Kerätään tänne elämän perseisimpiä hetkiä
Aloitan:
Se kun tiskaa käsin ja vesi valuu vahingossa kättä pitkin ja kastelee paidan hihat.
Se kun menee mielissään keittämään aamukahvia, mutta tajuaa että maito onkin loppu tai sitä on liian vähän.
Se kun kello lyö yksitoista ja av:lle tulee kirjautumispakko.
Kommentit (189)
Kun monen vuoden köyhyyden jälkeen tulee uskomaton tilanne, ja olisi yhtäkkiä tulossa rahaa 20000. Sitä ei meinaa oikein uskoa, suunnittelee kuitenkin että hieman voisi vihdoin vähän törsätä: kampaajalle, kosmetologille, ehkä uusia kivoja vaatteita ja meikkejä, ehkä pari matkaa. Huippujoululahjoja läheisille mihin ei ikinä ole ollut varaa.
Sitten koko homma tyssääntyy yhden lippulapun puuttumiseen.
Mun elämän perseisimpiä hetkiä:
- Kun baari-illan jälkeen heräät, etkä tiedä missä on, ja kuka tuo jätkä mun vieressä on, onko me harrastettu seksiä, onko käytetty kumia jne
- Kun menkat alkaa työpäivän aikana eikä ole mukana tamponia tai sidettä. Ei muuta kuin vessapaperia emätin täyteen, ja sitähän sitten saa nyppiä sieltä pois oikein urakalla...
- Kun ennen tärkeää työssä esiintymistä silmään tippuu ripsi, joka vaivaa siellä jatkuvasti niin että silmä vuotaa ja räpsähtelee kiinni. Tiedät näyttäväsi vammaiselta ja tyhmältä, mutta minkäs teet, yrität vaan selvitä ja teeskennellä että ei tässä mitään.
- Kun tulet töistä kotiin, ja jo ovelta haistat, että 2 koirallasi, joilla aamulla jo tuli vähän löysä kakka, on tullutkin ihan kunnon ripuli, ja joka ainoa kodin matto on täynnä koiranripulia ja -oksennusta. Optimaalisessa tilanteessa olet työpäivästä niin väsynyt, että et jaksa siivota vaan kannat joka hemmetin maton roskiin ja ostat kalliilla uudet.
Tosielämästä: kun menet työpaikan vessaan, alat kaivaa antaumuksella syvälle luiskahtanutta kuukautiskuppia, ja juuri kun käsi on rannetta myöten emättimessä, aukeaa vessakopin ovi. Olet unohtanut nimittäin lukita sen. Oven takana on pomosi, joka näyn nähtyään muuttuu tulipunaiseksi ja pyytää anteeksi ja häipyy.
Vierailija kirjoitti:
- Kun baari-illan jälkeen heräät, etkä tiedä missä on, ja kuka tuo jätkä mun vieressä on, onko me harrastettu seksiä, onko käytetty kumia jne
- Kun menkat alkaa työpäivän aikana eikä ole mukana tamponia tai sidettä. Ei muuta kuin vessapaperia emätin täyteen, ja sitähän sitten saa nyppiä sieltä pois oikein urakalla...
- Kun ennen tärkeää työssä esiintymistä silmään tippuu ripsi, joka vaivaa siellä jatkuvasti niin että silmä vuotaa ja räpsähtelee kiinni. Tiedät näyttäväsi vammaiselta ja tyhmältä, mutta minkäs teet, yrität vaan selvitä ja teeskennellä että ei tässä mitään.
- Kun tulet töistä kotiin, ja jo ovelta haistat, että 2 koirallasi, joilla aamulla jo tuli vähän löysä kakka, on tullutkin ihan kunnon ripuli, ja joka ainoa kodin matto on täynnä koiranripulia ja -oksennusta. Optimaalisessa tilanteessa olet työpäivästä niin väsynyt, että et jaksa siivota vaan kannat joka hemmetin maton roskiin ja ostat kalliilla uudet.
ei ketään työkaveria jolta voisi lainata siteen tai tampoonin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ketään työkaveria jolta voisi lainata siteen tai tampoonin?
Ei, olen ainoa nainen it-alan firmassa :\
Kun luulet olevasi parvekkeella yksin ja pieraset oikein kunnolla, yläkerrasta alkaa kuulua hihitys.
Se, kun jotkut sekopäät viljelee rotanmyrkyllä tai neuloilla "maustettuja" nakin paloja koirapuistojen ja lenkkimaastojen alueille. Saatana, että ärsyttää ja ennen kaikkea pelottaa ja ahdistaa oman(kin) koiran puolesta.
Se kun exäsi alkaa suunnitella viranomaisten kanssa lapsesi huostaanottoa kaivamalla esille susta vain virheitä, mustamaalaamalla ja sen ajattelematta vaikutusta lapseesi. Lopulta asiasta on kulunut liki 1,5 vuotta ja viranomaiset eivät edelleenkään tuomioistuinta myötä ole tehneet mitään. Kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kun sataa, ja bussipysäkin ainoa tupakoitsija seisoo myös katoksen alla myrkyttäen toistenkin keuhkoja.