Minua käpälöitiin tänään julkisessa kulkuvälineessä :O

Vierailija

Se oli aivan selvästi tarkoituksellista käpälöintiä (pyllyni paikkeille), mutta kuitenkin toteutettu siten että jos olisin älähtänyt siinä kaikkien kuullen, olisi mies saattanut väittää että se oli vahinko. Se ei varmasti ollut vahinko, se oli tilanteen kaikki seikat huomioon ottaen aivan varmasti tahallista, jo sekin että tuo henkilö tuli ilman syytä alun alkaenkin liian lähelle minua minun taakseni. Silloin jo vaistoni hälytti jotain ja hetken päästä kävi noin.

Harmi kun oli niin kiire, harmi kun koko tilanne oli hektinen muutenkin ja tuli puun takaa (ja sitähän hän epäilemättä hyödynsi), muuten olisin ottanut asian puheeksi kovalla äänellä ja kertonut mistä tuollaisessa on kyse ja minkä se tekee hänestä. Olisihan siinä saattanut olla olkalaukullenikin yllättävää uutta käyttöä huitaisun muodossa. Nyt tyydyin vain salamannopeasti tajuamaan asian, mietin kuinka reagoida ja nopeasti totesin että parempi kävellä vain pois, minkä olin siinä kiireellä tekemässä muutenkin. Kaikenlaisia, siis voi jumalauta! Näin jälkeenpäin alkoi pänniä enemmänkin. No onneksi oli tuntematon ja todennäköisesti emme enää kohtaa. (Ja ihan oli kotimaista alkuperää se herrahenkilö.)

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

Menkää nyt muualle provoilemaan tästä ketjusta. Ei nyt ole oikein hauskaa. Sitä voi itse miettiä miltä se tuntuu, jos joku epätoivottu mies tulee koskemaan noin. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kuule todellakaan kostunut! ap

Ei tainnut olla käsi sydämellä?

En ole ap, mutta käsi sydämellä: kun joku säälittävä runkkari ahdistelee minua, toivon että hän kuolee tuskallisesti pois pilaamasta maailmaa. Tai että vähintään hänen vehkeensä tippuu pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kuule todellakaan kostunut! ap

Ei tainnut olla käsi sydämellä?

En ole ap, mutta käsi sydämellä: kun joku säälittävä runkkari ahdistelee minua, toivon että hän kuolee tuskallisesti pois pilaamasta maailmaa. Tai että vähintään hänen vehkeensä tippuu pois.

On sulla fantasiat!

Vierailija

Mikä kaupunki/linja? Osaan joko välttää tai varautua sopivalla nyrkkiraudalla tähän limanuljaskaan törmäämiseen. Avainnippu nyrkissä saattaa hups sentään lipsahtaa vauhdilla aroille paikoille, oho hups ja sellasta sattuu.

Vierailija

No mutta, oho, refleksinä vaan tiukka jalan koukistus taakse ja navakka potku kantapäällä runkkarin munille! Oho oho, mites nyt noin, ihan vaistomaisesti tapahtui! Sitten jätät runkkarin kierimään maahan haljenneita nyssäköitään tuskaisena puristaen, eipä siirry ne runkkarigeenit enää eteenpäin! :) Kyynärpää isku naamaan voisi myös tulla ihan refleksinä vaan ja nenu vinoon, mutta suvunjatkotuhopotku tulee yleensä automaattisemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä partalapsi?

..jaaaa jälleen tulee todettua, että umpityhmät mamumouhottajat osaavat äidinkieltään keskimääräistä huonommin. Kuka teksi tilaston tästä, että päästään kauhistelemaan!

Vierailija

Minua kourittiin ratikassa- käännyin katsomaan kourijaa ja huusin kuuluvalla äänellä: Näpit irti perseestäni! Taatusti kaikki kanssamatkustajat kuulivat sen:)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
No mutta, oho, refleksinä vaan tiukka jalan koukistus taakse ja navakka potku kantapäällä runkkarin munille! Oho oho, mites nyt noin, ihan vaistomaisesti tapahtui! Sitten jätät runkkarin kierimään maahan haljenneita nyssäköitään tuskaisena puristaen, eipä siirry ne runkkarigeenit enää eteenpäin! :) Kyynärpää isku naamaan voisi myös tulla ihan refleksinä vaan ja nenu vinoon, mutta suvunjatkotuhopotku tulee yleensä automaattisemmin.
Ja sitten heräsit.

Tosielämässä tuollainen akrobaattinen potku olisi hyvin epäergonominen ja osuessaankin aika heikkotehoinen, koska missään ruuhkabussissa ei mitään tilaa suuremmin ole. Vaikka olisikin ei potku todennäköisesti osuisi kunnolla kohteeseen kun näköaistin apu puuttuisi.

Tuo kyynerpääisku voisi olla ehkä mahdollista toteuttaa, vaikka liioittelulta sekin kuulostaa.

Mutta onhan tämä mielenkiintoinen katsaus naisten fantasiamaailmaan.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki/linja? Osaan joko välttää tai varautua sopivalla nyrkkiraudalla tähän limanuljaskaan törmäämiseen. Avainnippu nyrkissä saattaa hups sentään lipsahtaa vauhdilla aroille paikoille, oho hups ja sellasta sattuu.

Koitahan rauhoittua, Xena. Jos täällä av:lla luet jonkin mamman miesvihaisia tarinoita, niin koita ymmärtää, että ne eivät todennäköisesti ole mitään tositarinoita. Vähän nyt lähdekritiikkiä ennen kuin alat tuon enempää pullistelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koitahan rauhoittua, Xena. Jos täällä av:lla luet jonkin mamman miesvihaisia tarinoita, niin koita ymmärtää, että ne eivät todennäköisesti ole mitään tositarinoita. Vähän nyt lähdekritiikkiä ennen kuin alat tuon enempää pullistelemaan.

Et ehkä usko, jos sanon että naiset kohtaavat tällaista ahdistelua elämässään paljon?
Pyllyä puristetaan baaritiskillä, jopa rintoja saatetaan kouraista ohimennen. Ja päälle erinäinen ehdottelu sekä huorittelu, kun ei kelpaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat