Naispelko22, jäi sinua ikävä. minne katosit?
Kommentit (34)
Oho! Vastasitkin pillumiehelle.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs helvettiä? Täällä olen, täällä näin, ruudun takana!
Terveisin Naispelko22
Tiedän, että sinua ei kiinnosta, mutta olisit voinut sen sanoa.
T. MuikkeliNo siinä olet oikeassa, että ei hirveästi kiinnosta kun en tiedä sinusta mitään. Aika surullista ja ilkeän kuuloista, mutta totta.
Terveisin Naispelko22
Ok. Kiitos. Olisin halunnut tutustua, mutta ei sitten.
Ööö... Mikä estää tutustumisen? Tuskin kukaan kiinnostuu ihmisestä tutustumatta ja tietämättä toisesta ensin mitään. No okei minä joskus... Toisaalta jos et halua tutustua niin huokaiset vielä joskus helpotuksesta kun jätit tutustumatta.
Terveisin Naispelko22
Miten voin sinuun tutustua, kun ensiksi katoat ja sitten sanot, että ei kiinnosta?
No voi minuun tutustua. Laita minua kiinnostamaan.
Terveisin Naispelko22
No hyvä. :)
Milläs sinut saisi kiinnostumaan? ;)
Laita alkuun pillukuvia palstalle.
Naispelko22
Joo. Totta kai! Montako kuvaa saisi olla?
Jospa nyt ei kuitenkaan.
Olisiko sinulla mielessä joku privaatti viestittelykeino?Kolme riittää, yksi kuva per tissi ja yksi jossa on molemmat.
Ajattelin sähköpostia, voisin väsätä jonkun tähän tarkoitukseen soveltuvan osoitteen.
Terveisin Naispelko22
😂 joo
Selvä. Sopii minulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
T. MuikkeliNo siinä olet oikeassa, että ei hirveästi kiinnosta kun en tiedä sinusta mitään. Aika surullista ja ilkeän kuuloista, mutta totta.
Terveisin Naispelko22
Ööö... Mikä estää tutustumisen? Tuskin kukaan kiinnostuu ihmisestä tutustumatta ja tietämättä toisesta ensin mitään. No okei minä joskus... Toisaalta jos et halua tutustua niin huokaiset vielä joskus helpotuksesta kun jätit tutustumatta.
Terveisin Naispelko22
Miten voin sinuun tutustua, kun ensiksi katoat ja sitten sanot, että ei kiinnosta?
Terveisin Naispelko22
Naispelko22
Jospa nyt ei kuitenkaan.
Olisiko sinulla mielessä joku privaatti viestittelykeino?Kolme riittää, yksi kuva per tissi ja yksi jossa on molemmat.
Ajattelin sähköpostia, voisin väsätä jonkun tähän tarkoitukseen soveltuvan osoitteen.
Terveisin Naispelko22
😂 joo
Selvä. Sopii minulle. :)
Tämä on virhe, koska en oikeasti osaa keskustella...
Terveisin Naispelko22
Vai naispelko. Ei siltä kyllä vaikuta, mutta mene ja tiedä:) Hyvää torstaita kuitenkin.
Terveisi Peloton N32v
Stna horo sä et vie MUN MIESTÄ!!!! SE ON _MUN MIES_!!!!!!!!!!!!! NÄPIT IRTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Terveisin Naispelko22
Terveisin Naispelko22
Terveisin Naispelko22
Naispelko22
Jospa nyt ei kuitenkaan.
Terveisin Naispelko22
😂 joo
Selvä. Sopii minulle. :)Tämä on virhe, koska en oikeasti osaa keskustella...
Terveisin Naispelko22
Kokeillaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vai naispelko. Ei siltä kyllä vaikuta, mutta mene ja tiedä:) Hyvää torstaita kuitenkin.
Terveisi Peloton N32v
No olen kyllä naispelkoinen todellisuudessa. Netissä uskaltaa vähän irroitella jos näin voi sanoa. Ihan jänskää jutella välillä ihmisille näin interwebin välityksellä. Niin ja torjantait vaan sinnekin.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Kohta palstalla on naimispelko22
On jo!
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisi Peloton N32v
No olen kyllä naispelkoinen todellisuudessa. Netissä uskaltaa vähän irroitella jos näin voi sanoa. Ihan jänskää jutella välillä ihmisille näin interwebin välityksellä. Niin ja torjantait vaan sinnekin.
Terveisin Naispelko22
;) Tiiäkkös, mun miehenikin oli ehkä vähän naispelkoinen/ennakkoluuloinen tai jotain, kun hänet 22 vuotiaana otin itelleni. Lupia kyselemättä. Nyt on neljän lapsen isä ja aikamoinen supliikki. Ja kauhea flirtti vieraille akoille:D Kai se kouliintui, kun otti tämmösen kaamean ja yliräväkän akan viereensä. Älä huoli, et sinäkään meitä akkoja ikuisesti pelkää:) Toivottavasti olisi nyt sitten kiva typy sulle sähköpostia laittelemassa.
N32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisi Peloton N32v
Terveisin Naispelko22
;) Tiiäkkös, mun miehenikin oli ehkä vähän naispelkoinen/ennakkoluuloinen tai jotain, kun hänet 22 vuotiaana otin itelleni. Lupia kyselemättä. Nyt on neljän lapsen isä ja aikamoinen supliikki. Ja kauhea flirtti vieraille akoille:D Kai se kouliintui, kun otti tämmösen kaamean ja yliräväkän akan viereensä. Älä huoli, et sinäkään meitä akkoja ikuisesti pelkää:) Toivottavasti olisi nyt sitten kiva typy sulle sähköpostia laittelemassa.
N32v
No jonkun kaltaisesi väkisinmakaajan minä tarvitsen, koska muuten ei tapahdu mitään minkään suhteen. Yleisesti supliikkia minusta tuskin tulee koskaan, mutta jos nyt edes sille naiselle voisi jutskailla vapaasti. Aika paljon pitää muuttua, että en naisia pelkäisi. Oikeastaan naisten asenne minua kohtaan pitää muuttua ihan täysin ennen sitä. Ja kivaa tyttöä minäkin toivon.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisi Peloton N32v
Terveisin Naispelko22
N32v
No jonkun kaltaisesi väkisinmakaajan minä tarvitsen, koska muuten ei tapahdu mitään minkään suhteen. Yleisesti supliikkia minusta tuskin tulee koskaan, mutta jos nyt edes sille naiselle voisi jutskailla vapaasti. Aika paljon pitää muuttua, että en naisia pelkäisi. Oikeastaan naisten asenne minua kohtaan pitää muuttua ihan täysin ennen sitä. Ja kivaa tyttöä minäkin toivon.
Terveisin Naispelko22
Vai väkisinmakaajan? Kutsun itseäni ennemminkin hyvin määrätietoiseksi taivuttelijaksi. Se kuulostaa paljon sivistyneemmältä;) Nuoret naiset osaa olla välistä tosi ikäviä ja koppaviakin, mutta älä anna sen käydä pinnan alle. On sielä joukossa niitä tosi hienojakin tyyppejä. Vaikutat tosi suloiselta ihmiseltä ja ainut, mitä varmaan oikeasti tarvitset, on itseluottamusta.
N32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisi Peloton N32v
Terveisin Naispelko22
N32v
Terveisin Naispelko22
Vai väkisinmakaajan? Kutsun itseäni ennemminkin hyvin määrätietoiseksi taivuttelijaksi. Se kuulostaa paljon sivistyneemmältä;) Nuoret naiset osaa olla välistä tosi ikäviä ja koppaviakin, mutta älä anna sen käydä pinnan alle. On sielä joukossa niitä tosi hienojakin tyyppejä. Vaikutat tosi suloiselta ihmiseltä ja ainut, mitä varmaan oikeasti tarvitset, on itseluottamusta.
N32v
No inhottavalta se tuntuu kun saa naisilta osakseen vain inhottavaa kohtelua, joko on ihan ilmaa tai sitten kohdellaan kuin paskaa. Yksi nainen on joskus ystävällinen ja joskus olen hänelle ihan ilmaa, vituttaa. Mistä sitä itseluottamusta saa naisasioissa kun kokemukset on mitä on?
Terveisin Naispelko22
Kolme riittää, yksi kuva per tissi ja yksi jossa on molemmat.
Terveisin Naispelko22