Aihe vapaa 1990-luku
-Moi, Henna tässä, onko Maija? Tuutko meille yöksi?
-En voi kun meillä on sauna ja sitten katotaan broidin kanssa Ruusun aika.
-Ai se tulee tänään? Jee, mäkin jään sitten vain kotiin kampaamaan mun trollien hiuksia.
- Selvä, nähdään huomenna puhelinkiskalla. Mennään soittamaan vaikka pilapuheluja tyhmän nimisille?
-Joo, totta kai. Moi
-Moi
Kommentit (63)
Tuukko koulun jälkeen meille leikkiin Nylon Beattia? Mut mä haluun sit tällä kertaa olla Erin!
Vähänkö Molli-Olli on söpö! Kuumempi kuin XL5:n ja BSB:n pojat yhteensä!
Mä rakastan mun uusia ribbisukkia! Tykkään käyttää niitä hiihtareiden kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa, että viiden vuoden päästä jengi nauraa kun muistellaan kuinka jotkut jupit kantoi puhelinta mukanaan!
Älä muuta virka! Kaverikin osti sellaisen osamaksulla, kun ei viitsinyt maksaa puhelinosakkeesta. Onhan noi puhelinosakkeetkin aika kalliita, mutta mulla on oma, kun faijalla meni hermo kun soittelin koko ajan niiden puhelimesta. Sit se mun kaveri alko selittää, että nää taskupuhelimet tulevat olemaan tulevaisuutta. Me kaikki naurettiin sille räkänaurua ruokapöydässä, että juu juu, niin varmaan. Otti vähän nokkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Lyödäänkö vetoa, että viiden vuoden päästä jengi nauraa kun muistellaan kuinka jotkut jupit kantoi puhelinta mukanaan!
Niinpä. Naurettavia nuo, jotka vaikka lenkillä on kännykkä takataskussa.
Meilläkin miehen kanssa on kännykkä, kun tulee halvemmaksi kuin lankapuhelin. Mutta eihän me nyt missään tapauksessa sitä mukana kuljeteta, se on vain lankapuhelimen korvike.
Vierailija kirjoitti:
Tuukko koulun jälkeen meille leikkiin Nylon Beattia? Mut mä haluun sit tällä kertaa olla Erin!
Hus pois lapset av-palstalta! No hus hus.
Mies osti meille tietokoneen. Käynnisti sen ja ihmeteltiin, kun mitään ei tapahtunut. Selvisi sitten, että sinne pitäisi asentaa jotain ohjelmiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mies osti meille tietokoneen. Käynnisti sen ja ihmeteltiin, kun mitään ei tapahtunut. Selvisi sitten, että sinne pitäisi asentaa jotain ohjelmiakin.
Tää meidän uus tietokonekone on hirmu vaikee. Pitää kirjoitella jotain käskyjä tänne. Meillä oli ohjelmat asennettuna jo uutena. Commodore64 riitti kun vaan laitto levyt sisään asemaan.
Ketään yläasteelaisia linjoilla? Disko tulossa pe, Ace Of Base ja All That She Wants. Mikä näistä tuoksuista on teidän lemppari?
http://sofiaisynnerhet.ratata.fi/Site/Data/2743/Images/date.jpg
Maitomari oot niin ärsyttävä! Usko jo, että pullomaitokin on ihan hyvä vauvalle! Ja Äitimammanen..oletko vähän nolo?
Vierailija kirjoitti:
Joko teillä on leipäkone?
Meille ei sellaisia hankita, koska isä pitää kaikkia koneita turhakkeina, paitsi mikroa. Mut naapurilla on jäätelökone.
ExoPol kirjoitti:
Maitomari oot niin ärsyttävä! Usko jo, että pullomaitokin on ihan hyvä vauvalle! Ja Äitimammanen..oletko vähän nolo?
Äitimammanen teki äitimammaset kyllä ihan 2000-luvun puolella.
1990....Käytiin Joensuusta Helsingissä luokkaretkellä ja näin bussin ikkunasta neekerin. Siis ihan oikeen neekerin. Siinä se kadulla käveli, me tuijotettiin nenä lasissa. Kliffaa, hei!
Faija otti valuuttalainan ja osti jokusen sijoitusasunnon. Raksahommia on vielä riittänyt. Autopuhelin huutaa vähän väliä. Se houkutteli veljensäkin Hakalta töihin.
Serkulla on tietokone, sellainen Commodore 88. Se pelaa sillä jääkiekkopeliä. Mustavalkoinen näyttö ja kaikki. Täti valittaa, että ei se muuta kuin pelaa vaan sitä peliä.
Aika tylsän näköistä, en mä tajua, miten tollasten väsäämisellä jotkut voisi edes tienata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiotte pärjätä ilman appelsiineja ja banaaneja? Niitä ei nimittäin Suomen kaupoista enää löydy, jos EU:hun liitytään, kun ei niitä EU-maissa kasva.
(Silloin se tosin oli vielä EY)
Kyllä EY:hyn kannattaa liittyä. Ruuan hinta laskee ja maa vaurastuu.
Ja me tullaan saamaan sieltä paljon enemmän tukia kuin maksetaan sinne! Kannattaa, ehdottomasti!
Meillä oli tänään koulussa väittely, saako neekereitä tulla Suomeen vai ei. Pojat vastusti ja sanoi niitä kesäneekereiksi, tytöistä osa oli sitä mieltä, että Somalia on paha maa asua ja hyvä, että pääsevät tänne turvaan.
(ja tää keskustelu on ihan tosi... vuonna 1992 kävimme tämmöistä keskustelua tunnilla ja ope naureskeli)
Pitää äkkiä hakea 10:n vuoden passi, kohta näitä ei enää saa. Kuulemma kansien värikin muuttuu sinisestä viininpunaiseksi. Höpöpuhetta! En oikein usko, kaikenlaisia huhuja vaan liikkeellä...
Vitsi viikonlopulle:
Mikä ero on New Kids On The Block -fanilla ja Sisu-askilla?
V: Sisu-askiin menee kaksi sormea
Kuka on teidän lemppari Spice Girlseistä?
Siis vamppasiko Kelly Dylanin Brendalta? V***u mikä huarra!
Huvittaa kyllä kun pomo on niin polleeta kun sillä on puhelin autossa. Kuvitelkaa, niin on kiireistä miestä.
En ole soittanut siihen kuin pari kertaa, silloin jos on hirveän tärkeä asia joka ei ehdi odottaa siihen että illalla firmassa käydessään näkee jättämäni viestilapun.
Firmassa on tietokonekin, jotain aikatauluja joudun sieltä joskus tarkistamaan. Osaan käyttää sitä kun seinällä on lappu mitä nappia pitää painaa ja missä järjestyksessä.