Aihe vapaa 1990-luku
-Moi, Henna tässä, onko Maija? Tuutko meille yöksi?
-En voi kun meillä on sauna ja sitten katotaan broidin kanssa Ruusun aika.
-Ai se tulee tänään? Jee, mäkin jään sitten vain kotiin kampaamaan mun trollien hiuksia.
- Selvä, nähdään huomenna puhelinkiskalla. Mennään soittamaan vaikka pilapuheluja tyhmän nimisille?
-Joo, totta kai. Moi
-Moi
Kommentit (63)
Onks kellään mitään Spaissari-valokuvia, joita haluisi vaihtaa? Mulla on muutama samanlainen ja sitten voisi vaihtaa Victorian kuvia Emman kuviin. Etenkin jos on sellanen kuva missä Emmalla on valkonen mekko ja sitten on pinkki tausta niin vaihtakaa kun oon yrittänyt sitä löytää! =)
Auttakaa tyhmää, mä en nyt oikeen tajunnut. Oliks se Bob niinku Laura Palmerin isä vai ottiks se Bob sen Lelandin kropan jotenkin haltuunsa? Kuka sen tappo?
Niin sekava sarja et tätä ei kyl salee uusita... Tai jos uusitaan niin kuka idiootti sitä kattoo!
Vuosi 1992. Opiskelen Tampereella, sisko Joensuussa. Keksittiin, että voidaan ruveta pitämään yhteyttä sähköpostilla! Puhelut tulee niin kalliiksi.
Miehen työkaveri asensi tänään meidän uuteen tietokoneeseen internetin. Mitä sillä voi tehdä? Lähetin jo naapurin perheelle sähköistä postia ja ajattelin huomenna katsoa ovatko ehtineet käydä internetissä katsomassa postinsa!
Kyllä ärsyttää kun jossain Kouvolassakin joka toisella muijalla on Rachel-tukka. Jotain yksilöllisyyttä kiitos!
En kestä! Metsolan Erkiltä meni kaikki, kun markka devalvoitiin. Nyt se varmasti ratkeaa juomaan taas.
Onks joku kattonut Noutajat.netiä? Onks hyvä?
Pellaan Larrya. Meillä on se disketillä!:) Ja äiti osti Eva&Adam-VHS:iä mulle<3333
Ei kellään olis trumpettihousujen kaavoja? Viittisitkö faksaa?
Miehellä on töistä pieni matkapuhelin. Se on kätevä, pelasin eilen monta tuntia sillä matopeliä. Aika koukuttava peli.
Tykkäättekö Kummelista? Mun mielestä hauskempi kuin Pulttibois!
Onks kukaan av-mamma uskaltanu kokeilla karaokee? (Tiiätte varmaan mitä se on?) Meidän kaupunkiin avattiin just karaoke-ravintola!!!
Voiko 15-vuotias soittaa Senssipuhelimeen? Vai pitäiskö vielä jatkaa Kontaktissa? Onneksi molemmat maksaa ainakin täällä Oulussa paikallispuhelumaksun niin porukat ei oo huomannut mitään, vaikka soitan joka päivä.
Onko kukaan yksinäinen kokeillut sellasta 1on1-numeroa? Siis johon naiset vaan saa soittaa ilmaseksi. Mietin vaan, että onkohan siellä ollenkaan miehiä, kun se maksaa kuitenkin 2 mk minuutti. Aattelin kokeilla, kun tekstiteeveen senssipalsta on nykyään niin hiljanen.
Sääntö-Suomi taas vauhdissa stna... Salmiakkikossu takas Alkoon! Ei Kankaanniemen tarvii sitä juoda jos ei haluu!
Saitko mun faxin eilen, kun et vastannut siihen mitään?
Pitäisi varata aika gynekologille. Tunnustan, että olen ajellut alapään karvani. Kuinka pitkään kestää kasvattaa ne takaisin, jotta kehtaan mennä lääkäriin?
Mä en oo jotenkaan ymmärtäny rapin päälle, oon aina pitänyt sitä ihme uhona, mut toi Raptorihan kuulostaa ihan hyvältä!
Eilinen Kauniit ja Rohkeat - mitä ihmettä sille Taylorille tapahtui? Miksi se on yht äkkiä Intiassa jonkun sulttaanin luona?
Onko muiden tyttäret ihan hulluina johonkin bändiin? Meidän 12v on vuorannut huoneensa seinät Back Street Boysin julisteilla eikä muusta osaa puhua. Onkohan ihan normaalia?