Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi toimii iskiaskipuun paremmin?

Vierailija

Panacod vai subu? Lääkäri ei sitten määrännyt mitään oikeaa kipulääkettä, kun en pysty Voltarenia käyttämään oraalisesti. Käski vaan vetää panadolia, buranaa ja liikkua,on siinäkin vittu lääkäri.

Näköjään ne kipulääket täytyy sitten hankkia omatoimisesti. Eli kumpi tappaa kipua tehookkammain ja suuremmalla toimintavarmuudella? Siis Panacod vai subu?

Ja ei tämä sitten todellakaan ole mikään provo, vaan kipu on aivan tajuttoman vihlovaa joka vitun aamu kun herää ja aina silloin yrittää liikkua vähänkin enemmän, esim. käydä kaupassa. Sekään ei auta, että saa kauppaan kyydin, kun ostoksien kärrääminenkin meinaa olla liikaa.

Ja kannabista ei kannata ehdottaa, koska se ei oikeasti tähän vaivaan toimi.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Subu-trip!

Se on sitten bonusta, jos siitä tulee lisäksi euforinen päihtyminen. Pääasia, että se lievittää kipua.

Vierailija

Panacod ei toimi, toisesta ei ole kokemusta.. mutta sirdalud-burana yhdistelmä auttaa mun kokeilemista parhaiten!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Panacod ei toimi, toisesta ei ole kokemusta.. mutta sirdalud-burana yhdistelmä auttaa mun kokeilemista parhaiten!

Sirdalud auttaa jonkun verran, mutta vaikutus on lyhyt ja useimmiten puolet ajasta menee puolet nukkuessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sirdalud auttaa jonkun verran, mutta vaikutus on lyhyt ja useimmiten puolet ajasta menee puolet nukkuessa.

Sirdaludhan ei siis ole kipulääke, vaan lihasrelaksantti.

Vierailija

Ei mulla kyllä tule mieleenkään syödä kipulääkettä iskiaskipuun, ei kai se ongelma sillä mihinkään häviä. Köyhänä opiskelijana ei ole hoitoihin varaa, joten venyttelen itse piriformis-lihasta ja roikun jumppapallon päällä että nikamien väliin tulee tilaa. Tennispallolla hieron ikäviä kipupisteitä pakarassa. Pieni kävelykin auttaa vaikka kipu sitä hankaloittaa. Seuraavana päivänä on taas parempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat