Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua käpälöitiin tänään julkisessa kulkuvälineessä :O

Vierailija
12.11.2015 |

Se oli aivan selvästi tarkoituksellista käpälöintiä (pyllyni paikkeille), mutta kuitenkin toteutettu siten että jos olisin älähtänyt siinä kaikkien kuullen, olisi mies saattanut väittää että se oli vahinko. Se ei varmasti ollut vahinko, se oli tilanteen kaikki seikat huomioon ottaen aivan varmasti tahallista, jo sekin että tuo henkilö tuli ilman syytä alun alkaenkin liian lähelle minua minun taakseni. Silloin jo vaistoni hälytti jotain ja hetken päästä kävi noin.

Harmi kun oli niin kiire, harmi kun koko tilanne oli hektinen muutenkin ja tuli puun takaa (ja sitähän hän epäilemättä hyödynsi), muuten olisin ottanut asian puheeksi kovalla äänellä ja kertonut mistä tuollaisessa on kyse ja minkä se tekee hänestä. Olisihan siinä saattanut olla olkalaukullenikin yllättävää uutta käyttöä huitaisun muodossa. Nyt tyydyin vain salamannopeasti tajuamaan asian, mietin kuinka reagoida ja nopeasti totesin että parempi kävellä vain pois, minkä olin siinä kiireellä tekemässä muutenkin. Kaikenlaisia, siis voi jumalauta! Näin jälkeenpäin alkoi pänniä enemmänkin. No onneksi oli tuntematon ja todennäköisesti emme enää kohtaa. (Ja ihan oli kotimaista alkuperää se herrahenkilö.)

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, oho, refleksinä vaan tiukka jalan koukistus taakse ja navakka potku kantapäällä runkkarin munille! Oho oho, mites nyt noin, ihan vaistomaisesti tapahtui! Sitten jätät runkkarin kierimään maahan haljenneita nyssäköitään tuskaisena puristaen, eipä siirry ne runkkarigeenit enää eteenpäin! :) Kyynärpää isku naamaan voisi myös tulla ihan refleksinä vaan ja nenu vinoon, mutta suvunjatkotuhopotku tulee yleensä automaattisemmin.

Sellaset voimafantasiat sieltä! Saitko kovatkin kiksit?

Vierailija
82/90 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullakaan ei ole mitään tietoa siitä mistä puhut, et tiedä yhtään millaista naisten elämä on, joten voit pitää suusi kiinni. Sun koskemattomuutta ei ole loukattu lapsesta lähtien, niin kuin naisten on.

Pientä liioittelua - taitaa olla niin että sinulla ei itselläsi ole mitään tietoa siitä mistä puhut, kuhan mutuilet. Esim AP'n tapauksen kaltainen kähmintä koskettaa vain osaa naisista, jenkkien kansallisen uhritutkimuksen mukaan vain noin joka neljättä (ja miehistä noin joka yhdeksättä).

Jos laajennetaan seksuaalisesta koskemattomuudesta ylipäätään fyysiseen koskemattomuuteen, niin kyllä poikien koskemattomuutta taidetaan loukata useammin kuin tyttöjen. 

Vai että osaa naisista... En ole mielestäni mitenkään erityisen viehättävä, mutta silti minua on kourittu ainakin metrossa, bussissa, ulkoilmakonserteissa ja tottakai baarissa. Niin on kaikkia kavereitanikin. Eli ei todellakaan ole mikään harvinainen ilmiö kyseessä. Niin tavallinen, ettei siitä naiset viitsi edes tehdä numeroa yleensä. Silti se ällöttää ja tuntuu nöyryyttävältä.

Mikähän se syy sitten on, että esim tuohon CDC'n uhritutkimukseen vastanneista naisista 75% ilmeisesti valehteli, ettei ollut kähmintää kokenut? 

Jostakin syystä minusta tuollaiset tutkimukset ovat kuitenkin huomattavasti uskottavampia, kuin anonyymin palstamutuilut.

Linkitänkö tutkimuksia? Suomessa esim. peruskoiluikäisistä tytöistä 24% ja pojista 16%. Peruskoulun jälkeen luvut nousevat pojilla jopa 30 %iin ja tytöillä 47 prosenttiin. Yllättävän pieni ero pojilla ja tytöillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullakaan ei ole mitään tietoa siitä mistä puhut, et tiedä yhtään millaista naisten elämä on, joten voit pitää suusi kiinni. Sun koskemattomuutta ei ole loukattu lapsesta lähtien, niin kuin naisten on.

Pientä liioittelua - taitaa olla niin että sinulla ei itselläsi ole mitään tietoa siitä mistä puhut, kuhan mutuilet. Esim AP'n tapauksen kaltainen kähmintä koskettaa vain osaa naisista, jenkkien kansallisen uhritutkimuksen mukaan vain noin joka neljättä (ja miehistä noin joka yhdeksättä).

Jos laajennetaan seksuaalisesta koskemattomuudesta ylipäätään fyysiseen koskemattomuuteen, niin kyllä poikien koskemattomuutta taidetaan loukata useammin kuin tyttöjen. 

Vai että osaa naisista... En ole mielestäni mitenkään erityisen viehättävä, mutta silti minua on kourittu ainakin metrossa, bussissa, ulkoilmakonserteissa ja tottakai baarissa. Niin on kaikkia kavereitanikin. Eli ei todellakaan ole mikään harvinainen ilmiö kyseessä. Niin tavallinen, ettei siitä naiset viitsi edes tehdä numeroa yleensä. Silti se ällöttää ja tuntuu nöyryyttävältä.

Mikähän se syy sitten on, että esim tuohon CDC'n uhritutkimukseen vastanneista naisista 75% ilmeisesti valehteli, ettei ollut kähmintää kokenut? 

Jostakin syystä minusta tuollaiset tutkimukset ovat kuitenkin huomattavasti uskottavampia, kuin anonyymin palstamutuilut.

Linkitänkö tutkimuksia? Suomessa esim. peruskoiluikäisistä tytöistä 24% ja pojista 16%. Peruskoulun jälkeen luvut nousevat pojilla jopa 30 %iin ja tytöillä 47 prosenttiin. Yllättävän pieni ero pojilla ja tytöillä. 

Linkitä toki, mielelläni luen.  

Olivatko nuo kirjoittamasi prosentit siis kähmintää vai mitä?

Vierailija
84/90 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kuule todellakaan kostunut! ap

Ei tainnut olla käsi sydämellä?

En ole ap, mutta käsi sydämellä: kun joku säälittävä runkkari ahdistelee minua, toivon että hän kuolee tuskallisesti pois pilaamasta maailmaa. Tai että vähintään hänen vehkeensä tippuu pois.

On tytsällä fantasiat!

Mites niiden muiden (ei-säälittävien runkkareiden?) ahdistelut sitten ?  Eli jos joku kännikala ohimennen  läpsäisee sinua ruuhkabussissa (jollaiset kyllä  ovat nykyisen liikennöinnin jatkuvien supistamisten aikana käyneet aika harvinaisiksi näyiksi) niin henki pois vaan ?

Onkohan suhteellisuuden tajusi katoamassa?

On niissä busseissa kuitenkin aina muitakin ,eikä tuollaista käytöstä koskaan yleisesti katsota hyvällä.

Tuskin ap:nkään vammat valitettavan (ja tässä taas) aika pitkään jo valitellunkin tapauksen johdosta sentään ovat pysyviä.

(Milloin nainen muuten on 'säälittävä masturboija' ? Säälittäväksihän  sanotaan ainoastaan miestä, joka nälvii julkisesti naisten normaalia itsetyydytystä.Jos näet masturboimisessa sinänsä olisi jotain 'säälittävää niin silloinhan tuo lausuma koskisi kaikkia jotka ovat joskus masturboineet.

"Synnitön heittäköön (siis) ensimmäisen kiven")

Mies on by definition säälittävä runkkari (tarkoittaen tässä ihmistä, jonka ainoa mahdollisuus seksuaaliseen toimintaan on itsetyydytys, koska hänen kaltaisistaan saastoista ei kukaan ole kiinnostunut) heti, kun hän hyökkää toisen ihmisen koskemattomuutta vastaan. Humalatila ei ole puolustus ja tuollainen vähättely läpsäisyistä on kuvottavaa. Älä liiku julkisilla paikoilla, jollet voi jättää muita rauhaan.

Älä syyttele julkisesta seksuaalisesta  häirinnästä silloin  kun kyse on  pelkästään mielipiteen kertomisesta.Äläkä  ihmistä jota et edes tunne etkä ole koskaan nähnytkään ja josta et tiedä yhtään mitään. .

Tiedän, että vähättelet ja puolustelet toisten ihmisten ahdistelua. Se kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen.

Tarpeellisen siis siihen ,että sinä pääset sen perusteella tyhjistä  syyttelemään.

Sitäpaitsi en ole puolustellut yhtään ahdistelijaa.

En  täällä, enkä missään  muuallakaan,en periaatteessa enkä käytännössä .

Heidän kiinniottamisensa vain kuulu minun tehtäviini, koska en kuulu virkavaltaan ,enkä siis  voi sitä  edustaakaan.

Voithan vastaisen varalle  aina yleiseen kulkuvälineeseen noustessasi laittaa hätänumeron päälle kännykkääsi ja painaa sitä heti kun tunnet jonkun kehon  ensimmäisen hipaisun. Tai vaatia käytävää tyhjäksi, kun sinä astelet sisään.

Kehotit kommentissasi  minua nimenomaan  liikkumatta julkisilla paikoilla , " jollet voi jättää muita rauhaan".

Annoit siis siinä viimeisessä lauseessasi  minulle suoran kehoituksen,  eli  menit siinä  siis jo syyttelyäkin pidemmälle: puhuit ikäänkuin pitäisit minua jonain ahdistelijana oman varman tietosi perusteella. 

Minusta tuo kyllä täyttää syyttelyn tunnusmerkit jos mikä. Mielestäni kaikista assioista pitäisi ainakin näin ulkopuolisten  keskustelijoiden kesken onnistua puhumaan maltillisesti.

Ei esim. nimitellä ( yleisesti ja epämääräisesti ) ihmisiä sukupuolensa perusteella 'saastoiksi' ,niinkuin sinä kommentissasi katsot oikeudeksesi.

Vierailija
85/90 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussekoilu&sikailuikäisistä heh heh...

Vierailija
86/90 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta käsi sydämellä: kun joku säälittävä runkkari ahdistelee minua, toivon että hän kuolee tuskallisesti pois pilaamasta maailmaa. Tai että vähintään hänen vehkeensä tippuu pois.

On tytsällä fantasiat!

Mites niiden muiden (ei-säälittävien runkkareiden?) ahdistelut sitten ?  Eli jos joku kännikala ohimennen  läpsäisee sinua ruuhkabussissa (jollaiset kyllä  ovat nykyisen liikennöinnin jatkuvien supistamisten aikana käyneet aika harvinaisiksi näyiksi) niin henki pois vaan ?

On niissä busseissa kuitenkin aina muitakin ,eikä tuollaista käytöstä koskaan yleisesti katsota hyvällä.

Tuskin ap:nkään vammat valitettavan (ja tässä taas) aika pitkään jo valitellunkin tapauksen johdosta sentään ovat pysyviä.

(Milloin nainen muuten on 'säälittävä masturboija' ? Säälittäväksihän  sanotaan ainoastaan miestä, joka nälvii julkisesti naisten normaalia itsetyydytystä.Jos näet masturboimisessa sinänsä olisi jotain 'säälittävää niin silloinhan tuo lausuma koskisi kaikkia jotka ovat joskus masturboineet.

Mies on by definition säälittävä runkkari (tarkoittaen tässä ihmistä, jonka ainoa mahdollisuus seksuaaliseen toimintaan on itsetyydytys, koska hänen kaltaisistaan saastoista ei kukaan ole kiinnostunut) heti, kun hän hyökkää toisen ihmisen koskemattomuutta vastaan. Humalatila ei ole puolustus ja tuollainen vähättely läpsäisyistä on kuvottavaa. Älä liiku julkisilla paikoilla, jollet voi jättää muita rauhaan.

Älä syyttele julkisesta seksuaalisesta  häirinnästä silloin  kun kyse on  pelkästään mielipiteen kertomisesta.Äläkä  ihmistä jota et edes tunne etkä ole koskaan nähnytkään ja josta et tiedä yhtään mitään. .

Tiedän, että vähättelet ja puolustelet toisten ihmisten ahdistelua. Se kertoo sinusta aivan kaiken tarpeellisen.

Tarpeellisen siis siihen ,että sinä pääset sen perusteella tyhjistä  syyttelemään.

Heidän kiinniottamisensa vain kuulu minun tehtäviini, koska en kuulu virkavaltaan ,enkä siis  voi sitä  edustaakaan.

Voithan vastaisen varalle  aina yleiseen kulkuvälineeseen noustessasi laittaa hätänumeron päälle kännykkääsi ja painaa sitä heti kun tunnet jonkun kehon  ensimmäisen hipaisun. Tai vaatia käytävää tyhjäksi, kun sinä astelet sisään.

Kehotit kommentissasi  minua nimenomaan  liikkumatta julkisilla paikoilla , " jollet voi jättää muita rauhaan".

Annoit siis siinä viimeisessä lauseessasi  minulle suoran kehoituksen,  eli  menit siinä  siis jo syyttelyäkin pidemmälle: puhuit ikäänkuin pitäisit minua jonain ahdistelijana oman varman tietosi perusteella. 

Minusta tuo kyllä täyttää syyttelyn tunnusmerkit jos mikä. Mielestäni kaikista assioista pitäisi ainakin näin ulkopuolisten  keskustelijoiden kesken onnistua puhumaan maltillisesti.

Ei esim. nimitellä ( yleisesti ja epämääräisesti ) ihmisiä sukupuolensa perusteella 'saastoiksi' ,niinkuin sinä kommentissasi katsot oikeudeksesi.

Blablablablablablablaaa..... Haukotus.

Vierailija
87/90 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tytsällä fantasiat!

Blablablablablablablaaa..... Haukotus.

No olipa älykäs vastaus tuokin !

Vierailija
88/90 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä vain jalkoihin, kun niiden väliinkin voi sen piikin upottaa ;) sitten ainakin muistais olla kourimatta seuraavan kerran :D

Mua on kans kourittu, illalla kadulla ku kumarruin laittaan pyörää lukkoon, niin suomalaisen näkönen nuori (20-30) mies kouras takamuksesta.. jähmetyin paikoileni, en osannut tehä mitään, tää mies vaan jatko matkaa. Sen jälkeen olen kyllä käynyt mielikuva harjottelua että seuraavan kerran annan monoa jalkoväliin tai vähintään avarin poskelle, mutta onneksi ei oo kukaan toiste kourinu.

Vierailija
89/90 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourijoilla on sellainen kikka kun nainen tulee vaikka kaupasta ostoskassit molemmissa käsissä, niin siinä puristavat tisseistä.

Vierailija
90/90 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa keskellä päivää kaupan parkkiksella? :D mimmoset tissit sulla oikein on kun noin miehiä kiinnostaa? :O