Lauantai! Mitä teet nyt/myöhemmin illalla?
En ole sen perjantaiketjun perustaja, mutta ajattelin, että sitä oli kiva lukee niin perustin lauantaiketjun!
Mä en itse tiedä oikein, tuntuu väsyneeltä. Paikat kipeänä stressistä.
Ehkä sytytän kynttilän ja istun sen valossa.
Kommentit (47)
Katson telkkaria,syön iltapalaa, käyn saunassa ja 22.00 nukkumaan. Ihanaa huomiseksi ei tarvitse laittaa herätyskelloa soimaan.
Tehdään miehen kanssa pitsaa ja sitten syödään ne ku on valmiita :)
Korjaan kokeita... Olen aineenopettaja ja kaipasin taukoa niin tulin palstalle. Ajattelin korjata vielä tunnin verran, sitten katson telkkaria ja syön nachoja ja salsaa, juomana Pepsi Maxia. Huomennakin joutuu korjaamaan, ärsyttää.
Syön kohta porkkanalaatikkoa ja jotain herkkuja mitä kaapista löytyy. Sitten vain palstailen ja toivon, ettei lasta tarvitse montaa kertaa palauttaa takaisin sänkyyn, tänään on ensimmäinen kerta kun ei nuku pinnasängyssä. Puolisen tuntia on nyt ollut hiljaa, joten ehkäpä nukahti :D
Kova sanaharkka miehen kanssa. Aloin etsiskelemään etuovesta uutta asuntoa itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn pojan kanssa saunassa ja lähden venäjälle tankkaamaan autoa.
Joku voisi lauantain kunniaksi postata tissikuvia?Katotteko niitä yhdessä jos postataan?
Tietenkin, poika on vaan niin pieni ettei se oikein ymmärrä mutta kyllä se siitä.
Putous tallennetaan, katselen Jenni Vartiaisen Rauhassa-keikkaa. Ihanaa.
Nukutan vauvaa rattaisiin olohuoneessa ja katson samalla Midsommerin murhia. Ja palstailen. Multitaskingia!
Töissä. Kuten yleensä monena muunakin viikonloppuna.
Viikonloppu vapaita siunaantuu kerran viidessä viikossa.
Juon kossua ja meditoin, vaimo keskustelee kovaäänisesti pojan kanssa.
Ajan pyörällä täysiä päin seinää.