Minua käpälöitiin tänään julkisessa kulkuvälineessä :O
Se oli aivan selvästi tarkoituksellista käpälöintiä (pyllyni paikkeille), mutta kuitenkin toteutettu siten että jos olisin älähtänyt siinä kaikkien kuullen, olisi mies saattanut väittää että se oli vahinko. Se ei varmasti ollut vahinko, se oli tilanteen kaikki seikat huomioon ottaen aivan varmasti tahallista, jo sekin että tuo henkilö tuli ilman syytä alun alkaenkin liian lähelle minua minun taakseni. Silloin jo vaistoni hälytti jotain ja hetken päästä kävi noin.
Harmi kun oli niin kiire, harmi kun koko tilanne oli hektinen muutenkin ja tuli puun takaa (ja sitähän hän epäilemättä hyödynsi), muuten olisin ottanut asian puheeksi kovalla äänellä ja kertonut mistä tuollaisessa on kyse ja minkä se tekee hänestä. Olisihan siinä saattanut olla olkalaukullenikin yllättävää uutta käyttöä huitaisun muodossa. Nyt tyydyin vain salamannopeasti tajuamaan asian, mietin kuinka reagoida ja nopeasti totesin että parempi kävellä vain pois, minkä olin siinä kiireellä tekemässä muutenkin. Kaikenlaisia, siis voi jumalauta! Näin jälkeenpäin alkoi pänniä enemmänkin. No onneksi oli tuntematon ja todennäköisesti emme enää kohtaa. (Ja ihan oli kotimaista alkuperää se herrahenkilö.)
Kommentit (90)
Joskus 70-luvulla oli lehdessä juttu, joka perustui raiskaustuomioihin. Jos naisella oli ollut mekko tai hame päällä, tuomareiden perustelussa uhri oli osaltaan syyllinen, koska oli pukeutunut siten, että raiskaus oli ollut helppo suorittaa. Jos taas uhrilla oli ollut housut, se tarkoitti sitä, että raiskausta ei ollut ollenkaan, sillä naisen on pitänyt itse riisua housut. Muistan, miten tämän lukeminen ahdisti vaikka esiteini silloin olinkin.
Itse kuljin koulumatkat pääosin bussilla, ja joka lukuvuosi ainakin kerran takapuoleeni tartuttiin, joko kourittiin tai siliteltiin. Minulla oli aina farkut ja tavalliset vaatteet, silmälasit eikä meikkiä, joten en todellakaan kerjännyt sitä. Ja hyi, miten ällö olo siitä tuli. Kilttinä en järjestänyt kohtausta vaan yritin vaihtaa paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on kouraissut rinnasta ja pyllystä sekä suomalainen että ulkomaalainen juurikin kulkuneuvossa ja virnuillen pyytäneet muka anteeksi, tämän jälkeen olen onneksi reagoinut nopeasti ja polkaissut korkkarillani heitä jalkoihin että "sori se oli vahinko". Toivottavasti nuo äijät eivät ainakaan enää ketään kouri piikkikoron iskun jälkeen.
Mäkin teen aina noin, varsinkin terävillä korkkareilla astun varpaille ja liikutan sitä kenkää edestakaisin, toivottavasti tuli varvasmurtuma kähmijöille, ainakin mustelmia tuli. Ilme on näkemisen arvoinen.
Olen myös lyönyt nyrkillä lujaa vatsaan. Harrastan nyrkkeilyä, joten lyöntini eivät ole mitään kevyitä, ja vastapuoli ei ollut jännittänyt lihaksia valmiiksi, haha.
Julkisessa paikassa on myös turha pelätä mitään väkivaltaista kostoa noilta urpoilta, suosittelen kaikille väkivaltaa niitä vastaan, se on ainoa keino saada tuo loppumaan.
Toivottavasti olette yhtä iloisia sittenkin kun joku raivotar potkii teidän pojiltanne munat sohjoksi kun bussissa vahingossa törmäävät ja käsi osuu pyllylle tms.
Oikeasti, tuntuu että naiset koittavat pidätte itselleen oikeuden lyödä miehiä aina kun heitä on käsietäisyydellä, vaikka sitten hätävarjeluksi tai muuten vaan...
Jos poikani tunkee vieraan naisen jalkoväliin käden ja yrittää puristaa, niin se poika on ihan vapaata riistaa sen jälkeen, sitä saa lyödä vapaasti.
Toisen koskemattomuuteen ei ole oikeutta kajota ja seuraukset siitä saakin maksaa, vaikka kuinka olisi poikani.
Ja en usko kenenkään lyövän, koska joku hipaisi, esim. itse löin sitä ahdistelijaani nyrkillä vatsaan, koska se tunki koko kätensä jalkoväliini.
Sullakaan ei ole mitään tietoa siitä mistä puhut, et tiedä yhtään millaista naisten elämä on, joten voit pitää suusi kiinni. Sun koskemattomuutta ei ole loukattu lapsesta lähtien, niin kuin naisten on.
Kyllä nykypäivänä tytötkin/naiset puristelevat poikia/miehiä pyllystä jne. Ja ihan ilman lupaa. Eli ovat siis vapaata riistaa tämän jälkeen? Olet varmasti sitä mieltä, että kun koskemattomuutta on rikottu niin lyödä saa. Pam, naista nyrkillä päähän. Oppiipa ainakin olemaan. :)
WraithTodd kirjoitti:
Minä en nyt alkuunkaan ymmärrä, miten miesten ympärileikkaus liittyy naisten kokemaan seksuaaliseen ahdisteluun. Kaksi täysin eri asiaa.
Mutta jos miesten ympärileikkaukset ovat noin sydämen asia, kannattaa varmaan kääntyä niiden puoleen, jotka sitä eniten tekevät eli uskovaiset (mm. juutalaiset ja muslimit). Tässäkään asiassa ei pääse naisia syyttämään koska yllätys, yllätys, uskontojen hengelliset johtajat noissa piireissä ovat miehiä. He välittävät ja tulkitsevat sen partasuisen ukkelin (kyllä, miehiä taitaa olla niin juutalaisten Jahve kuin muslimien Allah) sanomaa.
Liittyy sillä tavalla että joku halusi omasta aloitteestaan vertailla miesten ja naisten kokemaa ahdistelua ja/tai väkivaltaa seksuaalisessa kontekstissa. Ainakin minä käsitin sen niin että naiset usein ajattelevat miesten olevan jotenkin turvassa, koska "eihän miehiä kopeloida" tms. mutta liian suppea määrittely vääristää kokonaiskuvaa.
Uskonnolliset yhteisöt ovat oma juttunsa, mutta esim.Amerikassa naislääkärit suorittavat jopa suuren osan ympärileikkauksista ja tälläkin palstalla on tuhat kertaa kerrottu miten paljon "esteettisempi" tai "kauniimpi" yhden tärkeän osan menettänyt penis on.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on kouraissut rinnasta ja pyllystä sekä suomalainen että ulkomaalainen juurikin kulkuneuvossa ja virnuillen pyytäneet muka anteeksi, tämän jälkeen olen onneksi reagoinut nopeasti ja polkaissut korkkarillani heitä jalkoihin että "sori se oli vahinko". Toivottavasti nuo äijät eivät ainakaan enää ketään kouri piikkikoron iskun jälkeen.
Mäkin teen aina noin, varsinkin terävillä korkkareilla astun varpaille ja liikutan sitä kenkää edestakaisin, toivottavasti tuli varvasmurtuma kähmijöille, ainakin mustelmia tuli. Ilme on näkemisen arvoinen.
Olen myös lyönyt nyrkillä lujaa vatsaan. Harrastan nyrkkeilyä, joten lyöntini eivät ole mitään kevyitä, ja vastapuoli ei ollut jännittänyt lihaksia valmiiksi, haha.
Julkisessa paikassa on myös turha pelätä mitään väkivaltaista kostoa noilta urpoilta, suosittelen kaikille väkivaltaa niitä vastaan, se on ainoa keino saada tuo loppumaan.
Toivottavasti olette yhtä iloisia sittenkin kun joku raivotar potkii teidän pojiltanne munat sohjoksi kun bussissa vahingossa törmäävät ja käsi osuu pyllylle tms.
Oikeasti, tuntuu että naiset koittavat pidätte itselleen oikeuden lyödä miehiä aina kun heitä on käsietäisyydellä, vaikka sitten hätävarjeluksi tai muuten vaan...
Jos poikani tunkee vieraan naisen jalkoväliin käden ja yrittää puristaa, niin se poika on ihan vapaata riistaa sen jälkeen, sitä saa lyödä vapaasti.
Toisen koskemattomuuteen ei ole oikeutta kajota ja seuraukset siitä saakin maksaa, vaikka kuinka olisi poikani.
Ja en usko kenenkään lyövän, koska joku hipaisi, esim. itse löin sitä ahdistelijaani nyrkillä vatsaan, koska se tunki koko kätensä jalkoväliini.
Sullakaan ei ole mitään tietoa siitä mistä puhut, et tiedä yhtään millaista naisten elämä on, joten voit pitää suusi kiinni. Sun koskemattomuutta ei ole loukattu lapsesta lähtien, niin kuin naisten on.
Mitä jos minäkin väitän että sinä et yhtään tiedä millaista miesten elämä on? Jos sinulla on oikeus sanoa noin miehille, niin varmaan miehillä on sitten oikeus sanoa samaa ja tämähän tarkoittaa sitä että mies voi sanoa että hänen koskemattomuuttaan on loukattu lapsesta lähtien. Et voi kiistää asiaa, koska sinähän et tiedä millaista miesten elämä on. Myös mies voi harrastaa tuollaista mutuilua ja julistuksia.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, oho, refleksinä vaan tiukka jalan koukistus taakse ja navakka potku kantapäällä runkkarin munille! Oho oho, mites nyt noin, ihan vaistomaisesti tapahtui! Sitten jätät runkkarin kierimään maahan haljenneita nyssäköitään tuskaisena puristaen, eipä siirry ne runkkarigeenit enää eteenpäin! :) Kyynärpää isku naamaan voisi myös tulla ihan refleksinä vaan ja nenu vinoon, mutta suvunjatkotuhopotku tulee yleensä automaattisemmin.
Ja sitten heräsit.
Tosielämässä tuollainen akrobaattinen potku olisi hyvin epäergonominen ja osuessaankin aika heikkotehoinen, koska missään ruuhkabussissa ei mitään tilaa suuremmin ole. Vaikka olisikin ei potku todennäköisesti osuisi kunnolla kohteeseen kun näköaistin apu puuttuisi.
Tuo kyynerpääisku voisi olla ehkä mahdollista toteuttaa, vaikka liioittelulta sekin kuulostaa.
Mutta onhan tämä mielenkiintoinen katsaus naisten fantasiamaailmaan.
-Mies 29v + 1v-
Idiootti marsumies. Ymmärrätkö että se on naisten arkipäivää? Ahdistelua tapahtuu siitä päivästä eteenpäin kun olet noin 13. Olen nyt 46 eikä se ole vieläkään loppunut täysin. Nykyisin osaan tosin pitää puoleni, mutta nuorempia naisia ei kukaan suojele, eikä siihen voi edes koskaan täysin varautua. Tunge kuule marsusi perseeseesi ja ole hiljaa kun et kerran naisia ymmärrä.
Pyhällä vulvalla paloi käämit etkä edes lukenut Mies 29:n tekstiä. Hän kommentoi iskuja.
Mutta toki, kiva ketju naisten väkivallan ihannoinnista.
Kyllä, tälllä Pyhällä Vulvalla palaa AINA käämit kun tämä besserwisser tulee esittämään mielipiteitään asiasta, josta hän ei tiedä hölkkäsen pöläystä. Marsumiehen tekstejä nyt on muutenkin aivan turha lukea. Sellaista ajatusten Tonavaa varsinkin naisista, joista hänellä ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta. Silti hän tietää aina mitä naset ovat mieltä ja kuinka naiset jonkin asian kokevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kuule todellakaan kostunut! ap
Ei tainnut olla käsi sydämellä?
En ole ap, mutta käsi sydämellä: kun joku säälittävä runkkari ahdistelee minua, toivon että hän kuolee tuskallisesti pois pilaamasta maailmaa. Tai että vähintään hänen vehkeensä tippuu pois.
On tytsällä fantasiat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että sinne sen minihameen (tai varsinkin minimekon) alle sen raiskausta suunnittelevan on vain niin paljon mutkattomampaa,helpompaa,nopeampaa ja yksinkertaisempaa raiskaajan se peniksensä äkkiä työntää ja tunkeutua. Housuja ,varsinkaan niitä nykyisiä tiukkoja (...jotka monen pitää kotonakin melkein kiskoa ylleen) ei taas ihan niin vain keneltäkään pystykään riisumaan.
Oletko ihan vajaa?
Tiedätkö miten raiskaus tapahtuu, ei se tapahdu tunkemalla se muna väkisin jonnekin hameen alle.
Vaan se raiskaaja uhkaa tappaa sut, ja sä riisut sen takia itse sun housut. Pelon takia se raiskattu myös pysyy paikoillaan.
Lue vähän aikaa naisten ja miesten kertomuksia raiskauksista ja siitä miten ne tapahtui, jos kestät lukea sellaista, ja lopeta tuollaisen mutuilun suoltaminen.
Sellaista ei Suomessa kyllä missään ruuhkabusseissa tapahdu (ja tuskinpa niissä paljon muuallakaan,ellei nyt sitä Intiassa sattunutta tapausta lasketa ja sen tekijäthän siellä jo odottavatkin enää sitä hirttotuomionsa täytäntöönpanoa)
Jos ette totena pidä niin kertokaapa Suomesta joku sellainen raiskaustapaus joka olisi sattunut nimenomaan ruuhkabussissa tai ylipäätään jossain liikennöivässä julkisessa kulkuneuvossa. Itse en ole nähnyt ainuttakaan sellaista uutista täällä missään lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että sinne sen minihameen (tai varsinkin minimekon) alle sen raiskausta suunnittelevan on vain niin paljon mutkattomampaa,helpompaa,nopeampaa ja yksinkertaisempaa raiskaajan se peniksensä äkkiä työntää ja tunkeutua. Housuja ,varsinkaan niitä nykyisiä tiukkoja (...jotka monen pitää kotonakin melkein kiskoa ylleen) ei taas ihan niin vain keneltäkään pystykään riisumaan.
Oletko ihan vajaa?
Tiedätkö miten raiskaus tapahtuu, ei se tapahdu tunkemalla se muna väkisin jonnekin hameen alle.
Vaan se raiskaaja uhkaa tappaa sut, ja sä riisut sen takia itse sun housut. Pelon takia se raiskattu myös pysyy paikoillaan.
Lue vähän aikaa naisten ja miesten kertomuksia raiskauksista ja siitä miten ne tapahtui, jos kestät lukea sellaista, ja lopeta tuollaisen mutuilun suoltaminen.
Sellaista ei Suomessa kyllä missään ruuhkabusseissa tapahdu (ja tuskinpa niissä paljon muuallakaan,ellei nyt sitä Intiassa sattunutta tapausta lasketa ja sen tekijäthän siellä jo odottavatkin enää sitä hirttotuomionsa täytäntöönpanoa)
Jos ette totena pidä niin kertokaapa Suomesta joku sellainen raiskaustapaus joka olisi sattunut nimenomaan ruuhkabussissa tai ylipäätään jossain liikennöivässä julkisessa kulkuneuvossa. Itse en ole nähnyt ainuttakaan sellaista uutista täällä missään lehdessä.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/324812-46-vuotias-raiskasi-16-…
Siinä heti yksi tapaus.
Ihan saman olen kokenut ruuhkametrossa...
Vierailija kirjoitti:
Pientä liioittelua - taitaa olla niin että sinulla ei itselläsi ole mitään tietoa siitä mistä puhut, kuhan mutuilet. Esim AP'n tapauksen kaltainen kähmintä koskettaa vain osaa naisista, jenkkien kansallisen uhritutkimuksen mukaan vain noin joka neljättä (ja miehistä noin joka yhdeksättä).
Jos laajennetaan seksuaalisesta koskemattomuudesta ylipäätään fyysiseen koskemattomuuteen, niin kyllä poikien koskemattomuutta taidetaan loukata useammin kuin tyttöjen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta käsi sydämellä: kun joku säälittävä runkkari ahdistelee minua, toivon että hän kuolee tuskallisesti pois pilaamasta maailmaa. Tai että vähintään hänen vehkeensä tippuu pois.
On tytsällä fantasiat!
Mites niiden muiden (ei-säälittävien runkkareiden?) ahdistelut sitten ? Eli jos joku kännikala ohimennen läpsäisee sinua ruuhkabussissa (jollaiset kyllä ovat nykyisen liikennöinnin jatkuvien supistamisten aikana käyneet aika harvinaisiksi näyiksi) niin henki pois vaan ?
Onkohan suhteellisuuden tajusi katoamassa?
On niissä busseissa kuitenkin aina muitakin ,eikä tuollaista käytöstä koskaan yleisesti katsota hyvällä.
Tuskin ap:nkään vammat valitettavan (ja tässä taas) aika pitkään jo valitellunkin tapauksen johdosta sentään ovat pysyviä.
(Milloin nainen muuten on 'säälittävä masturboija' ? Säälittäväksihän sanotaan ainoastaan miestä, joka nälvii julkisesti naisten normaalia itsetyydytystä.Jos näet masturboimisessa sinänsä olisi jotain 'säälittävää niin silloinhan tuo lausuma koskisi kaikkia jotka ovat joskus masturboineet.
"Synnitön heittäköön (siis) ensimmäisen kiven")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan vajaa?
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/324812-46-vuotias-raiskasi-16-…
Siinä heti yksi tapaus.
Ja kuten siitä luimme poliisi otti miehen kiinni paikan päällä, eikä myöskään ollut suomalainen.
Käpälöimisestä päästinkin sitten jo sujuvasti raiskauksiin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pientä liioittelua - taitaa olla niin että sinulla ei itselläsi ole mitään tietoa siitä mistä puhut, kuhan mutuilet. Esim AP'n tapauksen kaltainen kähmintä koskettaa vain osaa naisista, jenkkien kansallisen uhritutkimuksen mukaan vain noin joka neljättä (ja miehistä noin joka yhdeksättä).
Jos laajennetaan seksuaalisesta koskemattomuudesta ylipäätään fyysiseen koskemattomuuteen, niin kyllä poikien koskemattomuutta taidetaan loukata useammin kuin tyttöjen.
Vai että osaa naisista... En ole mielestäni mitenkään erityisen viehättävä, mutta silti minua on kourittu ainakin metrossa, bussissa, ulkoilmakonserteissa ja tottakai baarissa. Niin on kaikkia kavereitanikin. Eli ei todellakaan ole mikään harvinainen ilmiö kyseessä. Niin tavallinen, ettei siitä naiset viitsi edes tehdä numeroa yleensä. Silti se ällöttää ja tuntuu nöyryyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tytsällä fantasiat!
Mites niiden muiden (ei-säälittävien runkkareiden?) ahdistelut sitten ? Eli jos joku kännikala ohimennen läpsäisee sinua ruuhkabussissa (jollaiset kyllä ovat nykyisen liikennöinnin jatkuvien supistamisten aikana käyneet aika harvinaisiksi näyiksi) niin henki pois vaan ?
On niissä busseissa kuitenkin aina muitakin ,eikä tuollaista käytöstä koskaan yleisesti katsota hyvällä.
Tuskin ap:nkään vammat valitettavan (ja tässä taas) aika pitkään jo valitellunkin tapauksen johdosta sentään ovat pysyviä.
(Milloin nainen muuten on 'säälittävä masturboija' ? Säälittäväksihän sanotaan ainoastaan miestä, joka nälvii julkisesti naisten normaalia itsetyydytystä.Jos näet masturboimisessa sinänsä olisi jotain 'säälittävää niin silloinhan tuo lausuma koskisi kaikkia jotka ovat joskus masturboineet.
Mies on by definition säälittävä runkkari (tarkoittaen tässä ihmistä, jonka ainoa mahdollisuus seksuaaliseen toimintaan on itsetyydytys, koska hänen kaltaisistaan saastoista ei kukaan ole kiinnostunut) heti, kun hän hyökkää toisen ihmisen koskemattomuutta vastaan. Humalatila ei ole puolustus ja tuollainen vähättely läpsäisyistä on kuvottavaa. Älä liiku julkisilla paikoilla, jollet voi jättää muita rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että osaa naisista... En ole mielestäni mitenkään erityisen viehättävä, mutta silti minua on kourittu ainakin metrossa, bussissa, ulkoilmakonserteissa ja tottakai baarissa. Niin on kaikkia kavereitanikin. Eli ei todellakaan ole mikään harvinainen ilmiö kyseessä. Niin tavallinen, ettei siitä naiset viitsi edes tehdä numeroa yleensä. Silti se ällöttää ja tuntuu nöyryyttävältä.
Mikähän se syy sitten on, että esim tuohon CDC'n uhritutkimukseen vastanneista naisista 75% ilmeisesti valehteli, ettei ollut kähmintää kokenut?
Jostakin syystä minusta tuollaiset tutkimukset ovat kuitenkin huomattavasti uskottavampia, kuin anonyymin palstamutuilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tytsällä fantasiat!
Mies on by definition säälittävä runkkari (tarkoittaen tässä ihmistä, jonka ainoa mahdollisuus seksuaaliseen toimintaan on itsetyydytys, koska hänen kaltaisistaan saastoista ei kukaan ole kiinnostunut) heti, kun hän hyökkää toisen ihmisen koskemattomuutta vastaan. Humalatila ei ole puolustus ja tuollainen vähättely läpsäisyistä on kuvottavaa. Älä liiku julkisilla paikoilla, jollet voi jättää muita rauhaan.
Älä syyttele julkisesta seksuaalisesta häirinnästä silloin kun kyse on pelkästään mielipiteen kertomisesta.Äläkä ihmistä jota et edes tunne etkä ole koskaan nähnytkään ja josta et tiedä yhtään mitään. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tytsällä fantasiat!
Älä syyttele julkisesta seksuaalisesta häirinnästä silloin kun kyse on pelkästään mielipiteen kertomisesta.Äläkä ihmistä jota et edes tunne etkä ole koskaan nähnytkään ja josta et tiedä yhtään mitään. .
Tiedän, että vähättelet ja puolustelet toisten ihmisten ahdistelua. Se kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen.