Annatteko päiväkodin työntekijöille jonkun joulumuistamisen?
Esimerkiksi joulujuhlassa tai joululomalle jäädessä? Onko tällainen vakassa tapana vai vasta koulussa?
Kommentit (19)
Jos nyt joku haluaa muistaa lasten hyväksi tehtävää työtä, niin muistakaa harrastustoiminnan vapaaehtoiset.
Moni junnuvalmentaja, joukkuejohtaja ym. tekee paljon työtä ilman palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisin? Käsittääkseni saavat palkkaa työstänsä.
Minusta se on luontevaa muistaa ihmisiä, jotka ovat miltei päivittäin vastuussa kaikkein tärkeimmistä eli omista lapsista. Itse olen vienyt jonkun yhteisen suklaarasian, kun jäädään joululomalle. Samoin kesälomalle jäädessä ja/tai jos ryhmä vaihtuu. Olen muistanut myös hoitohenkilökuntaa, kun jouduin pidemmälle sairaalahoitojaksolle. Ihan vaan kiitoksena, vaikka saavat siitä palkkaa. Aika moni saa asiakkailta muistamisia.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan anna
Taidat olla tosi mukava ihminen.
Annan pienen pusun kauneimmalle hoitajalle
Lahjakortit päiväkodin vieressä olevaan kivaan kukkakauppaan.
Näin ilmeistä, että oli tosi tykätty lahja.
Nuorelle opiskelijapojalle annan kikkeliä peppuun.
Hannu56v.
No muistaakseni me vietiin joka vuosi mukaville päiväkodin täteille. Oli tosi mukavia ihmisiä, ja niitä näki joka arkipäivä, joten miksei. Tästä on kyllä kamalasti aikaa, eli Kontulassa joskus 90 - luvulla.
Toki annan vastalahjaksi, mutta eipä nuo hoitajat ole minulle lahjoja tuoneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisivatkaan? Hoitavat kuitenkin lastasi, jonka luulisi olevan tärkeintä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisivatkaan? Hoitavat kuitenkin lastasi, jonka luulisi olevan tärkeintä maailmassa.
Heille maksetaan siitä. Kun kolmannen kerran soitetaan hakemaan terve lapsi pois hoidosta, kun hoitajista on pulaa, niin en nyt ihan hoitamisestaan puhuisi. Minä maksan hoitomaksun ja hoidan lapsen itse, joten miksi eivät anna lahjaa?
Älkää ainakaan mitään leipomuksia tuoko, ällötys ku ei tiiä hygieniaoloista :)
t. Varhaiskasvattaja
Vierailija kirjoitti:
t. Varhaiskasvattaja
Noin muuten ollaan niin hygienisia, kun ollaa lasten rään ja muiden eritteiden kanssa kosketuksissa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heille maksetaan siitä. Kun kolmannen kerran soitetaan hakemaan terve lapsi pois hoidosta, kun hoitajista on pulaa, niin en nyt ihan hoitamisestaan puhuisi. Minä maksan hoitomaksun ja hoidan lapsen itse, joten miksi eivät anna lahjaa?
Aijaa. Meillä ei ole koskaan ollut mitään tällaista. No, ei asutakaan pk-seudulla eikä olla missään laitospäiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
t. Varhaiskasvattaja
Mites oman työpaikkasi hygieniaolot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Varhaiskasvattaja
Mites oman työpaikkasi hygieniaolot?
ainakin näen ne :) lasten koteihin en näe. Tiiä mitkä kusiset kissat ja koirat siellä pyörii hyi
Olen vienyt tummapaahtoista kahvia, suklaata, glögiä ja pipareita eli tavallaan herkkukori. Toivottavasti siitä on ollut iloa ja työntekijät ovat pitäneet. Lapsellamme on ihana päiväkoti jossa mahtavat, vakituiset työntekijät. Vaihtuvuus on ollut olematonta.
Vierailija kirjoitti:
t. Varhaiskasvattaja
Et sitten missään kyläpaikassakaan syö mitään? Et ravintolassa, et kahvilassa?
Onneksi tuskin olet lapseni päiväkodissa töissä. Vaikuttavat täällä tervepäisiltä ihmisiltä
"Tiiä" viittaa kyllä johonkin muuhun kuin yliopistokoulutukseen.
Miksi antaisin? Käsittääkseni saavat palkkaa työstänsä.