Kerätään tänne elämän perseisimpiä hetkiä
Aloitan:
Se kun tiskaa käsin ja vesi valuu vahingossa kättä pitkin ja kastelee paidan hihat.
Se kun menee mielissään keittämään aamukahvia, mutta tajuaa että maito onkin loppu tai sitä on liian vähän.
Se kun kello lyö yksitoista ja av:lle tulee kirjautumispakko.
Kommentit (189)
Kun olet syvässä masennuksessa ja mies avittaa paranemista retuuttamalla ja potkimalla sinua. Hetkiä, jolloin ei enää edes itke...
Se kun illalla selkää särkee kun olet lojunnut koko päivän sohvalla ja välillä sängyssä tuijotellen nettiä ja tyhmiä ohjelmia telkkarista.
Ja siinä välissä mässännyt kaikkea epäterveellistä niin että oksettaa.
Siinä on itseinho korkeimmillaan.
Kun on menossa todella väsyneenä nukkumaan ja muistaa että on vielä meikit naamassa
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ottaa joka kerta vettä juodessaan uuden juomalasin
Vihaan, vihaan, vihaan!! Mulla kestää yksi juomalasi koko päivän läpi ja miehellä niitä on tunnin sisään vähintään kaksi. Onneksi hommattiin tiskikone niin ei enää tarvitse käsin tiskata. Edes kolmen vuoden yhdessä asuminen ei ole tehonnut.
Kun olet pitkästä, pitkästä asettunut ihanaan keskustakahvilaan ja edessäsi on jäätelökahvi ja kolmeveen edessä on jäätelöannos, ja tarkoitus on oikein nautiskella kesästä ja katsella ohikulkevia ihmisiä, silloin kolmevee sanoo tietysti että äiti, kakkattaa. Sanot että oikei, syödään nämä ja lähdetään sitten etsimään vessaa. Kolmevee: EI PYSTY, PAKKO PÄÄSTÄ HETI!!!!!!!!!!!!!
Se kun tapaat miehen jonka kanssa synkkaa täydellisesti, on komea, hymyilee, nauratte samoille asioille ja teillä tuntuu olevan paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita - ja huomaat että hänellä on sormus vasemmassa nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Kun näkee ihastuksensa, jonka ei ole tiennyt olevan varattu, toisen kanssa.
Olen pahoillani. Itse tein tuon tietämättäni toiselle vähän aikaa sitten. Aistin keväällä eräästä miehestä että hän olisi ollut ihastunut minuun ja itsekin olin kiinnostunut hänestä. Sitten sain ilmeisesti väärää tietoa että hän olisi naimisissa (ihmettelin tätä toki kun ei hänellä sormusta sormessa ollut) ja päätin mennä eteenpäin. Aloin seurustelemaan erään toisen ihanan miehen kanssa.
No sitten eräässä tapahtumassa olimme me kaikki kolme. Juttelin ensin yksin tämän "naimisissa" olevan miehen kanssa ja sitten selvisi että olen tämän uuden tyypin kanssa ja tämän miehen naama venähti. Siis venähti täysin. Tuli todella hämmentynyt olo, ilmeiseti hän olikin kiinnostunut minusta ja olen nyt miettinyt oliko edes naimissa enää. Ja joo, tämä oli yksi minun elämäni perseisimpiä hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ottaa joka kerta vettä juodessaan uuden juomalasin
Vihaan, vihaan, vihaan!! Mulla kestää yksi juomalasi koko päivän läpi ja miehellä niitä on tunnin sisään vähintään kaksi. Onneksi hommattiin tiskikone niin ei enää tarvitse käsin tiskata. Edes kolmen vuoden yhdessä asuminen ei ole tehonnut.
Yksinkertaisesti lakkaat pesemästä miehen laseja! Osta itsellesi erilainen lasi kuin kaikki muut, sano miehelle että käytät tätä ja että mies saa jatkossa tiskata omat käyttämänsä lasit. Eiköhän lopulta opi kun joutuu itse ne tiskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun oot uuden tuttavuuden luona kylässä menkkojen aikaan, ja unohdat vetää vessan.
Niin tai uuden tuttavuuden luona vaihdat tamponin, vessassa ei roskista, no vedetään pytystä alas. Ongelma hoidettu. Paitsi...että vessa veti huonosti ja se tukkipuun kokoiseksi paisunut verinen tamponi ei mennytkään pytystä alas...
Kun olet kiireessä menossa juhliin ykköset yllä ja peset vielä hampaasi. Hammastahnaa tietenkin lennähtää rinnuksille ja jättää ison jäljen, jota kukaan ei voi olla huomaamatta.
se kun vastaa väärin tarkistuskysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet syvässä masennuksessa ja mies avittaa paranemista retuuttamalla ja potkimalla sinua. Hetkiä, jolloin ei enää edes itke...
Mitä mä luin?! Miksi, voi miksi et lähde?!? Täältä voimannuttavia ajatuksia sulle!!!! Juokse tyttö!!!
Kyl se on se kun heräät ruotsinlaivalla väärästä hytistä vieraan miehen petistä. Että mitä tuli tehtyä. Ei olis pitäny.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan:
Se kun tiskaa käsin ja vesi valuu vahingossa kättä pitkin ja kastelee paidan hihat.
Se kun menee mielissään keittämään aamukahvia, mutta tajuaa että maito onkin loppu tai sitä on liian vähän.
Se kun kello lyö yksitoista ja av:lle tulee kirjautumispakko.
Se, kun tulee illanvieton jälkeen kotiin, ja huomaa koiransa repineen olohuoneen villamatolle ulko-oven viereen unohtuneen biojätepussin.
Se, kun kaupan kassalla (kärry täynnä tavaraa), huomaa unohtaneensa lompakon kotiin.
Se kun kaivaa koko käsilaukun läpi eikä matkakorttii löydä ja maksaa rahalla ja sit istuu bussis/junas alas ni sieltähän se pilkottaakin laukusta.
Oot juuri siivonnu kissanvessan ja viet hiekkoja roskakatokselle ja sinä aikana kissa on vetäny kuolemalta haisevat ruikulit puhtaille hiekoille.
Se kun oot jo työpaikalla ja ihmettelet miksei kukaan muu oo paikalla ja tajuat että yöllä siirrettiin kelloja tunnilla eteenpäin.
(Käyny mulle KAHTENA peräkkäisenä vuotena...)
Se kun olet odottanut koko viikon vkonloppua ja heräät perjantaina limasena ja kurkku kipeänä.
Se, kun kävelet kaupungilla ruokajonon ohitse kauppakassi kädessäsi. Sen jälkeen jokainen luulee, että käyt hakemassa ruokasi ruokajonosta.
"Hei mitä siellä tänään oli".
"Oliko paljon porukkaa jonossa".
Se kun aamulla sängystä noustessasi astut lämpimään limaiseen koiran oksennukseen ja nilkutat yökkien kohti vessaa etkä ehdi vaan oksennus lentää kaaressa vessan oveen ja viereiseen peilikaappiin.
Kun tulee kotiin kaupasta ja huomaa, että on unohtanut ostaa sen yhden asian, jonka vuoksi meni sinne kauppaan.