Kohta pesen hampaat ja menen nukkumaan. Hyvää yötä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän