Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tyttö meni lukioon, jonne piti olla yli 9 keskiarvo

Vierailija
13.11.2015 |

Ja hyvin on mennyt

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä.

Vierailija
2/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän! Minun poikapa väittelee kohta tohtoriksi. Mitäs siihen sanot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
4/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikapa taas osaa tehdä ihan oikeita kädentaitoja, ihan maakari niissä.

Vierailija
5/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väittelin tohtoriksi Oxfordista. Ja hyvin on mennyt.

Vierailija
6/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä Harvardista!

Vierailija
7/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä...

Vierailija
8/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika oppi juuri laittamaan vetoketjun itse kiinni! On nyt 13v

Vierailija
9/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän on ihan oikeassa paikassa, lukio on nimen omaan niille, jotka jaksavat opiskella. Minkä kaupungin lukiossa on? Onko noin kovaa keskiarvorajaa muualla kuin Helsingissä?

Vierailija
10/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ammattivalittajalta….

Vierailija
11/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskisin silmää sille tytölle. Saattaisin ehkä näyttää tsemppipeukkua myös.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär pääsi lukioon, minne oli kovat pisteytykset ja pääsykoe. 

Mutta ei osaa ajatella käytännön asioita ollenkaan. Eikä tee himassa mitään. Ottaa aivoon.

Vierailija
13/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöni valmistui yliopistosta 15-vuotiaana. Hakee pian tohtorikoulutukseen ulkomaille.

Vierailija
14/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lukioihin pitää hakea jollakin keskiarvolla kun nettilukioon pääsee jättämällä hakemuksen ilman mitään pääsyvaatimuksia ja iltalukioonkin pääsee aikuisporukkaan vain jättämällä hakemuksen?

Onko tuossa kyse siitä että nuori halutaan laittaa tulevien menestyjien sekaan sosiaalistumaan? Eli vähän sellaista rotupolitiikkaa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
15/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, eikö olekin ihanaa kun lapset pärjäävät hyvin koulussa. Kyllä siinä tuntee lapsen vanhempana sykähdyttävää ylpeyttä jälkikasvustaan. Mulla on lapset myös yli 9 keskiarvoilla, toinen Helsingin"eliittilukiossa" ja toinen yläasteella.

Vierailija
16/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Miksi lukioihin pitää hakea jollakin keskiarvolla kun nettilukioon pääsee jättämällä hakemuksen ilman mitään pääsyvaatimuksia ja iltalukioonkin pääsee aikuisporukkaan vain jättämällä hakemuksen?

Onko tuossa kyse siitä että nuori halutaan laittaa tulevien menestyjien sekaan sosiaalistumaan? Eli vähän sellaista rotupolitiikkaa.

-Mies 29v + 1v-

Niin just. Miksi kukaan menee ihmisten ilmoille, kun asian voi hoitaa kotona netin välityksellä? Ja miksi käydä kaupassa, jos kaupungissa on kotiintuonti-palvelu? Miksi mennä kuntosalille, kun voi tilata kuntolaitteet himaan?

Vierailija
17/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa omassa elämässään epäonnistuneet yksilöt? Siitä, että he omien onnistumisten puutteessa ratsastavat lapsensa menestyksellä. Toivottavasti teidän jälkikasvulla on hieman parempi paineensietokyky, kuin itselläni. Saattaa muuten tulla terapiat kalliiksi...

Nimim. Kympin tyttö

Vierailija
18/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa omassa elämässään epäonnistuneet yksilöt? Siitä, että he omien onnistumisten puutteessa ratsastavat lapsensa menestyksellä. Toivottavasti teidän jälkikasvulla on hieman parempi paineensietokyky, kuin itselläni. Saattaa muuten tulla terapiat kalliiksi...

Nimim. Kympin tyttö

Heh, ratsastaa lapsensa koulumenestyksellä :D Voin kertoa, etten hyödy millään siitä, että tyttäreni on hyvä koulussa. Mutta toki on ilo kertoa, että surkean koulutaustan omaavien vanhempien lapsi voi olla todella hyvä koulussa :)

Vierailija
19/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän ihmetyttää nämä avautumiset. Minunkin tyttäreni oli hyvä koulussa ja nyt parjää hyvin yliopistossa. En ole silti tuntenut tarvetta hehkuttaa sitä ystävilleni, sukulaisilleni, enkä täällä netissä tuntemattomille ihmisille. Mieheni ja omien vanhempien kanssa olen asiasta jutellut. Ehkä sitten joku saa siitä jotain mielihyvää kun täällä avautuu.

Vierailija
20/29 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan lasta joka syntyy tohtorinhattu päässään. Vähän on neuvolan ultrassa outoa kohoumaa ihmetelty. Kun olen kertonut kaikki sukujemme tittelit ja tättelit, olen saanut osakseni ylenpalttista ihailua ja kunnioitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi