Kysy mieheltäsi nyt, miksi hän iski juuri sinut, eikä naapurin Pirjoa?
Kommentit (20)
Ei kuulemma ollut naapurissa Pirjoa..
Ei se iskenyt minua, eikä se koskaan olisi saanut naapurin Pirjoa. Olisittepa nähneet miten hymyili ja myhäili kun törmäsi siihen Pirjoon kaupan kassalla.
En viitsi kysyä kun minä isiin mieheni eikä mies minua...
Koska naapurissani asuu Kauko Röyhkä.
Anteeksi vain ap, mutta vain 10 prosentilla miehistä on sellainen valta, että voi valita kenet vain. Ne 90 prossua tyytyvät siihen, mitä saavat.
Eli nainen valitsee miehen, ei toisinpäin. Näin se menee eläinmaailmassakin.
Koska olen kaunis ja seksikäs, naapurin Pirjo ei.
En kysynyt, mutta kyllä se varmaan vuosien varrella jokusta pirjoakin yritti iskeä... Pirjoja ei pitemmällä tähtäimellä kiinnostanut.
Tämä naapurin Pirjo ei ollut kiinnostunut. Yritti kyllä vongata tanssilattialla mutta sanoin että sulla on vaimo ja lapset, mietippä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Koska naapurissani asuu Kauko Röyhkä.
Kauko Röyhkä on ruma ja tyhmä
Olin kuulemma kokopakettina kiinnostavampi kuin se Pirjo.
Koska naapurin Pirjo on blondi ja tykkään tummista. Mies
Mä iskin vaimon koska se oli fiksumpi ja kauniimpi kuin naapurit. Samasta syystä kuin edellisenkin.
Satunnaiseksi kumppaniksi riitti että oli jompaa kumpaa.
Kaksiosainen vastaus
a) En mä tuntenut naapurin Pirjoa.
b) Sitäpaitsi pirjot [ne joita mä tunnen] ei kuulu mun valikoimaani.
18 vuotta sitten hän näki vain minut ja naapurin Pirret jäivät nuolemaan näppejään. Sama tilanne on nytkin. Mies sanoi viimeksi alkuviikosta, että ei ole edes ajatellut vaihtoa. :)
Naapurin Pirjo oli vanha mummo tai pari sellaista.
Ja minä iskin mieheni eikä hän minua...
Ei ollu kuulemma naapurissa pirjoo...
"Ei tuu nyt heti mieleen". Sitten pienen mietinnän jälkeen sanoi, että olin riittävän humalassa että tuo ukko mulle kelpasi. Kuulemma ei naapurissa ollut Pirjoa.
Naapurin Pirjo oli naimisissa eikä mies halunnut rikkoa perhettä.
Naapurin "Pirjo" on 40 vuotta vanhempi...