Aihe vapaa 1990-luku
-Moi, Henna tässä, onko Maija? Tuutko meille yöksi?
-En voi kun meillä on sauna ja sitten katotaan broidin kanssa Ruusun aika.
-Ai se tulee tänään? Jee, mäkin jään sitten vain kotiin kampaamaan mun trollien hiuksia.
- Selvä, nähdään huomenna puhelinkiskalla. Mennään soittamaan vaikka pilapuheluja tyhmän nimisille?
-Joo, totta kai. Moi
-Moi
Kommentit (63)
Zaukki! Voi että mua pännii, skole loppuu niin myöhään tänään, etten ehdi kattoon Jyrkii. No, onnex illalla on jumppa, ja sitä ennen vois mennä Kesoilille juomaan light cocista. Ajattelin tänään repästä ja ostaa vitosen irttaripussin ja Sinä&minän, kun on niin raskas viikko ollut. Haluux joku muuten täyttää mun slämyn? Se on tuo jossa on BSB:n Nickin kuvii kansissa. Jos otat, niin palauta mahdollisimman nopeesti, please. Onx teillä jo kooshit?
Mäpä saan synntärilahjaks kännyn, nokian banaanipuhelimen. Onko jollaki teistä jo känny? Jos joku tietäis mistä sais tilattua hyviä soittoääniä ja logoja. Mulle tulee kyllä saldoraja, niin ei kauheasti voi tilailla niitä. Varastin kirjastosta internet-ajan huomenna klo 12, vois mennä kissin chattiin. Aina vaan aika loppuu kesken just kun löytää jonkun kivan juttukaverin.
Ihanaa on näitä postimyyntikuvastoja katsella ja täytellä näitä tilauksia :)