Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tyttö meni lukioon, jonne piti olla yli 9 keskiarvo

Vierailija
13.11.2015 |

Ja hyvin on mennyt

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun tyttöni meni lukioon, jonne piti olla 9 keskiarvo. Siis piti olla, mutta kun kysyin rehtorilta, niin hän lupasi ottaa tytön sinne omalla päätöksellä ohi jonojen. Rehtorit saavat tehdä niin. Tyttöni keskiarvo oli vain 8,3.

Vierailija
22/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär kävi myös Espoon "eliittilukion" missä kaikilla yli 9 ka. HIenosti meni, valmistui juuri yliopistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokalla lukiossa oli tyttö, jolla oli melkein kympin keskiarvo. Sitten hän kolmannella jotenkin romahti, lopetti lukion ja rupesi kampaajaksi.

Vierailija
24/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, eikö olekin ihanaa kun lapset pärjäävät hyvin koulussa. Kyllä siinä tuntee lapsen vanhempana sykähdyttävää ylpeyttä jälkikasvustaan. Mulla on lapset myös yli 9 keskiarvoilla, toinen Helsingin"eliittilukiossa" ja toinen yläasteella.

On se hienoa. Kunhan lapsi tietää kelpaavansa muutenkin. Eikä ole pakotettu suorittajaksi ja tulevaksi perfektionistiksi.

T. Lapsilla 7,5 - 9,5 keskiarvot. Molemmat fiksuja ja ihania

Vierailija
25/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa omassa elämässään epäonnistuneet yksilöt? Siitä, että he omien onnistumisten puutteessa ratsastavat lapsensa menestyksellä. Toivottavasti teidän jälkikasvulla on hieman parempi paineensietokyky, kuin itselläni. Saattaa muuten tulla terapiat kalliiksi...

Nimim. Kympin tyttö

Tämä on niin totta. Toivottavasti opit päästämään irti suorittamisesta. Olet kyllin hyvä muutenkin

T. 8,7 ja ja silti joissain asioissa täydellisyydentavoittelija ja uupuja. N47

Vierailija
26/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko pääsi lukiosta 9,8 ka:lla ja kirjoitti 6 laudaturia. Teki myös itsarin.

Vierailija
27/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni voisi mennä isompaan kaupunkiin yli 9 lukioon. Toivon, että pysyy täällä. 2 km kouluun. Helppo elämä voisi jatkua. Lukioomme pääsee reilu 7 keskiarvolla.

Tytön kaveri tavoittelee kymppejä. Olemme puhuneet, että ainoa tavoite on päästä jatko-opintoihin. Ei kannata suorittaa liikaa. Vähempikin riittää. Jos ilon kautta tulee kiitettäviä niin hyvä.

Vierailija
28/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko pääsi lukiosta 9,8 ka:lla ja kirjoitti 6 laudaturia. Teki myös itsarin.

ja nyt fiksu elämämkoululainen on päätellyt että ei kannata olla hyvä oppilas eikä mennä lukioon koska sitten tekee kuitenkin itsarin ja että näin toimii ihan kaikki hyvät oppilaat ja lukiolaiset

Vierailija
29/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hurja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme