Rumin muoti"tyyli" mitä tiedät nykyään?
1. Jopo-pyörä
2. Kånken-reppu
3. Converse-kengät
Kommentit (248)
Heh, kaikki naiset inhoaa Freddyjä. Mä taas miehenä rakastan niitä hehehe
Ne viiden sentin välein tikatut toppatakit joita tänä vuonna on joka puolella, hirveimpiä ovat musta ne lyhyet (ja kiiltävät). En myöskään pidä yhtään niistä pidemmistä naisten toppatakeista joita on näkynyt jo pidempään, joissa vyötärö on kapea ja siinä on vyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki lumput mitä H&M:ltä nykyään saa.
Laatu ole koskaan ollut kummoinen, mutta ne mallit, materiaalit ja kuvioinnit nykyään..
Laatu on ollut huonoa sitten 2000-luvun alun.
Miesten jälkihipsterimuoti eli
- parta jota ei uskalla muotoilla, koska sitä on kesästä 2012 asti kasvatettu
- hirveet tatskat kyynärvarsissa
- tukka ponnarilla edelliskesästä lähtien TAI ananastukka vuodesta 2012
- housut on yhä vaan ne pillifarkut lyhyillä lahkeilla
- jalassa yhä vaan ne converset
- sukkia ei vieläkään pidetä, edes tähän aikaan marraskuusta
Vierailija kirjoitti:
Pitkäpersehousut, eli housut, jotka ulottuvat vyötärölle tai sen yli ja takaosassa sauma painautuu hellästi persvakoon. Yläosasta housut pussittavat ja lahkeiden malli on ns. porkkana nilkkapituisena. Värinä pöksyissä on usein vaalea mamma-denim tai kaurapuuron eri sävyt.
Kånken-reput. Pidän Kånkeneita käyttäviä ihmisiä automaattisesti usein idiootteina.
Lenkkarit (ei siis tennarit, vaan ihan juoksukengät) siistin asun kanssa. Ei jumalauta on dorkan näköistä.
Hipstereiden mörkökaavut.
Rasvainen ruma Pikku Myy-nuttura tai päiväkotikampaus. Näyttää suihkulähteeltä.
Berit-Ylva från Grani-tyyli nuorilla naisilla. Purkkarit, seiloriväritys vaatteissa, isot helmikorvakorut, beige takki, vaaleansininen paita ja valkoiset tanttakengät, melko kallis merkkilaukku, joka on muotia vain Suomessa, koska muissa maissa se oli muotia kymmenen vuotta sitten.
Kiitos tästä:D Repesin ihan totaalisesti, totta joka sana...
Mitä täällä tarkoitetaan tuolla "niskatukihuivilla" tai "froteepyyhettä muistuttavalla huivilla"? Käytän aina syksyisin ja talvisin neulottua tai trikoista tuubihuivia, niin onko nuo just niitä niskatukihuiveja? Kääk.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tarkoitetaan tuolla "niskatukihuivilla" tai "froteepyyhettä muistuttavalla huivilla"? Käytän aina syksyisin ja talvisin neulottua tai trikoista tuubihuivia, niin onko nuo just niitä niskatukihuiveja? Kääk.
"Myttyhuivi" on ainakin tällainen, eli se villapäiväpeitto joka kiedotaan kaulaan :)
http://www.redreidinghood.com/wp-content/uploads/2015/01/DSC_0101_klein…
Vierailija kirjoitti:
L. Vuittonin trendilaukut, joissa joko se ruma monogram- tai ruutukuvio:
http://todanovidade.com.br/wp-content/gallery/louis-vuitton/louis-vuitt…Mummomaiset Chanel-veskat tikkikuvioineen ja mauttomine kultalogoineen:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0e/db/14/0edb145a0720481fd77f…Myöskään ketjussa aiemmin linkatun Burberryn kuosin muodikkuutta en ole koskaan ymmärtänyt.
Nuo kuvien laukut on muuten feikkejä! :D
Minusta klassiset BB-ruutukankaat, LV-monogrammi-kanvastuotteet ja Chanel-nahkatikkilaukut sopii juuri sellaiselle Espoon ja Kauniaisten 40+ rouvalle jonka perhe pitää rapukekkereitä suvulle, käy purjehtimassa Hangossa ja ajelee kalliilla Volvo- tai Range-maasturilla :)
Minun piti oikein googlettaa että mitkä nuo freddyt on, siis apua noitahan kutsuttiin trailer park trash jeanseiksi tuolla Jenkeissä eli lähinnä roskasakki ja räkäläbaarien stripparit pukeutuivat kuulemma niihin siviilissä. Käyttääkö muka suomalaisetkin noita, siis oikeasti?
Noi Freddyt on niin nolot. Karseimmat housut mitä löytyy.
isot silmälasit! olin kaverille makutuomarina optikolla ja hermo meinasi mennä, kun tyrkyllä oli enimmäkseen niitä pellekehyksiä .
kyllä se on aina ja ikuisesti tämä lähiötyrkky-tyyli : reisistä valkaistut spermanläikkäfarkut, tuubitoppi jonka alla tavalliset rintsikat, huppari, ja "kroksit" eli halpahallista ostetut viiden euron kopiokengät. mustaksi tai punaiseksi värjätty hiirenhäntä ja rintaan tatuoitu tähti tai kissantassut. asusteena pinkit, maastokuvioiset vaunut joissa rekisterikilpi ja käsipuolessa yleensä liekkipaitainen kaljupää.
Harmaansiniseksi värjätty pitkä tukka on ruma.
Vierailija kirjoitti:
isot silmälasit! olin kaverille makutuomarina optikolla ja hermo meinasi mennä, kun tyrkyllä oli enimmäkseen niitä pellekehyksiä .
Totta, vuosien ajan ollut jo mummeli,-pöllö- ja pellekehykset muotia. Pieniä ja siroja kehyksiä ei juuri ole. On sitten jäänyt lasien uusiminen tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ärsytä mikään tyyli, joka kertoo kantajasta itsestään. Mua ärsyttää se, että joka puolella näkee tyylittömiä ja harmaita ihmisiä Suomessa, jotka eivät jaksa ulkonäköön tai pukeutumiseen panostaa. Aina se helvetin tuulipuku. Eli varmaa se 70-80%
Tuulipuku? Siitä on aikaa, kun olen nähnyt jonkun tuulipuvussa muualla kuin lenkillä. Missä landella sä oikein elät?
Ääks, mun mielestä nää muhkuhuivit on ihania, mutta mulla tulee huivien kanssa niin helposti kuristava tunne, et käytän sellaista ohutta mustaa H&M:n huivia.
Freddyjä en ole ikinä tajunnut. Näyttävät niin tyrkyiltä ja kun kaikki tietävät niiden housujen perimmäisen tarkoituksen, kantajasta tulee hieman horomainen kuva..
En oo ikinä tykänny makkaratakeista enkä parkatakeista tai trensseistä. Jälkimmäiset ei näytä hyviltä mun päällä. Mulla on käytössä sellainen talvinahkatakki, jossa on valkoinen tekoturkiskaulus.
Piti sitten googlata noi Freddyt... siis, käyttääkö ihmiset oikeesti noita? Näyttää ihan siltä kun sulla olis rintsikat perseessä.
Onpa muuten suttuisesti tehdyt kynnet tuossa ripsikuvassa. Miksi pitää tunkea huolimattomasti tehtyä työtä lähikuvaan?