Paras ostos ikinä

Vierailija

Listataas tänne hyviä ellei täydellisiä ostoksia tai muita löytöjä!

Itse räpiköin vuosia erilaisten sheivereiden, vahaliuskojen, vaahtojen ja höylien viidakossa kärsien haavoista, ihottumasta, sängestä ja näpyistä.

Ja sitten ostin elämäni ensimmäisen epilaattorin. Ihana laite! Mikä sileys, ei pistelevää sänkeä, ei näppyjä, ei mitään negatiivista sanottavaa! Voi kun olisin kivun peloltani tajunnut kokeilla jo vuosia, vuosia sitten!

Mitä elämää suurempia keksintöjä muut ovat löytäneet?

Sivut

Kommentit (195)

Vierailija

Itsekin tuskailen noiden näppyjen ym kanssa. Olen ajatellut, että epilaattoria käyttäessä tulisi paljon ihon sisään kasvaneita karvoja, eikö tule?

Oma hyvä ostokseni on takkuharja (tangle teezer). 5v tyttöni haluaa pitää pitkiä hiuksia, mutta ne menevät helposti takkuun ja niiden selvittely on ollut tuskaa. En oikein uskonut tuohon takkuharjaan, mutta se toimiikin tytöllä oikein hyvin.

Vierailija

Ei ainakaan vielä ole ollut mitään ongelmia, ei edes niitä sisään kasvaneita karvoja. Käyttökokemusta takana nyt pari-kolme kuukautta.

Mulla on toinenkin hieno löytö, tuli tuosta takkuharjasta mieleen: patteriköyttöinen nyppyleikkuri. Sillä saa kätevästi ja kohtalaisen nopeasti siistittyä nyppyyntyneet vaatekappaleet uuden veroisiksi. On kyllä hintansa hankkinut jo moninkertaisesti vuosien mittaan, toivottavasti ei hajoa ikinä! (En ole vuosiin nähnyt noita myynnissä oikein missään, pelottaa että en enää saa uutta tilalle, ainakaan yhtä edullisesti kuin tuo joskus kivikaudella Anttilasta muutamalla eurolla ostettu.)

Vierailija

Miten ap pystyt käyttämään epilaattoria? Ostin joskus vuosia sitten epilaattorin, mutta tuska oli niin hirveä, että kaappiin on käyttämättä jäänyt.

Vierailija

Oliko tässä tarkoitus keskustella vain karvanpoistosta ja mahdollisesti kosmetiikasta? Jos ei, niin minun paras ostokseni ikinä on iPad. (Ja minä olen sentään 70-vuotias mummo, joten ostoksia on kyllä tullut tehtyä!)

Vierailija

Mulla epilaattori kuorinnasta huolimatta aiheuttaa noita ssäänpäin kasvaneita karvoja. Silti käytän, olen jo niin kauan käyttänyt...musta se kipu ei oo mikään kummoinen.

Vierailija

Ostin kerralla vähän kalliimman älypuhelimen (opiskelijalle reilu 350 € on kallis kertaostos). Aikaisemmin olin tuskaillut hitaiden ja jumittavien alle satasen luurien kanssa, jotka kaiken lisäksi ovat hajonneet n. vuodessa. Tämä uusi luuri toimii kuin unelma ja luulen tästä olevan iloa ainakin muutamaksi vuodeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostin kerralla vähän kalliimman älypuhelimen (opiskelijalle reilu 350 € on kallis kertaostos). Aikaisemmin olin tuskaillut hitaiden ja jumittavien alle satasen luurien kanssa, jotka kaiken lisäksi ovat hajonneet n. vuodessa. Tämä uusi luuri toimii kuin unelma ja luulen tästä olevan iloa ainakin muutamaksi vuodeksi.

Se ilo kestää korkeintaan kaksi vuotta. Vähän kuten parisuhteissa.

Vierailija

Kuulostaa ehkä hassulta, mutta selkäreppu. Mulla ei oikein ole ollut sitten yläkoulun, vaan olen ollut kunnon kassialma käsilaukkuineni. Nyt 26-vuotiaana ostin huvikseni repun ja selkä kiittää! Kätevästi kulkee milloin opiskelujutut, milloin ostokset ja kuntosalikamppeet repussa. On mulle opiskelupaikassa naureskeltu, että mikäs pikku koululainen se siinä, mutta ei sen väliä. :) kai sitä vanhemmiten tulee aina vaan mukavuudenhaluisemmaksi. Useimmat opiskelukaverit suosivat olkalaukkuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten ap pystyt käyttämään epilaattoria? Ostin joskus vuosia sitten epilaattorin, mutta tuska oli niin hirveä, että kaappiin on käyttämättä jäänyt.

Nipisteleehän se, etenkin kainaloita epiloidessa, mutta ei kipu mitenkään sietämätön ole. Tosin mulla on varsin korkea kipukynnys.

Joku kysyi, sopiiko kasvoille. Ainakin tuon mun laitteen käyttöohjeissa luki, että ei pitäisi käyttää. En sitten tiedä, miksi, onhan tuo alakertakin aika herkkää aluetta...

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä tarkoitus keskustella vain karvanpoistosta ja mahdollisesti kosmetiikasta? Jos ei, niin minun paras ostokseni ikinä on iPad. (Ja minä olen sentään 70-vuotias mummo, joten ostoksia on kyllä tullut tehtyä!)

Kaikista huippuostoksista oli tarkoitus keskustella. :) Ja tosiaan, tämä iPad on munkin parhaiden ostosten listalla kärkipäässä.

Ja mieleen tuli nyt myös koiran karsta, jonka piikit painuvat sisään nappia painamalla. On helppo saada karvat irti karstasta. (Kamalan karvapainotteisia ovat nämä minun löytöni...)

-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nipisteleehän se, etenkin kainaloita epiloidessa, mutta ei kipu mitenkään sietämätön ole. Tosin mulla on varsin korkea kipukynnys.

Joku kysyi, sopiiko kasvoille. Ainakin tuon mun laitteen käyttöohjeissa luki, että ei pitäisi käyttää. En sitten tiedä, miksi, onhan tuo alakertakin aika herkkää aluetta...

-Ap

Et taida omata tummaa paksua karvaa, vai miten ihmeessä pystyt tuohon? Veret vaan turskuu jos kainaloita yrittää epiloida.. Ja siis oletko käyttänyt tuota alakertaankin? :o

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat