Lauantai! Mitä teet nyt/myöhemmin illalla?
En ole sen perjantaiketjun perustaja, mutta ajattelin, että sitä oli kiva lukee niin perustin lauantaiketjun!
Mä en itse tiedä oikein, tuntuu väsyneeltä. Paikat kipeänä stressistä.
Ehkä sytytän kynttilän ja istun sen valossa.
Kommentit (47)
Katson telkkaria,syön iltapalaa, käyn saunassa ja 22.00 nukkumaan. Ihanaa huomiseksi ei tarvitse laittaa herätyskelloa soimaan.
Tehdään miehen kanssa pitsaa ja sitten syödään ne ku on valmiita :)
Korjaan kokeita... Olen aineenopettaja ja kaipasin taukoa niin tulin palstalle. Ajattelin korjata vielä tunnin verran, sitten katson telkkaria ja syön nachoja ja salsaa, juomana Pepsi Maxia. Huomennakin joutuu korjaamaan, ärsyttää.
Syön kohta porkkanalaatikkoa ja jotain herkkuja mitä kaapista löytyy. Sitten vain palstailen ja toivon, ettei lasta tarvitse montaa kertaa palauttaa takaisin sänkyyn, tänään on ensimmäinen kerta kun ei nuku pinnasängyssä. Puolisen tuntia on nyt ollut hiljaa, joten ehkäpä nukahti :D
Kova sanaharkka miehen kanssa. Aloin etsiskelemään etuovesta uutta asuntoa itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn pojan kanssa saunassa ja lähden venäjälle tankkaamaan autoa.
Joku voisi lauantain kunniaksi postata tissikuvia?Katotteko niitä yhdessä jos postataan?
Tietenkin, poika on vaan niin pieni ettei se oikein ymmärrä mutta kyllä se siitä.
Putous tallennetaan, katselen Jenni Vartiaisen Rauhassa-keikkaa. Ihanaa.
Nukutan vauvaa rattaisiin olohuoneessa ja katson samalla Midsommerin murhia. Ja palstailen. Multitaskingia!
Töissä. Kuten yleensä monena muunakin viikonloppuna.
Viikonloppu vapaita siunaantuu kerran viidessä viikossa.
Juon kossua ja meditoin, vaimo keskustelee kovaäänisesti pojan kanssa.
Ajan pyörällä täysiä päin seinää.
Paukutan toosani helläksi isolla dildolla ja sitten otan mieheni kaupan kylkiäisinä. Sen jälkeen epäterveellinen ja rasvainen iltapala ja vähän lempparisarjaani netflixistä miehen kainalossa. Ukko varmaan jo kuorsaa silloin, mutta en henno sänkyynkään ajaa.
N32v
Kotiuduttiin eilen synnäriltä. Ollaan kaikki tässä kulmasohvalla, mies toisessa päässä torkkuu, minä istun toisessa päässä ja vauva nukkuu tuossa kulmassa. Tämä uusi arki on vähän semmosta pelon ja onnen sekasta odottelua. Odotan innolla että vauva herää, mutta pelottaa että en saa häntä enää rauhoittumaan. Pitäisi itsekin malttaa syödä ja käydä suihkussa. Ja nukkua.
Vierailija kirjoitti:
6- ja 8- vuotiaat muksut oksennelleet viidestä asti. Raahasin just maton pois olkkarista ja makaavat nyt patjoilla tuossa lattialla katsomassa Putousta. Toiselle kuume nousemassa. Saapa nähdä sairastuuko myös 2-vuotias tai minä. Herkullinen yö varppina luvassa!
Hauskaa, poika oksenti eilen kaverin autoon.
Keväällä oli mahataudissa mikä tarttui mulle ja krampissa makasin kovassa kuumeessa, yritin pidätellä kun kummastakin päästä yritti tulla yli ja sain välilevytyrän selkään, melkein jouduin leikkaukseen ja vieläkin kuntoudun siitä.
Alan pian houkuttelemaan makkaraa lihapiirakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn pojan kanssa saunassa ja lähden venäjälle tankkaamaan autoa.
Joku voisi lauantain kunniaksi postata tissikuvia?Katotteko niitä yhdessä jos postataan?
Tietenkin, poika on vaan niin pieni ettei se oikein ymmärrä mutta kyllä se siitä.
Ai no sit ei taida tointaa liveä ehdottaa..
Sytytin kynttilät makkariinn ja pienen lukuvalon.Selailen vähän palstaa.Ja rupean sitten kirjaa.Myöhemmin ajattelin katsella telkkarista yhden ohjelman " Tinan tarina".Koko viikko on ollut melkoista menoa ,nyt haluan rauhoittua.
Teini pelailee omissa oloissa, minä palstaan ja juon olutta, mies vallannut olkkarin. Hihittelee telkulle ja naikkostensa viesteille, joille pyhittänyt lauantait ja aika monet muutkin illat jo viimeiset kolme vuotta. Oon niin kateellinen teille jotka saatte viettää iltaa miestenne kanssa ja vielä seksiä päälle :/
6- ja 8- vuotiaat muksut oksennelleet viidestä asti. Raahasin just maton pois olkkarista ja makaavat nyt patjoilla tuossa lattialla katsomassa Putousta. Toiselle kuume nousemassa. Saapa nähdä sairastuuko myös 2-vuotias tai minä. Herkullinen yö varppina luvassa!