Kaverin nolo moka
Olin siis yliopiston ruokalassa opiskelijakaverini kanssa ja tämä väitti ihan suoralla naamalla ja selvästi väitteeseensä uskoen, että maaseudullakin suurin osa ihmisistä osaa lukea ja kirjoittaa!
Ja siis onhan kyseessä nyt ainakin suhteellisen älykäs ihminen, kun kerran on yliopistoon päässyt opiskelemaan. Ei kuitenkaan suostunut myöntämään virhettään tässä. Miten tämän nyt saisu huomaamaan virheensä ilman reissua tuonne maaseudulle?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän siitä saa, kun eristää lapset elämään pk-seudun paremmissa piireissä hyvillä asuinalueilla, hyvissä kouluissa, ei kosketusta muuhun väestöön. Tätähän me kaikki yritämmekin.
Ja mitähän ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Ei tuo kaverini nyt erityisen hyvän alueen kasvatti ole. Toki parempaan lukioon aikanaan pääsi.
-ap
Kertokaa joku nyt mitä ihmettä tämä tarkoittaa?
-ap
Ja sun kaverillako oli se nolo moka?
Kirjoitatko sä itsestäsi "kaverina", ettei kukaan vaan huomaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän siitä saa, kun eristää lapset elämään pk-seudun paremmissa piireissä hyvillä asuinalueilla, hyvissä kouluissa, ei kosketusta muuhun väestöön. Tätähän me kaikki yritämmekin.
Ja mitähän ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Ei tuo kaverini nyt erityisen hyvän alueen kasvatti ole. Toki parempaan lukioon aikanaan pääsi.
-ap
-ap
Ja sun kaverillako oli se nolo moka?
Kirjoitatko sä itsestäsi "kaverina", ettei kukaan vaan huomaisi?
En? Enhän mä mitään mokaillu.. Harmittaa kyllä että tää ketju muuttu tämmöseks trollien temmellyskentäks kun oisin halunnut piristää ihmisten päivää ja saada neuvoja, että miten hölmön väitteen tehneen ystävän saisi tajuamaan virheensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kehtasi väittää että Helsingissä asutaan myös omakotitaloissa eikä pelkästään betonilähiöissä kerrostaloissa.
Mitä nyt provoilet, onhan täällä monia maineikkaita omakotitalo-alueita.
Miksi ihmeessä olen saanut niin monta alapeukkua?
Sarkasmintajun puutteesta, maybe.
No älä, mun anoppi väitti, että porvoo kuuluu pääkaupunkiseutuun ;D
Mahtava provo!
Yliopisto niin rules!!
Kirjoittaisin tähän pitkän vasta-argumentin meidän maalla-asujien puolesta, mutta en voi, koska en osaa kirjoittaa. Harmi, nääs.
-ap