tosta kättäri keskustelusta tuli mieleen; millainen paikka on naistenklinikka synnyttää? ov

Vierailija

eli jep vähän niinkuin saan valita niin kokemuksia sieltäkin kiitos!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Oikein hyvät. Viihdyin siellä yli viikon, ja sain hyvää hoitoa, ystävällistä ja ymmärtävää hoitoa, ja tukea vauvani ollessa lastenklinikalla ja sit tarkkailussa. Leikkauksen jälkeen sain nukkua ja myös kuipulääkkeitä tarpeeni mukaan.

Vierailija

Mua ei otettu sisään kovien supistusten kanssa vaan lähetettiin takas kotiin. Synnytys eteni sitten nopeesti ponnistusvaiheeseen asti ennen kun pääsin takasin :( mut sit kun sinne lopulta pääsi niin kohtelu oli asiallista ja hyvää, kätilöt loistavia synnytyssalissa (sen hetken mitä siellä ehdin olla) ja lapsivuodeosastolla.

Vierailija

Mä olen 3 lasta synnyttänyt Nkl:lla ja vain yhdestä kätilöstä on huono kokemus. Jos ei olisi heillä vuoro vaihtunut melkein heti mun synnytyksen aikana, olisin toivottanut ko. kätilön huit helvettiin. Meni sukset ristiin heti samantien. Outo kokemus sinänsä kun olen aina tullut toimeen eri luonteistenkin ihmisten kanssa mutta en tuon kätilön.

Vierailija

pikkukeskoseni oli super hyvässä hoidossa teholla ja äiti 2 viikkoa sairaalassa. Molempien henki säästyi ja molemmat nyt reippaita ja terveitä. Kiitos naikkarin hoidon

Vierailija

Kaikissa sairaaloissa on hyvä synnyttää. Mutta jos jokin sattuu menemään pieleen, niin siellä olette molemmat parhaassa hoidossa!

Vierailija

Ihan huippua ja täydellistä. Olen synnyttänyt 4 lasta muualla, mutta Naistenklinalla tuntui että on taivaissa. Palvelu siellä ihan loistavaa, suosittelen!

Vierailija

Mä olen synnyttänyt Naistenklinikalla kaksi kertaa ja saanut tosi hyvää apua, kävi sattumalta niin ihanasti että molemmissa sama sali ja vuorossa osan aikaa sama kätilökin :) Paljon kotoisampaa kuin noin isosta sairaalasta voisi kuvitella! Mun valintaperusteena oli kyllä NKL:n hyvä gynen, lasten ja anestesiologian päivystysvalmius ja liberaali maine kivunlievityksien jaossa, tämä toteutuikin 2. synnytyksessä kun ehdin saada epiduraalin vaikka kohdunsuu oli mennessä 10 senttiä auki, kalvot vaan ehjinä... Hyvä mieli jäi synnytyksistä ja hoidosta, menisin uudestaankin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikissa sairaaloissa on hyvä synnyttää. Mutta jos jokin sattuu menemään pieleen, niin siellä olette molemmat parhaassa hoidossa!
samaa se serkkukin sanoi...

ja jotenkin kyllä halusin naikkarille, sillä tähän asti mut on siellä hoidettukkin olen joutunut sairauteni takia käydä kerran kk naikkarilla stekattavana nääs... ja jotenkin luotan heidän hoitoonsa asian suhteen.

Vierailija

Aluksi minulla oli ihan mukava kätilö, semmoinen neutraali, mutta tuli vuoronvaihto ja se toi mukanaan aivan ihanan kätilön, joka jäi vielä ylitöihin, jotta näkisi lapsen syntymän.

Jäi ainoastaan hyvä mieli synnytyssalissa olemisesta. Otimme esikoisen kanssa perhehuoneen, joten en osaa sanoa "yleisestä" osastosta mitään. Mukavia kätilöitä sielläkin oli. Meistä pidettiin hyvää huolta ja ruoka oli tosi hyvää! Apua sai kun pyysi. Ei jäänyt mikään kaivertamaan.

Toisen lapsen synnytin Jorvissa. Siitäkin jäi ainoastaan hyvä mieli. :)

Vierailija

Oikein hyvä paikka.Synnytin sektiolla.Hoitajat kertoivat koko ajan missä mennään ja mitä tehdään.Vauvanhoidossa neuvottiin ja kannustettiin sekä minua ja miestä.Ei "pakotettu"ja olettu, että jaksan.Sektio haavani tulehtui melko pahasti,joten sain sitten antibiotti kuurin.Minulla on sydämmessä keinoläppä.Hoitajat ja lääkärit olivat todella mukavia ja ammattitaitoisia.

Vierailija

Sain myös valita ja valitsin NKL:n. Ihan vain että jos jotain käy niin Suomen paras vastasyntyneiden tehohoito on siellä.

Yksi hoitaja (vai kätilö?) oli todella tyly lapsivuode osastolla. Sattui vielä omaksi hoitajakseni. Toisaalta en ole kovin herkkänahkainen. Muuten koko henkilökunta oli mahtavaa ja ammattitaitoista. Tykkäsin tosi paljon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat