Liivijengillä uhkaamalla inssi läpi

Vierailija

Ajokokeen hylänneen nuoren isä käynyt uhkailemassa inssiä liivijengillä - seuraavassa ajokokeessa nuori pistettiin ajamaan helpompi ja lyhyempi ajoreitti. Pitääkin varoa jatkossa, ettei kolaroi vastaantulevien kaistaa ajavan kanssa ja saa tämän isän raivoja päälle.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015111320657044_uu.shtml

Kommentit (5)

Vierailija

Pitäisiköhän laadunvalvonnan herätä ja tehdä jotain tuolle autokoululle, jossa huonommat oppilaat pannaan tekemään helpompi koe?

Vierailija

Joo, tosi kiva, lisää kädettömiä kuskeja Espooseen, yksi juttu mitä sinne EI olisi tarvittu enempää. Luulen että näin tämän ajosuorituksen tuossa Lippulaivan kulmilla muutama kuukausi sitten ajoin itse ohi ja täytyy sanoa, että jäi kyllä mietityttämään, että miten ihmeessä se tollo oli edes lähtenyt kääntymään sinne, mihin oli mennyt, ei ollut mitenkään helpoimman kautta nimittäin, 10v poikanikin ihmetteli, että miten tuo tuonne on edes pystynyt ajamaan, vahingosta puhumattakaan.

Vierailija

Autokoulu ei vastaa ajokokeesta eikä valitse sen reittejä. Autokoulun vika on vain se että oppilas lähetetään kokeeseen vaikkei selvästi ole siihen valmis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Autokoulu ei vastaa ajokokeesta eikä valitse sen reittejä. Autokoulun vika on vain se että oppilas lähetetään kokeeseen vaikkei selvästi ole siihen valmis.

Selvä, senkin pilkunviilaaja. Katsastusaseman esimies vaihtoi inssiä ja käski ajaa helpomman reitin. Onko teko nyt siis jotenkin vähemmän kyseenalainen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi kiva, lisää kädettömiä kuskeja Espooseen, yksi juttu mitä sinne EI olisi tarvittu enempää. Luulen että näin tämän ajosuorituksen tuossa Lippulaivan kulmilla muutama kuukausi sitten ajoin itse ohi ja täytyy sanoa, että jäi kyllä mietityttämään, että miten ihmeessä se tollo oli edes lähtenyt kääntymään sinne, mihin oli mennyt, ei ollut mitenkään helpoimman kautta nimittäin, 10v poikanikin ihmetteli, että miten tuo tuonne on edes pystynyt ajamaan, vahingosta puhumattakaan.

Tiesitkö että ajokokeen ensi kerralla läpäisseet ajavat turmiollisempia kolareita kuin reputtaneet? Jälkimmäiset ajavat enimmäkseen peltikolareita parkkipaikalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat