paljonko rahaa kirppismyynnillä?

Vierailija

jos sinulla on joskus ollut kirppispöytä, paljonko olet tienannut?

Sivut

Kommentit (31)

Kirppis

280-370 e viikkomyynti lastentarvikekirppiksellä pk-seudulla. Yhden pojan siistejä, uudenveroisia, tyydyttäväkuntoisia vaatteita, leluja, kirjoja, dvd, lautapelejä luistimia yms

Vierailija

Täällä on taas näitä "voittajia", itse ostaneet rääsynsä jollain 1000 egellä ja myyvät parilla sadalla, EI SIINÄ OLE SILLOIN MITÄÄN VOITTOA!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas näitä "voittajia", itse ostaneet rääsynsä jollain 1000 egellä ja myyvät parilla sadalla, EI SIINÄ OLE SILLOIN MITÄÄN VOITTOA!

Minun laskuopin mukaan tuossa tulee reippaahkosti tappiota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus ryysyjä mulla kyllä oli myynnissä, vanhoja omia vaatteita. Ei mitään merkkikamaa, eli ihan perus H&M, Zara, gina tricot, yms. T. 3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan perus ryysyjä mulla kyllä oli myynnissä, vanhoja omia vaatteita. Ei mitään merkkikamaa, eli ihan perus H&M, Zara, gina tricot, yms. T. 3

Onko viikon vanhat sinusta jo vanhoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ SE ON VOITTOA KUN NE ON KÄYTETTYJÄ TAVAROITA/VAATTEITA JA NIIDEN ARVO ON LASKENUT JOKA TAPAUKSESSA JO PUOLELLA SIINÄ VAIHEESSA KUN OLET NE OSTANUT KAUPASTA JA ROUDANNUT ULOS!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onhan se voittoa jos et käytä vaatetta mikä menisi muuten roskikseen jos ei kaapeissa tilaa kyllä sen mielummin sitten myy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko viikon vanhat sinusta jo vanhoja?

Ei, kuinka niin?

Vierailija

Olen saanut kahdesta viikosta 400-900 euroa. Yleensä vien myyntiin vasta, kun on kunnolla kertynyt kamaa, lasten ulkovaatteita jne. Ja kyllä minäkin voitosta kirppiskamojen kohdalla puhun. Toinen vaihtoehtohan olisi lahjoittaa ne käytetyt kamat jollekin/jonnekin.

Vierailija

Minä en koe tienanneeni, mutta tavarat joita myin olivat mm. lapsille pieniksi käyneitä vaatteita, kirjoja, jotka eivät enää kiinnostaneet ja jotain saatuja juttuja. Myös äidin kuolinpesän tavaroita möin aikoinaan ja niillä maksettiiin kuolinpesän kuluja, yrittäjän jäljiltä kun oli vähän erilaista se selvittely. Äiti kun oli iso ja osti laatuvaatteita, vaatteet menivät hyvin kaupaksi. En minä niistä vaatteista ollut maksanut. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat