Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sebu, se maalaisjärki ei vain riitä.

Vierailija

Kaikilla yhdistyksillä on sääntönsä. Yhdistyksen hallitus voi erottaa toimintaansa haittaavan jäsenen. Hallituksen jäsenen on oltava puolueen jäsen, joten puolueesta erotettu ei voi olla sen hallituksessa. Voit tietysti alkaa käräjöimään, mutta vain siitä, ovatko erottamisperusteet oikeat tai laittomat. Nyt tullaan siihen, mikä on puolue-elimien hyväksymä ja päättämä poliittinen linja. Jos olet siitä eri linjasta, se on sinun asiasi eikä puolueen. Ennustan, että oikeudessa häviäisit kaikin tuomariäänin ja maksettavaksesi jäisivät paitsi omasi myös vastaajan oikeuskulut, kymmeniä tuhansia euroja. Ja mitä korkeampiin oikeusasteisiin jatkaisit, sitä enemmän nollia ilmestyy laskusi perään. Sebastin, nyt pollaan sitä maalaisjärkeä!

Kommentit (2)

Vierailija

Pääasia on että persuista puhutaan jotain niin saa keput ja cokkelit häärätä rauhassa. Sutkit ja kierot ihmetteli miten ne ei ole aikaisemmin hyödyntäneet persuja? Timolla on niin iso maha ettei se ole esteettistä kommentoi cokan ja hurrien naisjärjestö. Keskusta nuoret (ikä 40 ja +) kommentoi ettei noin homomyönteisellä timolla ole mitään asiaa päättäjien pöytään.

Meidän sohvaperunoiden toimittaja ylirento relax sai kommentin soinilta. Kyllä tässä kaipaa oppositio aikoja milloin olin puolueen ainoa edustaja ja aina oikeassa. Edelleen olen aina oikeasssa riippumatta siitä käskeekö stubbi vai sipilä minua olemaan oikeassa. Piste.

Tuota piste, miksi? No kun kukaan muu ei minulle pisteitä anna niin annan niitä itse, taas tuli piste minulle. Öö miksi kuten presidentti sanoisi? No kun ei oppositio, hallitus, ek tai edes kansa anna pistetä niin minä annan ja hese antaa myös. Joka kymmenes ateria on ilmainen

Eikö tuollainen grilliruoka ole aika epäterveellistä? Minä en vastaa tuollaisiin johdatteleviin kysymyksiin. Suostutteko hallituksen esityksiin vai alanko murjottaa? Varoitan nyt toimittajaa. Meillä on sama teini opettamassa kiukuttelua mikä sipilällä oli. Ihan kohta alkaa kiukuttelu. Koko vaalikauden kestää kiukuttelu. Kivasti vedetään paateron kanssa aarnion tuomia lääkkeitä.

Toimittaja hei... Älä nyt lähde pois. On mulla järkevääkin sanottavaa. Läski on kaunista, vittu nuo koskaan kuuntele.. Nyyh.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat