Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun takaraja ikäsi vauvan teon suhteen?

Vierailija
13.11.2015 |

Miks just se?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, eli tämä kuopus jää viimeiseksi. Ellei steri petä.

Vierailija
2/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v. Siihen mennessä haluan että lapset on tehty. Olen itse vanhempi ja väsyneempi. Ikäeroa lasten välillä syntyisi muuten todella paljon.Raskauden riskit kasvaa ja mahdollisuudet saada terve lapsi pienenee vuosi vuodelta. En vain jaksaisi sitä huolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein viimeisen 25 vuotiaana. N. 10 vuoden päästä iski vauvakuume, mutta ajattelin etten jaksa enää valvoa samallalailla kuin nuorempana, joten jäi haaveeksi. Mulla raja on varmaan se 35 v. Toisaalta paras kaverini sai lapsen 40 v. ja hänelle se sopii, vaikka onkin äärettömän väsynyt koko ajan.

Vierailija
4/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopaussi ja koska eipä taida sen jälkeen enää oikein onnistua.

Vierailija
5/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. Sain lapset 36v. ja 38v. Kolmatta mietittiin mutta ei sitten edes yritetty kolmatta lasta.

Nyt olen 50v. ja lapset on 12 ja 14v.

Nyt tajuan että olisin ollut liian vanha ja väsynyt ja tyytyväinen etten tehnyt kolmatta lasta koska se lapsi olisi nytten ehkä 10v. eli aivan liian nuori minun ikäiselle.

Vanhemmuus on muutakin kuin vauva-aika.

Vierailija
6/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein viimeisen 25 vuotiaana. N. 10 vuoden päästä iski vauvakuume, mutta ajattelin etten jaksa enää valvoa samallalailla kuin nuorempana, joten jäi haaveeksi. Mulla raja on varmaan se 35 v. Toisaalta paras kaverini sai lapsen 40 v. ja hänelle se sopii, vaikka onkin äärettömän väsynyt koko ajan.

Onneksi en sentään tuntenut 35v. itseeni vanhaksi.

Vierailija
7/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0li 40v. Päätin vain, että sen jälkeen en enää jaksa vauvoja hoitaa. Ihan noin pitkälle ei tarvinnut kuitenkaan venyä, sillä kuopus syntyi 4 vuotta ennen 40v.-synttäreitäni.

Vierailija
8/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lasta.

Vierailija
9/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut lasta.

Sama täällä.

Vierailija
10/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-v. mennessä toivoin 2-3 lasta. Yksi siunaantui, hän jo 8v. Enempää ei ole kuulunut ja itse pian 30v. joten eiköhän tämä ollut tässä.

Vierailija
11/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaana totesin, että olen liian vanha hankkimaan lapsia. Sitä nuoempana ja tyhmempänä olisin voinut erehtyäkin hankkimaan.

t. mies, 30

Vierailija
12/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis sulla on takaraja? mut siitä nähden et tee lasta?? vaikkakin kuumeilet...

Vierailija
13/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 36v. ja mietimme, että tekisimmekö vielä toisen lapsen. Ajattelin niin, että jos en parin vuoden sisällä raskaudu, niin lapsiluku saa jäädä yhteen.

Vierailija
14/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta 3,5 vuoden sisään, vauva nyt 3kk, mulla ikää 28v. Taitaa jäädä meidän viimeiseksi (nyt on ainaki niin kova univelka kertynyt, että en halua ees ajatella neljättä), en usko että enää iltatähteä yritettäis, tulis niin pitkä ikäero sisaruksiin ja itsekään ei varmaan halua luopua yöunista.

Jos olisin lapseton vielä ajattelisin, et 30v olis varmaan yläikäraja esikoislapselle, ku kuitenkin oon aina useampaa lasta toivonut, ihan absoluuttinen max ikä 35v, sit pelkäisin jo raskauden sujumistaki.

Vierailija
15/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että 35 vuotta on ehdoton takaraja, mutta se taitaakin jäädä 30 vuoteen. Toinen ja oletettavasti viimeinen syntyy kun olen 28-vuotias.

Vierailija
16/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana nuorimmainen että pääsee suht nuorena 45-vuotiaana taas viipottamaan omia menoja. Malttaa sitten rauhottua 60-vuotiaana isovanhemmuuteen.

17/39 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein neljännen 42-vuotiaana. Plop plop plop plop. Sen jälkeen mieheni laittoi varmuuden vuoksi putket poikki. Olin aika vanha ensisynnyttäjä, ja putkeen tuli kaikki, kävi hyvä tuuri.

Vierailija
18/39 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lapseni syntyi kun olin 23v. joten omalta kohdaltani se oli sitten se :( Ihan sama miten muut tekee. Jos olisin odottanut 30v. asti aloittamista, olisin jäänyt kokonaan ilman lapsia. :'(

Vierailija
19/39 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35- vuotta. Olen 29 ja en ole ehtinyt enkä malttanut etsiä lapsille lisää enkä tehdä sitä lasta, vaikka mies olisi. Olen ollut liian kiireinen (ja onnellinen) uran rakentamiseen ja muuttamiseen ulkomailla. Pitäisi varmaan rauhottua pikkuhiljaa... Tosin ajattelin, että pakastaa munasolut 32 vuotiaana. Ei näytä siltä ainakaan nyt, että "ehdin".

Vierailija
20/39 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raja oli 38v ja tulin viimeistä kertaa äidiksi pari kuukautta ennen kuin täytin 42v:) En tullutkaan enää helposti raskaaksi ja sain 2 km mutta lopulta onnistuimme. Onneksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä